Magia dostępna tylko dla wybrańców, którzy zostali namaszczeni przez Boga, którego wyznają. Świat, w którym ta potężna magia króluję nazywa się- Albion, który nigdy nie zaznał spokoju, ponieważ trwa wieczna walka dobra ze złem, która zapewne nigdy się nie skończy. Ta magia jest o tyle potężniejsza od innej i wygodniejsza, bo wybrańcowi nie jest potrzebna księga zaklęć. Zanim jednak wybrańcy zostaną gotowi na przyjęcie tej potęgi muszą wiele lat trenować siłę woli i filozofię, bez której nie przetrwali, by tak wielkiego przeciążenia.
Są dwa królestwa- jedną dobre i światłe(Vengard), a drugie mroczne, które zna tylko gniew i zemstę na niewinnych(Isghar).
Czterech potężnych bohaterów z Vengardu, którzy jak się później okazało byli wybrańcami otrzymali wreszcie punkt szczytu, w którym Bogowie dali im dostęp do tej magii, ale Bogowie rzekli- Wielka siła równa się z wielką odpowiedzialnością zapamiętajcie to, bo otrzymaliście tą potęgę tylko po to, aby wreszcie zgładzić zło. Niestety dwóch z nich zawiodło, zdradzili i przeszli na stronę mroczną. Ludność Vengardu, aż zagrzmiała gniewem- kląć w stronę tych odszczepieńców, nazywali ich renegatami, którzy wyrzekli się swoich idei i wiary, a w tamtych czasach było to najgorszym oszczerstwem jakie można było komuś zarzucić.
Dobrzy bohaterowie- Strażnicy niebios/Imiona- Pyrokar i Milten
Mroczni bohaterowie- Sataniści/ Imiona- Xardas i Inubis
Czary:
-Podpalenie- podpalenie zalewa obszar w okół celu, falą ognia. Wyższe poziomy zwiększają zasięg ściany ognia powodując jeszcze większe obrażenia.
Mana 8/6/4
Obrażenia podstawowe- 40
-Pośpiech zabójcy- czar, który dodaje bohaterowi punktów ruchu. Czar można użyć tylko raz w tygodniu.
Podstawowy+ 2 punkty ruchu
Zaawansowany+ 4 punkty ruchu
Ekspert+ 5 punkty ruchu
Mana 10/9/8
-Tabaka- Ulecza oddział ze wszystkich negatywnych czarów. Wyższe poziomy powodują uleczanie wszystkich swoich oddziałów.
Mana 8/6/4
-Kofeina- zwiększa szczęście i morale wszystkich jednostek bohatera po przez pobudzenie ich do walki.
Mana 8/6/4
Podstawowy +1 Szczęście i Morale
Zaawansowany+ 2 Szczęście i Morale
Ekspert+ 3 Szczęście i Morale
Kreatyna- zwiększa siłę uderzenia jednostek, które znajdują się pod jej działaniem.
Mana 10/8/6
Podstawowy 20%
Zaawansowany 25%
Ekspert 30%
-Nikotyna- rzucona na jednostkę wroga, ingeruje w jej szybkość przez co zaatakowana jednostka wykonuje ruch zawsze ostatnia na polu walki.. Czaru nie da się zdjąć żadnym innym. Działa przez 3 tury
Mana /8
- Białko- zwiększa muskulaturę jednostek przez co są bardziej odporne na obrażenia fizyczne...
Mana 6/5/4
Artefakty
-Strzykawka- kiedy jest w aktywnym ekwipunku bohatera to zwiększa długość trwania czarów dwukrotnie. Obniża koszt każdego zaklęcia o 2 punkty mana
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2009-04-22, 20:18, w całości zmieniany 3 razy
hehe trochę może to za mocne, ale może być ja też mam z 5 czarów, ale wrzucę wszystkie razem i nie wiem czy dzielić je na poziomy bo ciężko wyczuć poziom czaru
Całekiem fajna magia,tylko te nazwy czarów...Z jednej strony śmieszne,z drugiej jakieś bez polotu.I jak dla mnie za dużo naleciałości z innych gier.Ale ogólnie,to na plus wszystko.
Praktycznie to wszystko sam wymyśliłem w ciągu 5min , ale przyznam się, że kilka nazw zostało zapożyczyłem z innej gry, ale to i tak niema większego wpływu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum