Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Złote i diamentowe golemy
Autor Wiadomość
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-03, 14:43   Złote i diamentowe golemy

Już w podstawowej wersji H3 mieliśmy z nimi do czynienia. Ich główną cechą jest wysoka odporność na magię, która wynosi u złotych 85%, a u diamentowych 95%. Rekrutuje się je w siedliskach golemów, a można je jeszcze spotkać w piramidzie, by powalczyć z nimi o zaklęcie piątego poziomu.
Jedynym scenariuszem, w którym je miałem jest Urodzaj na golemy, a tak poza tym, to praktycznie nigdy ich nie używam. Muszę jednak przyznać, że w walce z potężnym magiem - są bardzo mocne.
Co o nich myślicie?



WISŁA KRAKÓW!!!
Ostatnio zmieniony przez Morhad 2008-05-03, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-03, 15:58   

I co pytasz czy cos w tym temacie? oO nie rozumie go wogole^^

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-05-03, 16:08   

Golemy przydają mi się tylko do obrony, a jako, że w każdym zamku jest jakaś wolna jednostka defensywna to złote i diamentowe golemy są zbędne, zwłaszcza, że własnych jednostek defensywnych mam więcej i na kilku tych brzydali szkoda jednego, a co dopiero dwóch slotów.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-05-05, 08:01   

Wszystkie golemy są twarde i trudne do zniszczenia... jak by można było ich rekrutować w mieście to by była podobna sytuacja jak z drzewcami oni są wolne i nie giną w walkach można ich mieć niewyobrażalną ilość przeciwnik będzie bał się wysłać tam jakoś jednostkę ponieważ golemy mogli by urządzą mu niezły bal! :lol:
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-05, 09:45   

Nie porownój golema do enta- ent w obronie jest dobry,poniewaz zatrzymuje w miejscu jednostki .Taki golem predzej czy pozniej sie posklada. Ent zatrzyma jednostke podejdzie podniego krasnal wroci pegaz i go jada we 3.a taki golem dostanie i przeciwnik ucieknie spowrotem.
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-05, 14:56   

No, ale enty można wybić magią, a z golemami jest już ciężej.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-05-05, 19:08   

ale twoja nie zawsze dziala na nie.
Golemy mogą być dodatkiem, ale w bitwie (szybkiej) trudno wykorzystać ich siłe, przez co armia nie wykorzystujew pelni swojej siły bojowej.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-05-06, 16:56   

W bitwach z kompem (w innych nie gram) przyspieszenie na enty to czar, którego rzucenie najbardziej mnie wkurza ;-)
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-26, 18:47   

Ja ich nigdy specjalnie nie szanowałem. Masowy slow wchodził na nie bez problemu. Potem łucznicy. Standard.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-06-26, 19:56   

Golemy byłyby dobre jakby miały odporność krasnaluda ,a nie na obrażenia.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Hugo de Payens 
Pierwsza Dama =D



Dołączyła: 23 Cze 2008
Posty: 46
Skąd: wziąść na piwo ?:P
Wysłany: 2008-06-26, 20:20   

Moim zdaniem golemy są słabe mają co prawda odporność na magie ale poza tym kilka ataków dobrego oddziału i leżą ;-)
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-26, 22:19   

wszystko po kilku atakach dobrego oddzialu lezy hehe.

Sam osobiscie uwazam ze moga sie one przydac jako miesa armatnie + typowy defensor bo wytrzymalosc maja dobra i zawsze mozna lucznika zaslonic ale trudno je dostac i to jest ból

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Cor Kalom 
PALACZ ZIELA



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 187
Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2008-07-07, 14:10   

Są silni , gdyby można było ich rekrutować w fortecy to by bardzo zwiększyło siłę rażenia tego miasta.



Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-07, 15:54   

Wolelibyście dodatkowe złote i diamentowe golemy czy dżiny?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wazzylo 

Wiek: 27
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-09-28, 11:16   

Ja też wole dżiny niż golemy są o wiele lepsze

Heroes III Górą
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group