Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwy
Autor Wiadomość
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-06-22, 10:21   

Atos napisał/a:
Sytuacja z mapy Dwa kraje. Tam w pewnym miejscu znajduje się legion. Raz był to legion ulepszonych Ogrów, za drugim razem legion ulepszonych Meduz. 7 slotów tak po 450 jednostek każda. Razem ze 3000. Albo ktoś sobie zrobił dowcip albo to jest błąd gry. bo nie wyobrażam sobie, że to można zabić. Mam 20 archów, 20 Czarnych smoków i tym zestawem koszę wszystko. Ale za coś takiego zabrać się nie da.


Jak masz ogry, to walisz mass spowolnienie, a potem berserker + bijesz strzelającymi.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 12:06   

Do tego klona, który przyjmie kontratak.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 13:40   

Berserka akurat miałem. W ogóle ostatnie dyskusje na forum sprawiły, że zacząłem inwestować w magię ognia. A z meduzami co? Dwie wykończe berserkiem? Ale pozostałe 5 wykończy mnie nim zdążę rzucić czar w następnej turze ?
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-06-22, 13:44   

Masz magie wody? Rzuć zapomnienie.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-06-22, 14:06   

krzemo napisał/a:
tylko najpierw trzeba posiadać te czary

Nie bądź złośliwy krzemo!
Jak się ma archanioły, to się spowolnienie ma na bank, a berserka jakoś się wyciągnie.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 15:53   

Inna sytuacja, ta sama mapa. Są na niej błędy, co jakiś czas gra mi wyskakuje. Teraz właśnie sobie gram WŻ, bawię się w klonowanie Feniksów. Strasznie przyjemny czar, bo Feniksy mam rozdzielone na dwa sloty, a więc wygrywam bitwy tak szybko, że szybciej się nie da, nie mam cierpliwości do długich walk :-P Wygrywam walkę z Sandrem, a po walce patrze, że Feniksy mi zniknęły :lol: Bez jaj, slot jest wolny. To jest dopiero zagadka: kto mi ukradł Feniksy :lol:
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 17:04   

realne feniksy ci zniknely czy klonowane bo klony znikaja

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 17:27   

Realne. Zaczynałem bitwę z 7 pełnymi slotami, skończyłem z 6, a wróg miał moc do zabicia mi ich co najwyżej 5

Ej, ludzie, Majer, Kamil i reszta speców... punkt dla was ;-) 3000 bazyliszków poszło. Slow + berserk, a potem jeszcze implozja. Plus dwie jednostki powstrzymujące kontrę: rusałka i żywioł umysłu. Atak po wait i powrót na z góry upatrzone pozycje. Bitwa bez strat ;-) Nie wiedziałem, że berserk może zadziałać na więcej niż dwie jednostki.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 19:07   

Spróbuj rzucić na kogoś szał (frenzy) i wyprowadź atak bez kontry. To dopiero widok!!

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 19:23   

A gdyby mi się trafiły meduzy? Berserkiem wyeliminuje tylko dwie jednostki, oślepieniem jedną, atak frontalny to samobójstwo, zapomnienie to pomysł dobry, ale zadziała tylko na pół armii. Tak czy owak ciężko by było :-(
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 19:56   

Jesli masz meduzy i magie wody na expie, to wszystkie zapomną ataku na odległość i podejda 6-7 hexów. Potem slow i berserk. Nie wiem skąd wziąłeś berserka tylko na dwie jednostki. Czy w trakcie bitwy sa jakieś przeszkody terenowe? (pole mocy)

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 20:10   

Cytat:
Jesli masz meduzy i magie wody na expie, to wszystkie zapomną ataku na odległość


Nie wiedziałem. Punkcik i dla ciebie ;-)

Już dobrze nie pamiętam, ale chyba miałem magię ognia na expie... i zadziałało na dwie jednostki. Na tę, na którą rzuciłem i na najbliższą.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 20:14   

Berserk na expie powinien złapać 4-5 jednostek

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-22, 20:27   

Za drugim razem złapał, jak był inny układ. Za pierwszym razem, jak jednostki stały w rządku, z góry na dół złapał dwie.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-22, 21:30   

Atos napisał/a:
7 slotów tak po 450 jednostek każda.

Przy takim ustawieniu na srodku powinny byc 3 oddziały obok siebie. Zatem powinieneś rzucic czar minimum na 3 jednostki.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group