Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najbardziej przydatna na początek jednostka?
Autor Wiadomość
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-04, 14:50   Najbardziej przydatna na początek jednostka?

Jaka jest według was najbardziejprzydatna jednostka na początek gry.
Według mnie rozbójnik!
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-04, 14:54   

strzelok jakis (obojetne) i centaury .

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-04, 15:01   

Kusznik -vszybki, tani i strzela dwa razy.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-04-04, 16:01   

jak się gra cytadelą i sie weźmie brona to bazyliszki są na początek


 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-04, 16:35   

Bron jest bardzo dobry na początek, a jak jeszcze jacyś rozbójnicy dołączą, to ho ho!

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-04, 21:04   

Dużo większych gremlinów, chociaż wolę bardziej 5 strzelców.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-05, 08:04   

Na początku każda jednostka jest dobra!
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-05, 09:28   

No, dla mnie to golemy i krasnoludy wydają się mało przydatne, chyba że mam ich ok. 15. Po za tym to zrezygnowałbym z walki nimfami (za duże straty).

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-05, 11:19   

To co ja stosuje poszczególnymi zamkami:

Dla Zamku: Pikinier i kusznik. Kusznika ustawia się na środku lub w rogu gdy walczymy z czymś szybko latającym. Główną liczbę pikienierów ustawia obok kuszników. Pozostałe sloty zapłenia się pojedynczymi pikienierami. Podczas walki zasłania się nimi kusznika. Posłużą oni również do obierania kontrataku atakowanym jednostkom, aby później główny oddział pikienierów mógł go zaatakować bez strat. Oczywiście nie zawsze się to udaje, zależy to od szybkości atakowanych przeciwników. Później w miarę rozwoju donosi się gryfy i mieczników do obstawy kusznika.

Dla Fortecy: Sytuacja identyczna jak poprzednio, tyle że tutaj mamy większego gremlina w obstawie gargulców, których dzieli się tak samo jak pikienierów. Dokłada się potem magów i ulepszonych golemów.

Dla Cytadeli: Praktycznie to samo. Jaszurów na środek i obstawa podzielonych gnolii. Przydatna będzie też nieulepszona ważka. Później dokłada się bazyliszki i wiwerny.

Dla Inferno: To samo. Gogi w obstawie podzielonych chowańców. Później dokłada się cerbery i demony.

Dla Bastionu: Tutaj chyba oczywiste. Ulepsza sie elfy, obstawia sie podzielonymi centaurami, później dokłada się ulepszonych krasnali i pegazy.

Dla Twierdzy: Orków obstawia sie goblinami. Wilki służą do ataku. Obowiązkowo dostawia się ptaki, jako główna siła ofensywna. Po ulepszeniu wilków warto zrobić z nich dwa oddziały po jednej jednostce. Są szybcy więc posłużą do zdejmowania kontrataku z jednostek przed atakiem ptaków.

Dla Nekropolii: Tutaj jest niezbyt ciekawie. Dobrze jest zrobić wampiry jak główną siłę uderzenia, zjawy wykorzystać jako przynęty. Zombich wykorzystywać tylko ulepszonych.

Dla Wrót żywiołów: Ulepszone rusałki i żywiołaki burzy jako główna siła uderzenia. Potem wzmocnić drugim strzelcem żywiołakiem lodu. Rusałki podzielić i wykorzystywać do blokowania strzelców.

Dla lochów: Złe oka w obstawie podzielonych trologdytów. Harpie jako dodatkowa siła uderzenia. Potem dostawia sie meduzy.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-05, 15:56   

duża dostawa troglogdytów w lochach

 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-06, 09:35   

Morgan-Ghost napisał/a:
Dla Bastionu: Tutaj chyba oczywiste. Ulepsza sie elfy, obstawia sie podzielonymi centaurami, później dokłada się ulepszonych krasnali i pegazy.


No niby mozna sie zgodzić ale na poczatek a
1.dzien elfy
2. dzien ul.elfy

I co dopiero ruszać ?? Zwłaszcza że duzo drewna ubedzie a jak mapa bedzie biedna to nie mamy co myslec na poczatek nawed o wybudowaniu ratuszu w 2-3 zamku dlatego ja wole

1 dzien Ul.Centki mam ich z 50-60 jak mam tylko centki i kilka krasnali to ich nie biore bo spowalniaja ruch ale jak mi sie tez elfy trafia to wtedy zawsze jako dodatkowa oslona i szczerze wole podzielic krasanli bo w walce nie sa za dobre a glowna sila ofensywna sa centki i np. mam 50 centkow podziele je to mam z 45 po kilku walkach 40 itp. to sie oplaca jak naprawde dobry potwor lub strzelok. No i krasnal ma ta opcje ze odbija czary jak obstaiwe elfa i np. mielibysmy sie szybko spotkac to np. piorun moze nie trafic w mojego elfika :)

No i jeszcze jedna rzecz ul. elf to jest jeden dzien budowania do tylu no chyba ze nie budujesz ul. centkow to wychodzi na 0 ale jak dla mnie 1 tydz to tylko ul. centki i potem juz kazdy wie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-08, 19:22   

W fortecy dobrze na początku jest mieć Solmyra i mnóstwo ul. gremlinów wraz z gargulami do obstawy. Od początku można rozwalać wrogów bez mniejszych strat.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-08, 19:25   

Majer napisał/a:
No i jeszcze jedna rzecz ul. elf to jest jeden dzien budowania do tylu no chyba ze nie budujesz ul. centkow to wychodzi na 0 ale jak dla mnie 1 tydz to tylko ul. centki i potem juz kazdy wie
Ulepszenie centkow to tez strata jednego dnia. 1 dnia wole kupic elfy(7 bedzie+z hirka ofc),nie trace wtedy tury a strzelok przydaje sie zwlaszcza ze gram ivorem.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-08, 19:33   

Rozbójnicy są nieźli, ale czasem się w swoich szpiegowskich powinnościach mylą :-) Miałem sytuacje, że powiedzieli, że ten oddział ucieknie, a oddział się przyłączył :lol: Nie spodziewałem się.
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-08, 20:02   

Oj bardziej moim zdaniem przydaja sie ul. centki a elfy zawsze mozna pobocznnym hirkiem podac na 2 dzien :)

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 8
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group