no dobra :) ja wolę dowodzenie bo podnosi morale a one są wg mnie ważniejsze bo można miec dodatkowy ruch w bitwie, a jednostka nie zdrętwieje ze strachu :] Może byc?;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 19:08
Brawo! I tylko tak dalej
Ja uważam, że ani dowodzenie ani szczęście nie jest dobre. Dlaczego? Bo obie umiejętności łatwo zastąpić ogólnie dostępnymi artefaktami. I wolę brać coś czego arty nie zmienią. Znajdę gdzieś oko smoka, koniczynkę, glejt męstwa czy coś podobnego i mam dowodzenie \ szczęście i tak na plusie. A jeśli wcześniej brałem którąś z wymienionych umiejętności artefakt nic mi nie da, bo suma szczęścia \ dowodzenia wyniesie max + 3
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 21:45
Łucznictwo to zły przykład bo bez umiejętności arty to śmieć. Ale nekromancja pasuje do wyjaśnienia. Mam expert nekromancy i znajduje buty trupa. Do necromancji dodawane są kolejne procenty. Daje lepsze efekty Mam expert luck i znajduje statuetkę szczęścia. I co wtedy? Nic. Art niczego nie wzmacnia, bo szczęście może być tylko na trójce i wyżej niż te 3 punkty nie podskoczy. Dlatego art moim zdaniem opłaca się w tym przypadku bardziej. Zamiast szczęścia biorę odporność. Mam i dobre szczęście i szanse na uniknięcie implozji. Inaczej by się zdublowało.
jed z 5 roznych miast - chyba 2 morale
jed nieumarłe (chyba umarłe hehe) - 1 morale
razem - 3 morale i co ci po arcie + 3 morale razem ci sie 0 a kilka artow tego typu jest trudno znalesc no i szkoda miejsca w skawie ale tutaj mozna miec rozne zdanie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-30, 22:34
Dałeś swój własny przykład.
Ja mówiłem już nie raz, że nie mieszam armii u głównego bohatera Nie po to wybieram Cytadelę żeby mieć w niej połowę jednostek z Bastionu, a drugą połowę z Nekropolis. Mieszane armie zdarzają się drugiemu bohaterowi. I on zawsze dowodzenie bierze. Brak miejsca bywa problemem, ale niezbyt często zdarzają mi się takie gry żeby znaleźć masę dobrych artów. Na taki order męstwa (także z uwagi na ukryte właściwości) czy oko smoka miejsca się zazwyczaj znajdzie.
Zalezy czy rozmawiamy tutaj o wlasnych grach. Bo napisanie ze te umiejetnosci nie sa dobre i niepotrzebne to nie prawda lecz jak napisalem zalezy jak kto gra ja osobiscie jak juz biore jakas umiejtnosc to dowodzenie i przydaje mi sie bo na M z plikami latwo nie jest zdobyc takie arty chodz jak gram mephala to dowodzenie mam na starcie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum