szkoda miejsca na altylerię- balista nie jest na tyle mocna żeby wogóle ją ze sobą brać, a nawet przeszkadza-np. gdy na jakiś oddział oślepienie rzucisz
szkoda miejsca na altylerię- balista nie jest na tyle mocna żeby wogóle ją ze sobą brać, a nawet przeszkadza-np. gdy na jakiś oddział oślepienie rzucisz
Jak masz artylerie to wtedy kierujesz balista i dajesz obrone balista..i nie uderzy w oslepiona jednostke. Z artyleria balista uderza 2razy i ma 50% na zadanie podwojnych obrazen - nie jest az tak slaba jak sie wydaje. na oczatku niezle kosi -potem gdy sie ma po 1007lvl to nic dziwnego ze slabo kosi.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
W mojej kampanii (jeszcze niedokończonej) bohater około 35 levelu z ogromnym atakiem bił z balisty po parę stów. Nie mówiąc już o tym, że w WoG-u można mieć kilka balist i wtedy hity są już naprawdę mocne.
WISŁA KRAKÓW!!!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-17, 15:47, w całości zmieniany 1 raz
wiem już jak się liczy specjalność bohatera z drugorzędną umiejętnością...
sprawdziłem to na logistyce, bo najłatwiej to zobaczyć... ten bohater co doszedł najdalej miał 59 poziom i specjalizację logistyka... ten co najbliżej to rycerz z logistyką na mistrzu... 2 był łowca ze specjalizacją logistyka, miał 23 poziom, a 3 był mag bitewny z taką samą specjalizacją tylko na 3 poziomie... to dowodzi słuszności mojej teori: 30%(zwiększenia kroków)*105%*105%*105%-tak to działa.. przykładowo to jest na 3 poziomie.. czyli na 3 poziomie zwiększa posiadane kroki o 34,72875%...
Skwer Twój test ma wielką wadę: nie uwzględniasz szybkości najwolniejszej jednostki w armii.
Przydało by się zrobić parę porównań, dla innych dróg, dla innych terenów (trawa, bagno itp) i z różnymi jednostkami (od jednostki z szybkością 3 aż po szybkość 11). Z moich testów jakie robiłem kiedyś badając szybkość jednostek do kroków herosa wyszło to, że najwyższa szybkość jaka ma wpływ na chodzenie herosa po mapie to 11. Czyli przykładowo bohater z czerwonym smokiem zajdzie tak samo daleko jak bohater z feniksem.
http://www.morganghost.republika.pl/heroes.html
ale mi chodzi o udowodnienie specjalizacji.. ile ona daje-no jak chcesz to sprawdze z jednostkami o takiej samej szybkości....
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni"-co Cię nie zabije to Cię wzmocni, aby.. to zaraz będziesz mocniejszy bo teraz próbuję Cię zabić (nie bierz tego do siebie tak to sobie napisałem.. nie tyczy to się do Ciebie )
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-03, 21:57
Jeżeli te obliczenia sprawdziły się na terenie x i wszyscy bohaterowie mieli tak samo szybkie najwolnieksz jednostki, to nie trzeba robic żadnych dodatkowych testów.
Jeżeli dobrze kalkuluję to na 20 lvlu dodajemy do danej specjalności 20*1,05=21.
Następnie podstawowe 30% + powyższe 21% i mamy 51%, tak?
Ale wiecie, mam na myśli to, żeby nie liczyć za każdym razem ilość tych punktów, tylko żeby to było w jednym zestawieniu dla porównania. Czasem jest przydatne, ot choćby dla ciekawości.
Jeżeli te obliczenia sprawdziły się na terenie x i wszyscy bohaterowie mieli tak samo szybkie najwolnieksz jednostki, to nie trzeba robic żadnych dodatkowych testów.
Jeżeli dobrze kalkuluję to na 20 lvlu dodajemy do danej specjalności 20*1,05=21.
Następnie podstawowe 30% + powyższe 21% i mamy 51%, tak?
aż tyle to to nie daje.. na logistyce jest to pokazane xD
chyba powinno byc 1,05 do potegi 20 a nie 20*1,05. i jesli sie nie myle nie 30%*1,05*1,05*1,05 tylko
130%(100% podstawa + 30 expert logistyka)*1,05*1,05*1,05
wtedy przy 3 poziome daje to dokladnie 150% podstawy, czyli zwiekszenie ogolne szybkosci o 50%.
w takim wypadku bohater na 20 lvl ma punktow ruchu:
130%*1,05^20 = 130%*2,65 = 344% podstawy , czyli przyspieszenie o 244%.
licząc tak jak Skwer: 30%*2,65= 80% przyspieszenia. glowy nie czyc powinno byc 130 ale tak mi sie wydaje. ocencie sami czy grajac na 20 lvl herosem ze specjaloscia logistyka macie 2 ok 2 razy wiecej punktow czy ponad 3 razy wiecej.
Gunnar na 1 levelu z logistyką na mistrzu po trawie z jednostką której szybkość równa się 4 przeszedł 20 kratek. Na 20 poziomie przeszedł 4 kratki więcej czyli 24.
Test nr2
Gunnar na 1 levelu z logistyką na mistrzu po trawie z jednostką której szybkość równa się 11 przeszedł 26 kratek. Na 20 poziomie przeszedł 6 kratek więcej czyli 32.
Ja wogóle to biorę zawsze kolesi z talentem magicznym, jak takich nie ma to z inteligencją, a przy braku nawet takiego to kolesia od jakiegoś czaru. Najbardziej ze wszystkich bohaterów lubie Malekitha bo ma teoretycznie najsilniejsze czary w całym h3
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-16, 22:28
Zamek:
Adela, Lyonis (pomimo nauki) albo Orrin.
Bastion:
Jest w kim wybierać. Ostatnio Thorgrim. Czasem Mephala, Ivor, Kyrre albo Ryland, także Elleshar. Najfajniejszy zamek jeśli chodzi o wybór Boha.
Cytadela:
Tazar i Wystan. Bez konkurencji chyba
Nekropolis:
Isra, Vidomina. Czy coś je dzieli? Która lepsza? Czasem Thant.
Inferno
Nie gram. Gdybym grał brałbym Zydara.
Lochy:
Jeddite, a potem Malekith. Kiedyś Gunnar
Twierdza:
Craig Hack za sugestią forumowiczów. Ale gram Twierdzą od święta
Forteca:
Solmyr, Theodorus albo Cyra
Wrota Żywiołów:
Labetha albo Brissa.
Zamek tyrris ,valeska
Bastion ivor i mephala
W cytadeli sie zgadzamy
W nekrpolii ciekawy jest gostek od szkieletów i jeszcze sandro(raczej moja sympatia)
Inferno to babka(gostek?) od demonow i czartow
Loch to Shakti,gostek od minosów,
twierdza to crag ,gondula terek i typ od wilczych jezdzcow,
Forteca to neela,reszta taka sobie
Wrota to Lacus,monere i brissa,ciekawa na poczatek jest ciele.
Widze ze lubisz grywac dyplomatami-to nie dobrze..
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-16, 23:08
Wybieram najlepszych. Gdy gram dyplomatami na ogół wędruje w parach i tworzę drugą armię dla drugiego boha.
Ciele, Shakti... Dobre tylko na początek. Nie wybieram Bohów o tak mizernej specjalności. A cały czas piszę o tym głównym herosie. . Preferuje tych z mocnymi umiejętnościami, wspierającymi całą armie, a nie tylko jedną jednostkę. Wolę magów. I z wyjątkiem Lyonisa pomijam tych, którzy mają choć jedną nieciekawą umiejętność na początku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum