Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki 6. poziomu

Która z poniższych jednostek jest najlepsza?
Czempion
9%
 9%  [ 32 ]
Skorpena (naga królewska)
24%
 24%  [ 85 ]
Ifryt sułtański (miryd)
4%
 4%  [ 15 ]
Jednorożec bitewny
1%
 1%  [ 7 ]
Upiorny rycerz (władca mroku)
48%
 48%  [ 170 ]
Cyklop królewski
4%
 4%  [ 15 ]
Żywiołak magii
2%
 2%  [ 10 ]
Wiwerna królewska
1%
 1%  [ 7 ]
Chimera
2%
 2%  [ 8 ]
Nie mam zdania
0%
 0%  [ 3 ]
Głosowań: 352
Wszystkich Głosów: 352

Autor Wiadomość
Saoo


Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 15
Wysłany: 2009-03-19, 16:00   

Według mnie Czempion jest jednostką dobrą, ale nic nadzwyczajnego. Premie na nic się zdadzą jak go oślepisz, zablokujesz, spowolnisz, sparaliżujesz, etc. Jednak z pewnością nie jest to słaba jednostka, gdyż jest dużo sytuacji kiedy znajduje swoje zastosowanie.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-19, 18:42   

jak się nie mylę to czempion ze swoją szarżą zadaje największe obrażenia na 6 lvl i ma ją cały czas nie tak jak upiorny rycerz. połączenie szarży czempiona z przyśpieszeniem albo z modlitwą może być druzgoczące . według mnie najlepsza jest naga - ma stałe i największe obrażenia, zatrzymuje kontratak i jest w miarę porządnie się prezentuje

 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-03-19, 18:47   

Dla mnie naga i upiorny rycerz to najsilniejsze jednostki swego poziomu.Mają plusy i minusy,ale staty robią swoje
 
 
Michu 

Wiek: 29
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: Sztum
Wysłany: 2009-03-25, 20:37   

moim zdaniem jest to Naga Królewska:))
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2009-03-25, 22:32   

Championi nie mają największych obrażeń. Bynajmniej tak mi się wydaje. Upiorni Rycerze mogą zadać największe obrażenia, ale nie mają 100% szans, mają nikłe szanse. Ale Królewską Nagę i Knurzego Jeźdźca dałbym na 1 miejscu.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-26, 18:52   

The Shadow napisał/a:
Championi nie mają największych obrażeń. Bynajmniej tak mi się wydaje. Upiorni Rycerze mogą zadać największe obrażenia, ale nie mają 100% szans, mają nikłe szanse. Ale Królewską Nagę i Knurzego Jeźdźca dałbym na 1 miejscu.

nie pamiętam ile procent było od hexa, więc się kłócił nie będę i czempion zadaje największe pewne obrażenia
The Shadow napisał/a:
Championi

piszę się czempioni - tak jest w polskiej wersji heroes

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-26, 20:51   

Skwer napisał/a:
nie pamiętam ile procent było od hexa,

5% od hexa
Skwer napisał/a:
zempion zadaje największe pewne obrażenia

Jeśli wylosuje mu się 20 dmg, to z odległości 9 hexów zada 29 dmg, czyli o 1 mniej od nagi.
 
 
Łojzicku 
Mat-fiz user


Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-26, 21:32   

Malekith napisał/a:
Skwer napisał/a:
zempion zadaje największe pewne obrażenia

Jeśli wylosuje mu się 20 dmg, to z odległości 9 hexów zada 29 dmg, czyli o 1 mniej od nagi.

31 dmg czyli o 1 DMG więcej od nagi.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-26, 21:37   

Jak to policzyłeś :P?
145% z 20 to 29 - więc?
 
 
Łojzicku 
Mat-fiz user


Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-26, 21:47   

Malekith napisał/a:
Jak to policzyłeś :P?
145% z 20 to 29 - więc?

Bardzo prosto. Obrażenia Czempiona tworzą ciąg geometryczny. Pierwszy wyraz ciągu to 20. Przechodzisz 9 heksów, więc interesuje cię 10 wyraz ciągu. Wzór to An=A1*q do potęgi n-1. n=10, q=1,05.
Mówiąc prościej, zaczynając od 2 heksa, naliczasz wynik nie od 20, tylko od 20+0.05*20. No chyba, że programiści mają dziwny sposób na naliczanie obrażeń.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-26, 22:02   

Aż od tych obliczeń zrobiłem test - 1 koń na klątwie walnął drugiego konia przebywając 9 hexów. Zadał 29 dmg. Widocznie programiści mają "dziwny" sposób naliczania dmg :D
 
 
Łojzicku 
Mat-fiz user


Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-26, 22:16   

Pytaniem jest czy koń przeszedł 9 hexów, czy stał w odległości 9 hexów, a przeszedł 8. No albo rzeczywiście jakoś dziwnie to liczą. Hmm a obrona przeciwnika nie miała tam znaczenia? Nie wiem jak dokładnie działa to w Herosie.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-26, 22:30   

Było mniej więcej tak:
koń-koń-hex1-hex2-hex3-hex4-hex5-hex6-hex7-hex8-hex9-koń-koń
Koń przeszedł hexy 1-9 i zadał 29 dmg. Oba bolki miały 0 obrony i ataku. Koń ma 16 ataku i obrony więc się wyrównuje na 0.
 
 
Łojzicku 
Mat-fiz user


Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-26, 23:12   

To wychodzi na to, że się myliłem, albo czegoś nie biorę pod uwagę. Jak dla mnie naliczanie bonusu za każdym razem od stanu początkowego jest trochę dziwne ale tak też można (ze sporą stratą dla Czempiona :/).

Matematyka jest alfabetem, za pomocą którego Bóg opisał wszechświat. - Galileusz
Matematyk zrobi to lepiej. - Hugo Steinhaus

Arystoteles zauważył, że spośród wszelkiego rodzaju autorów najbardziej swe dzieła lubią poeci.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-29, 15:42   

Malekith napisał/a:
145% z 20 to 29 - więc?

albo 20*105%*105% itd :-P o zwiększaniu specjalizacji boha kiedyś była taka dyskusja

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 14 z 46
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group