Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Bohaterowie
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-05-03, 11:32   

szkoda miejsca na altylerię- balista nie jest na tyle mocna żeby wogóle ją ze sobą brać, a nawet przeszkadza-np. gdy na jakiś oddział oślepienie rzucisz :-P

 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-03, 11:45   

Skwer napisał/a:
szkoda miejsca na altylerię- balista nie jest na tyle mocna żeby wogóle ją ze sobą brać, a nawet przeszkadza-np. gdy na jakiś oddział oślepienie rzucisz
Jak masz artylerie to wtedy kierujesz balista i dajesz obrone balista..i nie uderzy w oslepiona jednostke. Z artyleria balista uderza 2razy i ma 50% na zadanie podwojnych obrazen - nie jest az tak slaba jak sie wydaje. na oczatku niezle kosi -potem gdy sie ma po 1007lvl to nic dziwnego ze slabo kosi.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-03, 12:27   

W mojej kampanii (jeszcze niedokończonej) bohater około 35 levelu z ogromnym atakiem bił z balisty po parę stów. Nie mówiąc już o tym, że w WoG-u można mieć kilka balist i wtedy hity są już naprawdę mocne.



WISŁA KRAKÓW!!!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-17, 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-05-03, 15:20   

wiem już jak się liczy specjalność bohatera z drugorzędną umiejętnością...
sprawdziłem to na logistyce, bo najłatwiej to zobaczyć... ten bohater co doszedł najdalej miał 59 poziom i specjalizację logistyka... ten co najbliżej to rycerz z logistyką na mistrzu... 2 był łowca ze specjalizacją logistyka, miał 23 poziom, a 3 był mag bitewny z taką samą specjalizacją tylko na 3 poziomie... to dowodzi słuszności mojej teori: 30%(zwiększenia kroków)*105%*105%*105%-tak to działa.. przykładowo to jest na 3 poziomie.. czyli na 3 poziomie zwiększa posiadane kroki o 34,72875%...

test-logistyka.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 412 raz(y) 107,24 KB


 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-05-03, 17:00   

Skwer Twój test ma wielką wadę: nie uwzględniasz szybkości najwolniejszej jednostki w armii.

Przydało by się zrobić parę porównań, dla innych dróg, dla innych terenów (trawa, bagno itp) i z różnymi jednostkami (od jednostki z szybkością 3 aż po szybkość 11). Z moich testów jakie robiłem kiedyś badając szybkość jednostek do kroków herosa wyszło to, że najwyższa szybkość jaka ma wpływ na chodzenie herosa po mapie to 11. Czyli przykładowo bohater z czerwonym smokiem zajdzie tak samo daleko jak bohater z feniksem.
http://www.morganghost.republika.pl/heroes.html

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-05-03, 18:50   

ale mi chodzi o udowodnienie specjalizacji.. ile ona daje-no jak chcesz to sprawdze z jednostkami o takiej samej szybkości....





"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni"-co Cię nie zabije to Cię wzmocni, aby.. to zaraz będziesz mocniejszy bo teraz próbuję Cię zabić :mrgreen: (nie bierz tego do siebie :-P tak to sobie napisałem.. nie tyczy to się do Ciebie :-D )

 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-03, 21:57   

Jeżeli te obliczenia sprawdziły się na terenie x i wszyscy bohaterowie mieli tak samo szybkie najwolnieksz jednostki, to nie trzeba robic żadnych dodatkowych testów.
Jeżeli dobrze kalkuluję to na 20 lvlu dodajemy do danej specjalności 20*1,05=21.
Następnie podstawowe 30% + powyższe 21% i mamy 51%, tak?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-05-04, 02:03   

Ale wiecie, mam na myśli to, żeby nie liczyć za każdym razem ilość tych punktów, tylko żeby to było w jednym zestawieniu dla porównania. Czasem jest przydatne, ot choćby dla ciekawości.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-05-06, 09:26   

Shakti napisał/a:
Jeżeli te obliczenia sprawdziły się na terenie x i wszyscy bohaterowie mieli tak samo szybkie najwolnieksz jednostki, to nie trzeba robic żadnych dodatkowych testów.
Jeżeli dobrze kalkuluję to na 20 lvlu dodajemy do danej specjalności 20*1,05=21.
Następnie podstawowe 30% + powyższe 21% i mamy 51%, tak?
aż tyle to to nie daje.. na logistyce jest to pokazane xD

 
 
pjs2 


Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 17
Wysłany: 2008-05-10, 00:01   

chyba powinno byc 1,05 do potegi 20 a nie 20*1,05. i jesli sie nie myle nie 30%*1,05*1,05*1,05 tylko
130%(100% podstawa + 30 expert logistyka)*1,05*1,05*1,05
wtedy przy 3 poziome daje to dokladnie 150% podstawy, czyli zwiekszenie ogolne szybkosci o 50%.
w takim wypadku bohater na 20 lvl ma punktow ruchu:
130%*1,05^20 = 130%*2,65 = 344% podstawy , czyli przyspieszenie o 244%.
licząc tak jak Skwer: 30%*2,65= 80% przyspieszenia. glowy nie czyc powinno byc 130 ale tak mi sie wydaje. ocencie sami czy grajac na 20 lvl herosem ze specjaloscia logistyka macie 2 ok 2 razy wiecej punktow czy ponad 3 razy wiecej.

pjs2
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-05-10, 12:28   

Zrobiłem testy:

Test nr1

Gunnar na 1 levelu z logistyką na mistrzu po trawie z jednostką której szybkość równa się 4 przeszedł 20 kratek. Na 20 poziomie przeszedł 4 kratki więcej czyli 24.

Test nr2


Gunnar na 1 levelu z logistyką na mistrzu po trawie z jednostką której szybkość równa się 11 przeszedł 26 kratek. Na 20 poziomie przeszedł 6 kratek więcej czyli 32.

Teraz trza to jakoś obliczyć :)

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2008-05-31, 11:22   

Ja wogóle to biorę zawsze kolesi z talentem magicznym, jak takich nie ma to z inteligencją, a przy braku nawet takiego to kolesia od jakiegoś czaru. Najbardziej ze wszystkich bohaterów lubie Malekitha bo ma teoretycznie najsilniejsze czary w całym h3
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-16, 22:28   

Zamek:
Adela, Lyonis (pomimo nauki) albo Orrin.
Bastion:
Jest w kim wybierać. Ostatnio Thorgrim. Czasem Mephala, Ivor, Kyrre albo Ryland, także Elleshar. Najfajniejszy zamek jeśli chodzi o wybór Boha.
Cytadela:
Tazar i Wystan. Bez konkurencji chyba
Nekropolis:
Isra, Vidomina. Czy coś je dzieli? Która lepsza? Czasem Thant.
Inferno
Nie gram. Gdybym grał brałbym Zydara.
Lochy:
Jeddite, a potem Malekith. Kiedyś Gunnar
Twierdza:
Craig Hack za sugestią forumowiczów. Ale gram Twierdzą od święta
Forteca:
Solmyr, Theodorus albo Cyra
Wrota Żywiołów:
Labetha albo Brissa.

Co myślicie ? ;-)
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-06-16, 22:47   

Zamek tyrris ,valeska
Bastion ivor i mephala
W cytadeli sie zgadzamy
W nekrpolii ciekawy jest gostek od szkieletów i jeszcze sandro(raczej moja sympatia)
Inferno to babka(gostek?) od demonow i czartow
Loch to Shakti,gostek od minosów,
twierdza to crag ,gondula terek i typ od wilczych jezdzcow,
Forteca to neela,reszta taka sobie
Wrota to Lacus,monere i brissa,ciekawa na poczatek jest ciele.
Widze ze lubisz grywac dyplomatami-to nie dobrze..

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-16, 23:08   

Wybieram najlepszych. Gdy gram dyplomatami na ogół wędruje w parach i tworzę drugą armię dla drugiego boha.

Ciele, Shakti... Dobre tylko na początek. Nie wybieram Bohów o tak mizernej specjalności. A cały czas piszę o tym głównym herosie. . Preferuje tych z mocnymi umiejętnościami, wspierającymi całą armie, a nie tylko jedną jednostkę. Wolę magów. I z wyjątkiem Lyonisa pomijam tych, którzy mają choć jedną nieciekawą umiejętność na początku.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 36
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group