Jak to było w tej reklamie Żywca? Poza tym wcale nierzadko zdarza mi się, że w gildii nie ma haste - w dużej mierze zależy to od miasta, którym gramy.
To już jest chyba jakiś wybryk natury, żeby w żaden sposób nie zdobyć przyśpieszenia. Po za tym chyba nigdy nie gramy całej gry jednym miastem, tylko zdobywamy. Nieważne czy to miasta neutralne, gdzie możemy wybudować gildie, czy to miasta innego gracza, w których gildie, gdy miasto zdobywamy raczej już są.
page napisał/a:
Ja dziś miałem, dla przykładu, Inferno bez Haste'a i zaklęć ognia (sic!)
Dobrze, że u sąsiada "znalazłem" Rękę Śmierci i Klątwę.
No właśnie - w jednej gildii nie ma czaru, to w drugiej powinien być.
Po za tym chyba nigdy nie gramy całej gry jednym miastem, tylko zdobywamy. Nieważne czy to miasta neutralne, gdzie możemy wybudować gildie, czy to miasta innego gracza, w których gildie, gdy miasto zdobywamy raczej już są.
Tego wcale nie neguję. Chodzi o to,że podważyłem Twoje stwierdzenie, iż przyśpieszenie trafia się prawie zawsze we wszystkich gildiach.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
No wiem że nie ma 100% szansy na to, że przyśpieszenie będzie na pewno w gildii. Ale ja w tym zdaniu użyłem słowa prawie, co nie znaczy na pewno. A reklama Żywca mnie nie interesuję. Ale wracając do tematu, moim zdaniem to behemoty są jedną z jednostek, dla których przyśpieszenie jest jak skarb.
Ostatnio zmieniony przez FeestQ 2009-11-29, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Ale wracając do tematu, moim zdaniem to behemoty są jedną z jednostek, dla których przyśpieszenie jest jak skarb.
Twierdza to miasto, dla którego przyśpieszenie jest skarbem, natomiast same starożytne behemoty nie są bardzo powolne, ale zwykle przeciwnik ma w armii jakieś jednostki o szybkości większej niż 9, więc w przypadku, w którym użylibyśmy taktyki, aby podejść do wroga, a nie posiadalibyśmy mass haste, moglibyśmy zostać poczęstowani spowolnieniem i strzelcy przeciwnika zmasakrowaliby wszystko (mała obrona stworów z twierdzy!).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Wiek: 28 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 64 Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-08, 20:55
Ja zagłosowałem, że są bardzo dobre przez to, że niszczą obronę o 80% i mają dużo HP. Słabością jest za to obrona i szybkość no i to że nie lata co przy oblężeniu może pozwalać mu tylko hasać przy murach zamku.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-08, 20:58
black wolf napisał/a:
Ja zagłosowałem, że są bardzo dobre przez to, że niszczą obronę o 80% i mają dużo HP. Słabością jest za to obrona i szybkość no i to że nie lata co przy oblężeniu może pozwalać mu tylko hasać przy murach zamku.
Cyklopy (jeśli mamy), jeśli nie mają ciekawszego celu, mogą zwiększyć możliwości behemota
Wiek: 28 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 64 Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-08, 21:09
Leance napisał/a:
Cyklopy (jeśli mamy), jeśli nie mają ciekawszego celu, mogą zwiększyć możliwości behemota
Tylko pamiętajmy, że gracz będzie chciał szybko zniszczyć cyce właśnie za tę zdolność a jak jeszcze wiadomo jest to najmniej wytrzymały 6 level 70HP;/.
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 187 Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2010-01-12, 13:50
Behemoty to groźne bestie, szczególnie w ulepszonej formie, bo pozbawiają przeciwnika aż 80% obrony, a to czynie łatwym celem atakowane. Ponadto mają dużo wytrzymałość. Szybkość jest według mnie w sam raz na tą jednostkę, bo 9 jak na pieszą zdecydowanie wystarczy. Twierdza to miasto ofensywne, więc myślę, że powinno być przystosowane do szybkiego ataku, jest tak, ale tylko kiedy walczymy na otwartym polu, gorzej na mieście. Mimo wszystko zaznaczyłem pierwszą opcję w ankiecie.
Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
Twierdza to miasto ofensywne, więc myślę, że powinno być przystosowane do szybkiego ataku
]
W Twierdzy nie jest jakoś dużo jednostek przystosowanych do szybkiego ataku (Roki, Jeźdźcy, może Gobliny, szkoda, że tylko to pierwsze lata :P)
Same Behemoty uznaje za świetne: Naprawdę mocna zdolność, gdyby latały i miały więcej szybkości to byłyby za mocno przekokszone. Pewnie przez tą ich szybkość (Mimo wszystko jak na ten poziom to nie jest jakoś dużo) wytrawny gracz poradzi sobie doskonale z nimi bez większych strat, ale ja nie jestem wytrawnym graczem ;P
Tylko pamiętajmy, że gracz będzie chciał szybko zniszczyć cyce właśnie za tę zdolność a jak jeszcze wiadomo jest to najmniej wytrzymały 6 level 70HP;/.
Kurcze, sorry, ale miałem z tego bekę co najmniej przez 5 minut... Po 1. w grach przez neta, rzadko są duże ilości Cyklopów(o ile w ogóle są), ale i tak szkód dużych nie wyrządzą, po 2. nie lepiej zabić same beszki na początek? No i po 3. rzadko kiedy jakieś walki, a już w ogóle FB odbywają się w zamku... Nawet w grach offline Cycki nie stanowią głównej siły tego zamku.
Muczoczaczo napisał/a:
W Twierdzy nie jest jakoś dużo jednostek przystosowanych do szybkiego ataku (Roki, Jeźdźcy, może Gobliny, szkoda, że tylko to pierwsze lata :P)
Niby tak, ale magia powietrza i taktyka i każdy stwór dojdzie do przeciwnika w 1. turze, problem jest tylko wtedy, jak ktoś ma szybszą jednostkę, wtedy może namieszać(ale i tak w 2 turze mass haste i jazda), ale i tak w Twierdzy, jednostki są zbalansowane, jeżeli chodzi o szybkość.
"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."
Niby tak, ale magia powietrza i taktyka i każdy stwór dojdzie do przeciwnika w 1. turze
Problem to jest wtedy, gdy przeciwnik ma szybszą jednostkę i też ma taktykę ;] Rzuci mass slow, ty mass haste i wychodzi mniej więcej po równo (to zależy od mocy czy od czego?)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum