wolę mieć na początku gry ze 140 hobgoblinów niż 2 behy.na pewno na początku gry to jednostki pierwszego poziomu są najprzydatniejsze bo jest ich najwięcej(w ilości siła)
A co mi nie będą przychodzić gobliny?Będą-nie ulepszone ,wystarcza mi takie,a w 3 tygu je ulepsze..
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
wolę mieć na początku gry ze 140 hobgoblinów niż 2 behy.na pewno na początku gry to jednostki pierwszego poziomu są najprzydatniejsze bo jest ich najwięcej(w ilości siła)
A co mi nie będą przychodzić gobliny?Będą-nie ulepszone ,wystarcza mi takie,a w 3 tygu je ulepsze..
Dopiero w trzecim?
Bez ulepszonych koszar goblinów nie można mieć wilczych rycerzy (podwójny atak).
1.Ja raczej twierdzą nie gram.
2.Behemoty to chyba dośc szybko się stawia, nie? Jak ktoś dowiódł drugiego dnia.
3.Cyklopów nie używałem. Kapitol jakoś zawsze wchodził, chyba, że nie dało się go zbudować (twierdzą to grałem w kampaniach raczej tylko).
Gra na 160% bardzo opóźnia grę bo zamiast wojska trzeba najpierw budować dwele dające kase bo budując wojsko możesz nie mieć za co go kupić w 2 tygodniu :/ chyba że akurat mapa będzie wyjątkowo bogata.
buduj najpierw wojsko, potem kase... jak masz kase to nie masz na co wydawac, a jak jej nie masz to i tak lepiej posiadac juz wojsko w miescie i kiedy indziej wykupic wiecej ;p takie jest moje zdanie.
Ja Twierdza tez nie gram, najbardziej mi sie tam ptak gromu podoba, ewentualnie cyklop, i nic wiecej ;p xd
Z pewnej bardzo naturalnej przyczyny opis został SKASOWANY. Jeśli pomogłem, Gość , daj mi +, nie pogniewam sie ;p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum