Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW 2019 - LISTA MAP
Odpowiedz do tematu
Otwarty przez: Tarnoob
2011-08-06, 20:16
Patch Nowe ulepszenia
Autor Wiadomość
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3183
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-22, 15:58   Patch Nowe ulepszenia

Patch nowe ulepszenia - co o nim sądzicie?
Ja sądzę, że nie opłaca się go nawet instalować, bo zastępuje kilka naprawdę świetnych jednostek z prawdziwego WoG-a na nikłe badziewia.
Wog sam w sobie jest dobry i nie trzeba instalować żadnych patchów (oprócz PL).
3/10
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-22, 21:30   

Jak nie nowe ulepszenia sa dobre urozmaicaja gre

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 462
Wysłany: 2008-04-23, 15:40   

Mógłbyś podać garść informacji na temat owych ulepszeń, lub choćby link z nimi?



WISŁA KRAKÓW!!!
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3183
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-23, 15:51   

http://www.wog.acidcave.net/upgrades.php
Ten patch daje tylko 3. poziom jednostek, ale tylko to w nim dobre, bo te jednostki to kompletne gorsze od chłopów kreatury.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 462
Wysłany: 2008-04-26, 21:49   

OK. Chyba zaczynam rozumieć. To było już dawno, tyle, że po angielsku/rusku i dopiero teraz przełożyli na nasz język? Bo o tym, że np. gremlin ulepsza się na gremliołaja to wiedziałem, ale gdy miałem WoG, to nie mogłem zbudować tego budynku, który to umożliwiał. Czy mam rację? A może po prostu jest zły link?



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-27, 19:01   

No co ty, to nie jest żaden patch, tylko mod :-) Lolu, nie wprowadzaj nas w błąd. :-)
Autorem jest Acid Dragon + jego pomagierzy. Wg mnie dodatkowe ulepszenia były świetnym pomysłem - wielu fanom zawsze tego brakowało. A samo wykonanie też można uznać za profesjonalne. Aha, i lolu nie narzekaj na potwory. Jak sama nazwa wskazuje, ten mod to nowe ulepszenia, a nie nowe jednostki. :-)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3183
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-28, 14:31   

To dlaczego na Kwasowej Grocie nazywa się to patch Nowe Ulepszenia?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
AA

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-07-05, 23:47   

Witam! Jestem tu nowy i tylko przelotnie. Od niedawna mam WoG-a 3.58 F i Nowe Ulepszenia. Wiem, że na pewno dla was, doświadczonych graczy to jest oczywiste, ale ja tego nie wiem. Otóż przeglądałem setki stron i forów, ale nie znalazłem informacji, jak wybudować te wszystkie budynki ulepszeń w zamku. Dowiedziałem się tylko, że najpierw trzeba mieć wybudowany budynek zamek. Mogę co prawda zamieniać ich w forcie, ale nie wiem jak zrobić to w zamku. Czy trzeba mieć coś zaznaczone, albo coś innego wybudowane, czy jeszcze jakiś inny patch ściągnięty?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.
AA - anonimowy abstynent :-D :-D :-D
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3183
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-07-06, 10:30   

To proste - kliknij prawym przyciskiem myszy na ratusz i tam będzie.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1015
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-06, 20:01   

Wcześniej trzeba mieć postawione wszystkie budynki dla jednostek.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 26
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-08-13, 19:35   

Moja nowa jednostka pt. dwugłowa żmija ehehe, tylko nie rozumiem, czemu nie mam mojego forum Moje wymyślone jednostki HoMM3. :cry:

jzmija.GIF
Plik ściągnięto 11449 raz(y) 8,79 KB


"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2987
Wysłany: 2008-08-13, 19:40   

Temat przeniesiono do nowego działu na forum.

Masz tu link do tego forum: http://www.heroes3.eu/forum/viewforum.php?f=31
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Devil 
Dziki gracz :)



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 77
Skąd: Nie pamiętam!
Wysłany: 2009-01-01, 14:18   

Bardzo dobry patch! Ważne, że lord piorunów wygląda inaczej, a nie prawie tak samo jak zwykły tytan.

Ładne ząbki, no nie?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
Greez 
Arcyjaszczur Greez


Wiek: 29
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-24, 22:00   

Dobra, a jakiś link, z którego można ściągnąć? To jest ten patch, co daje krawawe minotaury, nowy wygląd dla Gorynyczy i Smoka diamentowego itd.? Pod tym linkiem do Kwasowej Groty jest tylko opis moda/patcha, ale nie ma downloadu, a w downloadzie nie widziałem tego, więc jakby był ktoś tak miły i rzucił linkiem do moda i ewentualnego wymaganego skryptu? I tak btw. czy to współdziała z łatką polonizującą? Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group