Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najsłabsza jednostka 1. poziomu

Najsłabsz jednostka to
Pikinier
2%
 2%  [ 3 ]
Centaur
3%
 3%  [ 5 ]
Gremlin
10%
 10%  [ 14 ]
Chochlik
36%
 36%  [ 49 ]
Szkielet
3%
 3%  [ 5 ]
Troglodyta
1%
 1%  [ 2 ]
Goblin
3%
 3%  [ 4 ]
Gnoll
1%
 1%  [ 2 ]
Nimfa
32%
 32%  [ 43 ]
nie mam zdania
1%
 1%  [ 2 ]
wszystkie są słabe
3%
 3%  [ 4 ]
Głosowań: 133
Wszystkich Głosów: 133

Autor Wiadomość
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-12-30, 21:57   

Jeśli nie będziesz ich tracić, to ich ilość spowoduje, że wyciśniesz z nich więcej dmg niż z tytanów.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-30, 22:01   

Na LH jest gdzieś screen jak miałem w 3 tygodniu 400 gremlinów w grze z Dawidem, przy porównywalnych statach hirków i blessie coś takiego miałoby mega kopa, ale nie miałem gdzie dokoksić herosa i dozbierać jakiejś sensownej obstawy dla nich (poza 10 nagami), więc i tak przegrałem z kretesem.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-30, 22:03   

Tytani niestety cienko strzelają.




 
 
mesjach007 



Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-12-31, 09:30   

Skwer napisał/a:
Właśnie o to tu chodzi. Nie musisz ściągać kontr. Zrób 150 krasnali chohlikami to pogadamy.

Ja mówię o ogólnej przydatności w bitwie (pomijając może 1 tydz.). Ja mam mięsko tylko po to żeby kontry ściągać, bo do ataku to się to badziewie nie nadaje...
Ps. I tak zazwyczaj całe mięso ginie z miejsca od kontry ;-) A krasnale zanim dojdą to chyba zdążę usnąć przy kompie :mrgreen:
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-12-31, 12:08   

No to Chochliki w FB są nieprzydatne bi ich nie ma.

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-12-31, 17:13   

mesjach007 napisał/a:
bo do ataku to się to badziewie nie nadaje...
Ale kładzie wszystkie jednostki do 4 speed, a z mass slow nawet do 9. W walce 2 bohaterów faktycznie nie są już takie mocne, choć z blessem zmieniają się w latającą implozję, jeśli nie straciłeś ich zbyt wiele. Ich główna zaleta to czyszczenie stworków na mapie bez strat.
 
 
mesjach007 



Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-01-01, 09:19   

Ostatnio wygrałem mapę XXL grając Fortecą na poziomie 130% (przeciwko mnie był sojusz 2 komp.) i w trakcie całej gry nie kupiłem ani jednego gremlina (tak samo jak gargulca i golema, ale to akurat było zrządzenie losu ;-) ) Jak widzisz radzę sobie bez mięska, bo po co mi one do czyszczenia mapy skoro na początku 2 tyg mogę mieć np. kilku Dżinów(?)
Ale wracając do tematu... Chocliki napewno nie są najsłabszą jednostką 1 poz. bo są dość szybkie i wytrzymalsze od nimf. (załatwienie całego legionu jedną implozją jest trudniejsze :-D ) no i po śmierci we współpracy z czartem można z nich zrobić demony :->
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2011-01-01, 15:46   

Poza tym Chochliki zabierają manę, ale to dość nie przydatne. Najgorsze są zdecydowanie nimfy - przykład - grałem WŻ, przeciwko żywiołakom energii (ulepszone) i ok. 20 żyw. zabrało mi ok. 200 RUSAŁEK. Czyli można uznać to nawet bezapelacyjnie, że nimfy są najgorsze z 1 poziomu.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-01-01, 15:48   

mesjach007 napisał/a:
i w trakcie całej gry nie kupiłem ani jednego gremlina (tak samo jak gargulca i golema, ale to akurat było zrządzenie losu ;-) ) Jak widzisz radzę sobie bez mięska, bo po co mi one do czyszczenia mapy skoro na początku 2 tyg mogę mieć np. kilku Dżinów(?)
To zagraj 1v sojusz 7 kompów na 200%, a najlepiej z żywym graczem. Potem pochwal się, jak super ci poszło bez gremlinów.

Sklepanie 2 kompów na 130% to żadne osiągnięcie i w zasadzie co byś nie zrobił to wygrasz...
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2011-01-01, 15:52   

Co wyście się tak tych nimf uczepili... Dzięki nim możemy pojechać większość neutrali bez strat i wbić przyzwoity lvl w pierwszym tygodniu. Chochlika nie ma, bo to jakby 0 lvl demonka :D
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2011-01-01, 18:29   

Może i rusałki oraz nimfy są niezłe, ale tylko na początku. Kiedy mam po 10 - 14 feniksów służą mi tylko jako mięso armatnie.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-01-01, 20:08   

Olek napisał/a:
Najgorsze są zdecydowanie nimfy - przykład - grałem WŻ, przeciwko żywiołakom energii (ulepszone) i ok. 20 żyw. zabrało mi ok. 200 RUSAŁEK. Czyli można uznać to nawet bezapelacyjnie, że nimfy są najgorsze z 1 poziomu.

Jeżeli mówisz o nieulepszonych to ok, ale jak miałeś ulepszone i taktykę to powinieneś to pojechać bez większych strat. Widzę, że nie grałeś jeszcze przeciwko WŻ. Jak chcesz możemy coś zagrać Ty Cytak ja conf.

 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2011-01-04, 19:26   

Rusałkami jedziesz wszystkie wolne moby bez strat.

Chochliki też są świetni jak wie się co chce się nimi zrobić. Na początku jest ich dużo, a to jest dobre na początkowe starcia. Kiedyś na PC2 w pierwszym tygodniu wbiłem 7, czy nawet 8 lv, dzięki kilkunastu Gogom i ponad 100 Diablikom. Trochę mięsa na kontry i kosimy. Nie będę już wspominał o Chowańcach + Ignatius na Jebusie, bo sprawa jest jasna.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-04, 21:53   

Paweł napisał/a:
Nie będę już wspominał o Chowańcach + Ignatius na Jebusie, bo sprawa jest jasna.

Dla mnie nie jest jasna, mógłbyś doprecyzować o co chodzi? Można go w sumie brać na start, ale i tak zwykle się w karczmie ktoś lepszy znajdzie, a trochę więcej diablików raczej o niczym nie przesądza, 2-3 demony więcej, równie dobrze można Calha i Fionę, bo oni przynajmniej mają odkrywanie.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2011-01-04, 22:01   

Chowańcy są wtedy szybcy i łatwiej wtedy pokonywać jest strażników. Dla graczy Pro nie jest to potrzebne, ale nie każdy jest Pro.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 10 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group