W skrócie arena to coś takiego, że herosi są na 15lvlu i mają mniej więcej po równo wojka. 300 pierwszego poziomu i 12 siódmego poziomu. Reszta proporcjonalnie.
Na klątwę jest bless i dispell. WŻ jest szybkie, więc uderzy i ucieknie. Nie można więc czekac, tylko trzeba atakować - tak?
Koocham mieć WŻ taktyke plus magie ziemi plus spowolnienie
więc to jest arena? To nie bardzo rozumiem, co to za walka 300 halabardników vs 300 rusałek? albo 12 archów vs 12 feniksów? (czy raczej w tym wypadku 24?)
Jednostki są zbalansowane-archów jest 11 a fenixów bodajrze 17...Behemotów jest już 12.
Rusałęk jest mniej więcej tyle samo bo są równie przydatne co piki.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-21, 12:06
O ile dobrze pamiętam rusałek jest ze 400, a pików 300-320. Zauważyłem, że taktyka nie jest mi wcale tak bardzo potrzebna w WŻ. Jednostki są bardzo szybkie, a elementaliści mają duże szanse na magie.
Ludzie czy wy czytacie tylko połówki postów czy tylko tytuł??
Chodzi o miasto dobre na WŹ na arenke
No dobra skoro mamy się nie wypowiadać o walkach z kompem to niby dlaczego mielibyśmy zakładać temat "Miasto na WŻ (gra z kompem)"? Tak to by się od spamu roiło
Na "s" może niekoniecznie
EDIT: Myślę, że inferno dobrze się nada na mapach l oraz xl. Farmienie może zapewnić przewagę, a poza tym bohaterowie z inferna często mają magię ognia - mass klątwa i strzelający stają się ozdobami Na mniejszych mapach może być problem, ponieważ Wrota pewnie zaatakują przed ulepszeniem czarcich lordów i wtedy nici...
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-09-21, 12:49
Gandalf napisał/a:
Na "s" może niekoniecznie
EDIT: Myślę, że inferno dobrze się nada na mapach l oraz xl. Farmienie może zapewnić przewagę, a poza tym bohaterowie z inferna często mają magię ognia - mass klątwa i strzelający stają się ozdobami Na mniejszych mapach może być problem, ponieważ Wrota pewnie zaatakują przed ulepszeniem czarcich lordów i wtedy nici...
Na s nekropolia też nie taka zła...
Inferno jest dla mnie beznadziejnym zamkiem,i nie m szans z WŻ,nawet n XL
Inferno jest dla mnie beznadziejnym zamkiem,i nie m szans z WŻ,nawet n XL
Czytałem to chyba z 5 razy i dopiero zrozumiałem, że "m" to nie rozmiar mapy tylko tam miało być "ma". Twierdzisz, że Inferno jest beznadziejne to może pogadaj o tym z Pawłem. Sam pomyśl zazwyczaj pod koniec 3 tygodnia masz około 80 Demonów co daje wielką przewagę nad wrogiem. Może przeciwko WŻ Inferno nie jest idealne, bo WŻ atakuje zazwyczaj pod koniec 2 tygodnia, ale np. przeciwko Bastionowi czy Lochowi, Inferno jest idealne , a to dzięki Czarcim Lordom.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-09-21, 16:14
Sauron napisał/a:
Gandalf napisał/a:
Na "s" może niekoniecznie
EDIT: Myślę, że inferno dobrze się nada na mapach l oraz xl. Farmienie może zapewnić przewagę, a poza tym bohaterowie z inferna często mają magię ognia - mass klątwa i strzelający stają się ozdobami Na mniejszych mapach może być problem, ponieważ Wrota pewnie zaatakują przed ulepszeniem czarcich lordów i wtedy nici...
Na s nekropolia też nie taka zła...
Inferno jest dla mnie beznadziejnym zamkiem,i nie m szans z WŻ,nawet n XL
Na XL nie ma szans??? Co ty gadasz??? Po sfarmieniu 1k demonów wż nie mają najmniejszych szans. Na mniejszych mapach może być ciężko, ale z pewnością nie na xl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum