Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Starożytne behemoty - lubicie je?

Starożytne behemoty są:
Świetne!
27%
 27%  [ 33 ]
Bardzo dobre!
27%
 27%  [ 33 ]
Dobre!
17%
 17%  [ 21 ]
W miarę dobre
13%
 13%  [ 17 ]
Nic specjalnego
7%
 7%  [ 9 ]
BEZNADZIEJA!
7%
 7%  [ 9 ]
Głosowań: 88
Wszystkich Głosów: 122

Autor Wiadomość
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-11-29, 19:19   

Cytat:
To zaklęcie trafia się prawie zawsze i we wszystkich gildiach
Jak to było w tej reklamie Żywca? :lol: Poza tym wcale nierzadko zdarza mi się, że w gildii nie ma haste - w dużej mierze zależy to od miasta, którym gramy.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-11-29, 19:23   

Ja dziś miałem, dla przykładu, Inferno bez Haste'a i zaklęć ognia (sic!)
Dobrze, że u sąsiada "znalazłem" Rękę Śmierci i Klątwę.

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-29, 19:38   

Gandalf napisał/a:
Jak to było w tej reklamie Żywca? :lol: Poza tym wcale nierzadko zdarza mi się, że w gildii nie ma haste - w dużej mierze zależy to od miasta, którym gramy.


To już jest chyba jakiś wybryk natury, żeby w żaden sposób nie zdobyć przyśpieszenia. Po za tym chyba nigdy nie gramy całej gry jednym miastem, tylko zdobywamy. Nieważne czy to miasta neutralne, gdzie możemy wybudować gildie, czy to miasta innego gracza, w których gildie, gdy miasto zdobywamy raczej już są.

page napisał/a:
Ja dziś miałem, dla przykładu, Inferno bez Haste'a i zaklęć ognia (sic!)
Dobrze, że u sąsiada "znalazłem" Rękę Śmierci i Klątwę.


No właśnie - w jednej gildii nie ma czaru, to w drugiej powinien być.
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-11-29, 19:40   

FeestQ napisał/a:
Po za tym chyba nigdy nie gramy całej gry jednym miastem, tylko zdobywamy. Nieważne czy to miasta neutralne, gdzie możemy wybudować gildie, czy to miasta innego gracza, w których gildie, gdy miasto zdobywamy raczej już są.
Tego wcale nie neguję. Chodzi o to,że podważyłem Twoje stwierdzenie, iż przyśpieszenie trafia się prawie zawsze we wszystkich gildiach. ;-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-29, 19:47   

No wiem że nie ma 100% szansy na to, że przyśpieszenie będzie na pewno w gildii. Ale ja w tym zdaniu użyłem słowa prawie, co nie znaczy na pewno. A reklama Żywca mnie nie interesuję. Ale wracając do tematu, moim zdaniem to behemoty są jedną z jednostek, dla których przyśpieszenie jest jak skarb.
Ostatnio zmieniony przez FeestQ 2009-11-29, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-11-29, 19:54   

FeestQ napisał/a:
Ale wracając do tematu, moim zdaniem to behemoty są jedną z jednostek, dla których przyśpieszenie jest jak skarb.
Twierdza to miasto, dla którego przyśpieszenie jest skarbem, natomiast same starożytne behemoty nie są bardzo powolne, ale zwykle przeciwnik ma w armii jakieś jednostki o szybkości większej niż 9, więc w przypadku, w którym użylibyśmy taktyki, aby podejść do wroga, a nie posiadalibyśmy mass haste, moglibyśmy zostać poczęstowani spowolnieniem i strzelcy przeciwnika zmasakrowaliby wszystko (mała obrona stworów z twierdzy!).

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-08, 20:55   

Ja zagłosowałem, że są bardzo dobre przez to, że niszczą obronę o 80% i mają dużo HP. Słabością jest za to obrona i szybkość no i to że nie lata co przy oblężeniu może pozwalać mu tylko hasać przy murach zamku. :lol:

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-08, 20:58   

black wolf napisał/a:
Ja zagłosowałem, że są bardzo dobre przez to, że niszczą obronę o 80% i mają dużo HP. Słabością jest za to obrona i szybkość no i to że nie lata co przy oblężeniu może pozwalać mu tylko hasać przy murach zamku. :lol:


Cyklopy (jeśli mamy), jeśli nie mają ciekawszego celu, mogą zwiększyć możliwości behemota ;-)
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-08, 21:09   

Leance napisał/a:
Cyklopy (jeśli mamy), jeśli nie mają ciekawszego celu, mogą zwiększyć możliwości behemota

Tylko pamiętajmy, że gracz będzie chciał szybko zniszczyć cyce właśnie za tę zdolność a jak jeszcze wiadomo jest to najmniej wytrzymały 6 level 70HP;/.

