ja tam wole robic db jak sa dwa takie same zamki i laczyc armie a jak juz cos to:
Strzelcy - neutrale
Skorpeny - forteca
S.Behemot - twierdza
Archaniol - zamek
Arcydiabel - inferno
Tytan - forteca
jeden slot zostawiam od tak sobie
a jezeli mialbym laczyc dwa rozne zamki to nie mam pojecia jakie to mialy by byc to zamki
ja tam wole robic db jak sa dwa takie same zamki i laczyc armie a jak juz cos to:
Strzelcy - neutrale
Skorpeny - forteca
S.Behemot - twierdza
Archaniol - zamek
Arcydiabel - inferno
Tytan - forteca
jeden slot zostawiam od tak sobie
a jezeli mialbym laczyc dwa rozne zamki to nie mam pojecia jakie to mialy by byc to zamki
Oho co to za sztuka podać jednostki 7 lvl i jedną z najlepszych 6lvl(chyba tylko w Necro 6lvl jest lepszy) i Strzelców, których notabene dużo się nie zdobędzie. Może na jakiejś losowej XL się da(albo na mapach pokonaj 9999 Lazurowych Smoków), ale bądźmy realistami... Nawet jak już, czemu nie ma Czarnych Smoczków? Swoją drogą kiedyś fajnie łączyło mi się Confluxa i Towerke.
"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."
Mass haste (albo chociaż mass dispel) to obowiązek dla cytki.
Wiadomo,przyśpieszenie jest koniecznie potrzebne dla wolnych jednostek z cytadeli.Jeżeli boh z tego miasta go nie ma i oberwie spowolnieniem to będzie trudno wygrać.
Malekith napisał/a:
Wolę 1 oddział, który rozwala cały stos 7 lvl na hita, niż 4 zapychacze slotów...
Dla mnie żaden oddział nie jest zapychaczem slotu,bo prawie każdy jest do czegoś przydatny.
Malekith napisał/a:
To co powiedział jakiś burak z kampanii to sobie możesz wsadzić gdzieś...
Burak? Uważaj co piszesz...wiem,że niektóre kampanie są nudne,ale trochę z nich też można się nauczyć...i sprawdza się to w praktyce...
Wiadomo,przyśpieszenie jest koniecznie potrzebne dla wolnych jednostek z cytadeli.Jeżeli boh z tego miasta go nie ma i oberwie spowolnieniem to będzie trudno wygrać.
Taktyka też się przydaję.
FeestQ napisał/a:
Dla mnie żaden oddział nie jest zapychaczem slotu,bo prawie każdy jest do czegoś przydatny.
Impy? Rusałki(na początek, a potem?), Zombie, Zjawa, Gargulec, Gog, można jeszcze kilka wymienić... To dla mnie są zapychacze
FeestQ napisał/a:
Burak? Uważaj co piszesz...wiem,że niektóre kampanie są nudne,ale trochę z nich też można się nauczyć...i sprawdza się to w praktyce...
Oj tak można się nauczyć, ale z przechodzenia tej kampanii, a nie słuchaniu przerywników, one tylko budują nastrój i dostarczają info. Chociaż fakt faktem, że gryfy są bardzo dobre, ale w tym wypadku, jakby mi dano do wyboru załóżmy 1000 demonów zfarmionych(jak ma się dużo zamków to szybko wpadają co tydzień), albo 250 gryfów z przyrostu populacji, wybór jest tylko jeden.
"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."
Te są rzeczywiście mało potrzebne,ale ujdą w tłumie.Resztę wymienionych przez ciebie można jakoś wykorzystać.
ProXy napisał/a:
wyboru załóżmy 1000 demonów zfarmionych(jak ma się dużo zamków to szybko wpadają co tydzień), albo 250 gryfów z przyrostu populacji, wybór jest tylko jeden.
Demony są bardzo ważne,ale trzeba też uszanować inne jednostki.A tak według ciebie jaka jednostka jest lepsza jeżeli chodzi o jakość:gryfy czy demony?
A tak według ciebie jaka jednostka jest lepsza jeżeli chodzi o jakość:gryfy czy demony?
1 na 1 wygrają demon, ale takie testy są głupie. W sumie nie powiem, która lepsza, gdyż obie jednostki są dosyć ważne w obu zamkach, z tym, że demonów można mieć sporo więcej w krótszym czasie. Oby dwa zamki tracą pod nieobecność tych jednostek, ale Zamek bez Gryfów potrawie sobie wyobrazić, a Inferno bez Demonów już gorzej, gdyż są głównym motorem napędowym tego zamku. Powiem tak z Czartami i farmieniem to bez cienia wątpliwości demony, bez Czartów to Gryfy, większy przyrost i do tego Gryfii Bastion.
"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."
Demony są bardzo ważne,ale trzeba też uszanować inne jednostki
Ale to się przecież wzajemnie wyklucza...Pomyśl trochę. Gram infernem i podbijam zamek. Mam np. 3 populacje z głównego miasta. Na co mi 17 gryfów, czy 28 pików?
FeestQ napisał/a:
jaka jednostka jest lepsza jeżeli chodzi o jakość:gryfy czy demony?
Demony. 119 gryfów (7 przyrostów) to materiał, z którego mamy 85 demonów. Standardowy upgrade daje nam 85x5=425 dodatkowego hp. Dodaj staty i spec od demonów. Pomyśl. Przestań pisać głupoty...
ProXy napisał/a:
1 na 1 wygrają demon, ale takie testy są głupie.
Zgadza się. Ale nawet patrząc na testy:
3 gryfy wtopią walkę, z 3 gryfami zmienionymi (2) w demony (i tak odpuszczam te 5 hp...)
Zamek vs inferno - mega miazga, bo demonów jest x razy więcej niż gryfów.
1vs1 - demon (ale ten test jest totalnie bez sensu)
Przyrost vs przyrost - gryf (ale ten test jest totalnie bez sensu)
Dołącza się do nas np.15 upiornych rycerzy.Czy wtedy robimy z nich demony?
Po 1 nigdzie nie pisałem o przerabianiu jednostek 5-7 lvl w demony (gdyby nie było ograniczenia 1 jednostka=max 1 demon to spawa by wyglądała inaczej...), bo to jest w 90% przypadków głupie. Po 2 trupy, żywioły, golemy i gargulce nie da się sfarmić.
Cytat:
Jakie znowu głupoty? Zapytałem go o
Cytat:
jakość
a nie o ilość i możliwość rekrutacji.
Ciekawe co jest lepsze - 1 demon czy 1 gryf...hmmm...
lol
Ciekawe co jest lepsze - 1 demon czy 1 gryf...hmmm...
Źle mnie zrozumiałeś,albo to napisałeś specjalnie.Jakość nie oznacza,która jednostka jest lepsza w 1 na 1,tylko która jest bardziej praktyczniejsza podczas bitwy,niezależnie od ilości.
tylko która jest bardziej praktyczniejsza podczas bitwy
... Demony są praktyczniejsze.Gryfów nie zrobisz w 1 tyg to pierwsza,sprawa wiec nie pełnią roli odciągania neutrali,bo później są koniki i kusze lub aniołki.Wiec na Fb latanie bardzo dużo nie da,a to że cały czas kontratakuje do mnie nie przemawia(chciałbym jednostkę 7lvl z taką zdolnością :P ) Demony są praktyczniejsze od gryfa i nic tego nie zmieni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum