Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Dowodzenie czy szczęście?

Która umiejętność jest waszym zdaniem lepsza?
Dowodzenie
62%
 62%  [ 53 ]
Szczęście
21%
 21%  [ 18 ]
Te umiejetności są na równi
16%
 16%  [ 14 ]
Głosowań: 85
Wszystkich Głosów: 85

Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-26, 16:44   

co im po piciu jak sie nie nawala hehe

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-08-26, 17:29   

Kubki smakowe nie są potrzebne do picia. Na dobrą sprawę żołądek też nie :-P .



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-26, 18:53   

Morhar napisał/a:
Kubki smakowe nie są potrzebne do picia.
Ale jak się ich nie ma to nie ma sensu pić. :-)
Majer napisał/a:
co im po piciu jak sie nie nawala hehe
Kto wie, w świecie MM wszystko jest możliwe :-D
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2008-08-30, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 13:47   

Bo...?
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2008-08-30, 15:06   

...jest lepsze :-D
 
 
babyilike 
:)

Wiek: 29
Dołączyła: 26 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-08-30, 16:01   

właśnie ;P
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 17:53   

Tyle to siedmioletnie dziecko napiszę... weźcie chociaż udawajcie, że prowadzimy dyskusję na argumenty, a nie małpie wyliczanki ;-)
 
babyilike 
:)

Wiek: 29
Dołączyła: 26 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-08-30, 18:53   

no dobra :) ja wolę dowodzenie bo podnosi morale a one są wg mnie ważniejsze bo można miec dodatkowy ruch w bitwie, a jednostka nie zdrętwieje ze strachu :] Może byc?;)
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 19:08   

Brawo! I tylko tak dalej ;-)
Ja uważam, że ani dowodzenie ani szczęście nie jest dobre. Dlaczego? Bo obie umiejętności łatwo zastąpić ogólnie dostępnymi artefaktami. I wolę brać coś czego arty nie zmienią. Znajdę gdzieś oko smoka, koniczynkę, glejt męstwa czy coś podobnego i mam dowodzenie \ szczęście i tak na plusie. A jeśli wcześniej brałem którąś z wymienionych umiejętności artefakt nic mi nie da, bo suma szczęścia \ dowodzenia wyniesie max + 3

Może być?
Witam na forum ;-)
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-30, 20:14   

Chcesz przez to powiedzieć że nie weżmiesz łucznictwa,nekromacji bo są od tego arty?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 21:10   

Nie, bo te arty nie dodają tych umiejętności, tylko je ulepszają.
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 21:45   

Łucznictwo to zły przykład bo bez umiejętności arty to śmieć. Ale nekromancja pasuje do wyjaśnienia. Mam expert nekromancy i znajduje buty trupa. Do necromancji dodawane są kolejne procenty. Daje lepsze efekty Mam expert luck i znajduje statuetkę szczęścia. I co wtedy? Nic. Art niczego nie wzmacnia, bo szczęście może być tylko na trójce i wyżej niż te 3 punkty nie podskoczy. Dlatego art moim zdaniem opłaca się w tym przypadku bardziej. Zamiast szczęścia biorę odporność. Mam i dobre szczęście i szanse na uniknięcie implozji. Inaczej by się zdublowało.
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-30, 21:56   

I tutaj sam sie wkopałeś przykład prosze bardzo

jed z 5 roznych miast - chyba 2 morale
jed nieumarłe (chyba umarłe hehe) - 1 morale

razem - 3 morale i co ci po arcie + 3 morale razem ci sie 0 a kilka artow tego typu jest trudno znalesc no i szkoda miejsca w skawie ale tutaj mozna miec rozne zdanie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 22:34   

Dałeś swój własny przykład.
Ja mówiłem już nie raz, że nie mieszam armii u głównego bohatera :-) Nie po to wybieram Cytadelę żeby mieć w niej połowę jednostek z Bastionu, a drugą połowę z Nekropolis. Mieszane armie zdarzają się drugiemu bohaterowi. I on zawsze dowodzenie bierze. Brak miejsca bywa problemem, ale niezbyt często zdarzają mi się takie gry żeby znaleźć masę dobrych artów. Na taki order męstwa (także z uwagi na ukryte właściwości) czy oko smoka miejsca się zazwyczaj znajdzie.
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-30, 23:56   

Zalezy czy rozmawiamy tutaj o wlasnych grach. Bo napisanie ze te umiejetnosci nie sa dobre i niepotrzebne to nie prawda lecz jak napisalem zalezy jak kto gra ja osobiscie jak juz biore jakas umiejtnosc to dowodzenie i przydaje mi sie bo na M z plikami latwo nie jest zdobyc takie arty chodz jak gram mephala to dowodzenie mam na starcie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 8
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group