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Cor Kalom 
PALACZ ZIELA



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 187
Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2010-01-12, 13:50   

Behemoty to groźne bestie, szczególnie w ulepszonej formie, bo pozbawiają przeciwnika aż 80% obrony, a to czynie łatwym celem atakowane. Ponadto mają dużo wytrzymałość. Szybkość jest według mnie w sam raz na tą jednostkę, bo 9 jak na pieszą zdecydowanie wystarczy. Twierdza to miasto ofensywne, więc myślę, że powinno być przystosowane do szybkiego ataku, jest tak, ale tylko kiedy walczymy na otwartym polu, gorzej na mieście. Mimo wszystko zaznaczyłem pierwszą opcję w ankiecie. :-D



Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
 
 
Muczoczaczo 
Guitar Guy



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 73
Wysłany: 2010-01-12, 17:48   

Cytat:
Twierdza to miasto ofensywne, więc myślę, że powinno być przystosowane do szybkiego ataku
]
W Twierdzy nie jest jakoś dużo jednostek przystosowanych do szybkiego ataku (Roki, Jeźdźcy, może Gobliny, szkoda, że tylko to pierwsze lata :P)

Same Behemoty uznaje za świetne: Naprawdę mocna zdolność, gdyby latały i miały więcej szybkości to byłyby za mocno przekokszone. Pewnie przez tą ich szybkość (Mimo wszystko jak na ten poziom to nie jest jakoś dużo) wytrawny gracz poradzi sobie doskonale z nimi bez większych strat, ale ja nie jestem wytrawnym graczem ;P

Let it be
 
 
ProXy 
;)



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 130
Wysłany: 2010-01-15, 19:48   

black wolf napisał/a:

Tylko pamiętajmy, że gracz będzie chciał szybko zniszczyć cyce właśnie za tę zdolność a jak jeszcze wiadomo jest to najmniej wytrzymały 6 level 70HP;/.

Kurcze, sorry, ale miałem z tego bekę co najmniej przez 5 minut... Po 1. w grach przez neta, rzadko są duże ilości Cyklopów(o ile w ogóle są), ale i tak szkód dużych nie wyrządzą, po 2. nie lepiej zabić same beszki na początek? No i po 3. rzadko kiedy jakieś walki, a już w ogóle FB odbywają się w zamku... Nawet w grach offline Cycki nie stanowią głównej siły tego zamku.
Muczoczaczo napisał/a:

W Twierdzy nie jest jakoś dużo jednostek przystosowanych do szybkiego ataku (Roki, Jeźdźcy, może Gobliny, szkoda, że tylko to pierwsze lata :P)

Niby tak, ale magia powietrza i taktyka i każdy stwór dojdzie do przeciwnika w 1. turze, problem jest tylko wtedy, jak ktoś ma szybszą jednostkę, wtedy może namieszać(ale i tak w 2 turze mass haste i jazda), ale i tak w Twierdzy, jednostki są zbalansowane, jeżeli chodzi o szybkość.

"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."

 
Muczoczaczo 
Guitar Guy



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 73
Wysłany: 2010-01-16, 09:49   

Cytat:
Niby tak, ale magia powietrza i taktyka i każdy stwór dojdzie do przeciwnika w 1. turze

Problem to jest wtedy, gdy przeciwnik ma szybszą jednostkę i też ma taktykę ;] Rzuci mass slow, ty mass haste i wychodzi mniej więcej po równo (to zależy od mocy czy od czego?)

Let it be
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-01-16, 10:26   

wtedy mass slowjest niwelowane i takie wilczki maja 14 speeda zamiast 4 i jest zazwyczaj masakra z powodu duzej roznicy ataku jednostek z twierdzy

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Muczoczaczo 
Guitar Guy



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 73
Wysłany: 2010-01-16, 10:37   

Cytat:
tedy mass slowjest niwelowane

I wtedy nadal nie są przysotosowane do szybkiego ataku zbytnio, hah. ;]
Największa wada jednostek twierdzy to to, że tylko jedna lata.

Let it be
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group