Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najbardziej przydatna na początek jednostka?
Autor Wiadomość
Yoshi 
Centomaniak



Wiek: 35
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2009-07-06, 15:49   

Cytat:
Może wg twojego mniemania lochy są słabe?

napisałem ze są słąbe? NIE, wiec wtf ? cu.

Cytat:
Na randomach masz masę wolnych surków, więc budowa siedlisk nie musi sprawiać trudnośći.

wystarczy ze nie znajdziesz jednej kupki z jakimkolwiek surowcem i meczysz harpie i trogi.

Cytat:
Jeżeli jednak sądzisz, że problem z surkami jest duży to masz Shaktiego i 100 troglów + polepszasz je w zamku.

ok moge przynzac racje.

Cytat:
A WŻ? Aby mieć jednostki strzelające musisz wybudować podstawki i ulepszyć buląc przy tym rtęć.

no i co?

Cytat:
Co do rusałek - nie dostaniesz ich w takich ilościach jak troglów od shaktiego, a jak trafisz na np. ul gremliny lub centaury broniące kopalń to dużo rusałek padnie.


a Trogi nie padną? haha.

Cytat:
Oczywiście WŻ są mocne, jednak żywiołaki energii i magmy jakoś nie rozpieszczają...

mnie tez ale i tak lubie ten zamek.
 
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-06, 20:10   

Trogi mają większy def i nie są aż takimi szmatami do bicia jak rusałki, chochliki.
Łatwiej jest znaleść wiele surków po trochu niż (nie pamiętam dokładnie ile) 10 rtęci do wszystkich strzeloków w WŻ.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-07-06, 20:18   

nick194 napisał/a:
Łatwiej jest znaleść wiele surków po trochu niż (nie pamiętam dokładnie ile) 10 rtęci do wszystkich strzeloków w WŻ.

lol...To trudno zebrać 10 rtęci?...No bo tak musi być skoro łatwiej zebrać wiele surki różnego rodzaju...Opcja ulepszania z jednej surki jest lepsza.Bo moge bez przeszkód sprzedać całe klejnoty i kryształy,a jak musze mieć wszystko mogę sprzedać po kilka sztuk...
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2009-07-07, 08:53   

Albo można poodwiedzać skrytki, tam często wpada surka... W końcu jak ma się Shatkiego to można już w pierwszych dniach podbić to.

Cytat:
wystarczy ze nie znajdziesz jednej kupki z jakimkolwiek surowcem i meczysz harpie i trogi.


Yoshi napisał/a:
no i co?


No i to właśnie, ze tu tez mozna zastosować ten sam argument -.-'

[PS paweł jak coś poprawiasz, to popraw również błędy ort, po za tym byłbym wdzięczny, gdybyś podkreślał kolorem, bo tu raczej nic nie poprawiałeś ;p]
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2010-08-22, 20:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Dreix 



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2009-07-09, 09:48   

Na poczatek niema to jak gremlin po ulepszeniu !
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-22, 20:32   

Na początek największy pożytek jest z trogów Shaktiego, wilków Tyraxora i elfów Ivora, oczywiście, jeśli od razu pójdziemy w up.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2011-01-08, 19:26   

Na początek zawsze bron (Bazyliszki)

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Ajdzors 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-01-08, 20:15   

Olek napisał/a:
Na początek zawsze bron (Bazyliszki)


Przy większej ilości walk na początku, można szybko te bazyliszki stracić, gdyż wróg z reguły je atakuje, gdy nadarzy się taka okazja. Dobrze mieć dużo gnolli i kiedy nie ma wyboru użyć je jako mięcho.

Ja najbardziej lubię zaczynać Centaurami. Szybkie wytrzymałe zadają dużo obrażeń i z reguły wystepują w bardzo przyzwoitej ilości.
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2011-01-09, 16:22   

Kusznik i Elf, ale centaury też są ok.


 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2011-01-09, 16:36   

Internal napisał/a:
Kusznik
A to już niekoniecznie. Np. na Jebusie ulepszenie łuków/ich budowa w przypadku braku siedliska oznacza rezygnację z aniołów z zamkiem. W mojej pierwszej grze online postawiłem i ulepszyłem kusze, przez co miałem tylko anioły z fortem. :lol: Ale na innych templach są bardzo przydatne...Na Jebusie ich przydatność sprowadza się do dzielenia po 1 przed wejściem do utopii - wtedy przeważnie smoki zabiją je na początku (ale trzeba mieć up anioła, inaczej mogą zacząć nawalać w anioły...).

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-12, 16:16   

Albo gargulec up. ze speedem 9 i hit & run. W połączeniu z up. chochlikiem kosi wszystkie neutrale.




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-12, 16:18   

Hektor napisał/a:
Albo gargulec up. ze speedem 9 i hit & run. W połączeniu z up. chochlikiem kosi wszystkie neutrale.

Gargulce to totalny syf, przydają się tylko do ściągania na siebie wrogów i obstawy gremlinów.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-12, 16:22   

Trzeba im przyznać, że nie są aż tak słabe. Mają 22 przyrost to jednak trochę jest.




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-12, 16:32   

Tylko dzięki budynkowi, którego i tak nie warto budować, ponieważ trzeba im przyznać, że są gównem i nadają się tylko na mięso.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Ajdzors 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-01-12, 17:05   

Jak dla mnie gargulce to na początek świetna jednostka. ;) Syfem nazwałbym Zombie, praktycznie się nie poruszają i słabo walą. Wilczy jeźdźcy nie lepsi, dużo obrażeń zadają ale kładą się pierwsi, jak pionki bez ulepszenia są gó*no warci. Jaszczuroczłeki to też nieporozumienie, co z tego że strzelają jak nic nie zadają obrażeń. Gogi też żadna rewelka (o Magogach nawet nie piszę bo to sabotażyści i tyle :-P ). Krasnoludy potrafią uderzyć, obronić się, ale przy ich szybkości to jak dla mnie jednostka przydatna tylko jak wybiją nam resztę zamku. Łucznicy się mi na coś przydają tylko w ulepszeniu i większej ilości. Harpie wracają, ale daje to moc dopiero przy powstrzymywaniu kontrataku w ulepszeniu. Dla mnie gargulce z "podstawowego" (nie licząc Wrót) składu są chyba najlepszą i najprzydatniejszą jednostką 2 poziomu, po za tym przebijają inne jednostki przyrostem (nie wiem jak tutaj z ceną). Na pewno najbardziej przydatny drugi poziom na początek ;-) piszcie co chcecie gram w to trzecią dekadę i tutaj swojego zdania nie zmienię. :roll:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 8
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group