Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwy
Autor Wiadomość
tolek 

Wiek: 33
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 2
Skąd: TBG
Wysłany: 2008-06-23, 06:48   

ELo nowy jestem i kompletny amator ale spotkalem na jednej mapie (nie pamietam nazwy) 7x500 Starozytnych Behemotow!!!! Razem 3500!! Czy to jest wogole do przejscia?
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-23, 07:22   

...wszystko jest do przejścia, wystarczy poczytać ten wątek :-D

Fantasy.. better than life..?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-06-23, 07:29   

Żeby była ich taka ilość to albo musiałeś parę lat grać, albo ta mapa była zrobiona tak od razu. Pokonać da się wszystko trzeba tylko mieć odpowiednią armię.
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-06-23, 09:03   

paweł napisał/a:
Żeby była ich taka ilość to albo musiałeś parę lat grać, albo ta mapa była zrobiona tak od razu. Pokonać da się wszystko trzeba tylko mieć odpowiednią armię.


ALbo umiejętności ((^_^))

http://www.travian.pl/?uc=pl2_1736
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-23, 11:49   

tolek jak mozesz przeslij mi sejwa to ci powiem czy idzie przejsc r.majerek@gmail.com

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
tolek 

Wiek: 33
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 2
Skąd: TBG
Wysłany: 2008-06-25, 00:48   

No przeslac moglbym tyle ze tego save'a juz nie ma
Brat mnie juz rozwalil :P i zapisalismy na nim cos nowego
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-28, 03:48   

Nie pamiętam, w którym temacie rozmawiałem o tym z Malakithem... w każdym razie potwierdzam przydatność wrót wymiarów ;-) I nie chodzi o przejmowanie artów tylko o skracanie rozgrywki. Podróż za pomocą wrót- czar podróży w końcu ;-) - omijanie przeszkód terenowych, dochodzenie do kopalni w jednym ruchu, a nie w dwóch i dziesiątki podobnych. Np. wroga mam pod zamkiem. Town portal, potem wrota wymiarów i 5 kratek do armii przeciwnika nie zabrakło. Bez tego by brakło. Warunek? Trza mieć wiela many :lol: Jak się ma hełm + 5 do wiedzy + inteligencja na expie to ww można się pięknie bawić ;-)
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-28, 09:39   

...a mając ziemię i powietrze na exp. i z 15 wiedzy + mana vortex? robisz co chcesz ;-)

Fantasy.. better than life..?
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-07-06, 21:43   

na sposoby sa sposoby ;) i ta kombinacje mozna latwo rozwalic w specyficznej sytuacji ;)

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Kosa[M] 
BANG


Wiek: 30
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 55
Skąd: Ełk
Wysłany: 2008-07-10, 18:41   

[quote="Bartas"]
Wivernus napisał/a:
Kamil39 napisał/a:
Berserk to jest zakazany czar-tak samo jak armageddon.


Skoro te czary są zakazane to nie rozumiem po co powstały, czy tylko po to, aby kompa trochę pognębić? I kto to w ogóle ustanowił, że jest zabronione i czy to potem jest fair, jak ci wskoczy takie zaklęcie w gildii magów i zajmie slota, a ty nie będziesz mógł go używać, bo ktoś wymyślił, że to jest niewypał i trzeba tego zabronić.


Dokładnie , moim zdaniem też tylko zapełniają niepotrzebnie slota w gildii :/.
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-22, 04:22   

Balistyka zaczyna mnie wnerwiać. Dwa razy mi się zdarzyło żeby ta balista po dwóch kolejkach nie potrafiła mi rozwalić drzwi od zamku. To po co ona jest? Jeśli mam czekać tak długo to wolę użyć przyspieszenia, trzęsienia ziemi, teleportu albo trzasnąć kamienną skórę i czekać aż goście sami przyjdą. Czy coś poza umiejętnością ma na te rozwalanie murów wpływ? Można to jeszcze jakoś poprawić :?:

Dalej cuda z Ważkami. Kontra 10 Zielonych smoków. Po stronie strat: zero.
A jak miałem w tej armii z Tazarem Archanioła to on jakoś szybciej padał. Czyżby na stwory spoza Cytadeli to przypakowanie działało słabiej?
A najsłabsze w tym zamki są Bazyliszki. Bo ich rolę spełnia Gorgona i częściowo Hydra. Chyba nie mieli czym zapełnić zamku.

P.S.
Powinno być w temacie o umiejętnościach (najbardziej :-) ), ale tam wypowiedź nie zostałaby zauważona

[ Dodano: 2008-07-23, 01:28 ]
Aha. I piękny jest ten motyw kontrowania slowa hastem. Działanie wroga obraca się przeciwko niemu i przewartościowuje wynik bitwy. Sympatyczny strategiczny niuansik ;-)

[ Dodano: 2008-08-22, 04:21 ]
Mam bitwę.

20 Złotych smoków. Mam armię rzędu kilkunastu Hydr i 10 Archów. I magię wody i ziemi na ekspercie. Czyli banał. Ale nie mam ani klonu ani teleportu ani wskrzeszenia ani kuli osłabienia.

Nie pytam jak to wygrać. Pytam: jak to wygrać bez strat :?:

Aha. Z innej beczki. Oto na dziś mój zestaw umiejętności potrzebnych do perfekcyjnego rozwoju:
mądrość
płatnerstwo
logistyka
magia ziemi
magia wody lub powietrza (nie mogę się zdecydować, która lepsza)
atak
balistyka
i odporność (w przypadku Cytadeli) lub łucznictwo (w przypadku WŻ).
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-08-22, 07:35   

Atos napisał/a:
Czy coś poza umiejętnością ma na te rozwalanie murów wpływ?

Tak szczęście...
Atos napisał/a:
To po co ona jest?

Do celniejszego trafiania w obiekty :lol:
Atos napisał/a:
Można to jeszcze jakoś poprawić :?:

Niestety, ale nie
 
redgreen



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 210
Wysłany: 2008-08-22, 08:47   

Cytat:
stwory spoza Cytadeli to przypakowanie działało słabiej?


Oczywiście, nie. ;-)

http://www.portel.pl/artykul.php3?i=37623 - wbijać!!! ;)

http://chaotyczny-wojownik.blog.onet.pl/
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-22, 11:13   

Mozesz zrekrutowac sobie cyklopy :) aha ja jak mam balistyke na expercie to raczej w 80% w pierwszej jej turze czyli 2 strzaly rozwala mi brame

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-23, 01:58   

Majer napisał/a:
to raczej w 80% w pierwszej jej turze czyli 2 strzaly rozwala mi brame
To mi się ostatnio za często te pozostałe 20% zdarza ;-) Szkoda, że nie ma więcej myków na rozwalanie bram. Mogli jakieś wymyślić :-P

Zgodnie z radą Tarnooba, skopiowałem posta, skasowałem go i wpisałem raz jeszcze żeby było widać, że dopisałem coś nowego. Więc proszę łaskawie zerknąć pod to miejsce gdzie piszę: dodano ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group