w zamku najlepszy jest Lyonis
Bastion to Mephala
foerteca to cyra i lenna
inferno typek od inteligencji
nekropolis isra na walki z straznikami a do gry gostek od szkieletow.
lochy jedite
cytadela tazar
twierdza Crak
wrota to brissa
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-01, 06:22
Lochy: Jeddite (wskrzeszenie- ulubiony wliczając wszystkie zamki), Gunnar, Deemer (albo Malekith)
Wrota: Monere, Brissa
Zamek: Adela, Lyonnis
Cytadela: Tazar
Forteca: Solmyr, Cyra
Bastion: Ryland, Kyrre
Nekro: Isra
Twierdza i Inferno: nie gram
Najbardziej nielubiany: Lord Haart z Zamku. Jakoś tak ślisko wygląda
Dlaczego wymieniłeś Adelę jako najgorszą? Gdyby to zrobił Eagle to bym się nie zdziwił. Adela jako jedyna z 3 postaci w grze ma dyplomację od początku.
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-06, 12:47
Wiesz, atos pomyślałem że co z tego że ma dyplomacje na początku tylko to że ma tą pałowatą specjalność "błogosławieństwo", a tak ogólnie to nigdy za nią nie przepadałem. w sumie masz rację, ale pozostane przy swoim .
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Zamek naj. sir Mullich (jeśli typomo morski scen. Sylwia), ul. Orrin, najg. Adela
nick194 napisał/a:
ma tą pałowatą specjalność "błogosławieństwo"
Nie rozumiem dlaczego akurat Adela najgorsza? Jej specjalność błogosławieństwa jest dobrą specjalnością. Na każdy poziom jej doświadczenia czar błogosławieństwo daje więcej procent zniszczeń dla jednostek.
nick194 napisał/a:
Forteca naj. Rissa (tu miałem duży problem)
A dlaczego akurat bohater ze specjalnością surowca?
Tak to jest jak ktoś gra sobie troche na singlu to inne wartosci sie dla niego licza.
Np.
Atos napisał/a:
Bastion: Ryland, Kyrre
Jak w lidze itp. to ani jednego ani drugiego brac nie mozna. Logistyka to ok bo daje bardzo duzo ale Ryland i dyplo lol co to za przyjemnosc z gry ?
U mnie to jest tak ze jak mam boha to moge zagrac kazdym bo kazda specjalnosc jest dobra no chyba ze nawigacja bez wody a tak to nawed prosty czar taki jak np. wlasnie blogoslawienstwo ale daje duzo juz nie mowie o takich czarach jak wskrzeszenie lub modlitwa heh. Wszystko idzie wykorzystac ale uwazam ze najbardziej przydatny bylby boh ze spec. logistyka
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-06, 15:36
Ktoś tu do mnie pije...?
Jak się jest doświadczonym graczem i ma się to wszystko obcykane to można sobie na dyplę marudzić i specjalnie wybierać bohaterów bez niej, żeby było trudniej. Ja takim graczem nie jestem i nawet być nie zamierzam, gram żeby sobie relaksacyjnie, przyjemnie powygrywać i idea anty-dyplomacji do mnie nie przemawia. "Trochę na singlu" mi wystarczy. Tylko rozrywka, nic poważnego.
Bohaterów z surowcami konsekwentnie pomijam, wolę tych ze specjalnością dającą coś samej postaci. Logistyków lubię i często ich wybieram.
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-06, 16:08
No spoko, już nie wieszajcie na mnie kotów .
Ok, przyznaje ADELA NIE JEST NAJGORSZA !!!!!! tylko czy aż tak dużo daje specjalność "błogosławieństwo" ? Dla mnie wystarczające jest na expercie.
Co do bohaterów dających surowce...
Czy źle jest mieć na początku gry bohatera "surowcowego"? Przynajmniej nie muszę podbijać od razu jakiejś kopalni. Ich umiejętność przydaje się zwłaszcza na 200% gdzie liczy się każda gruda surowca.
Może i popełniłem błędy w mojej ocenie bohaterów, ale to jest moje zdanie.
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
tylko czy aż tak dużo daje specjalność "błogosławieństwo" ? Dla mnie wystarczające jest na expercie.
A przy Adeli do tego expertu jest jeszcze jej bonus :)
nick194 napisał/a:
Co do bohaterów dających surowce...
Czy źle jest mieć na początku gry bohatera "surowcowego"? Przynajmniej nie muszę podbijać od razu jakiejś kopalni. Ich umiejętność przydaje się zwłaszcza na 200% gdzie liczy się każda gruda surowca.
I na tym właśnie chciałem oprzeć moją opinię. Określając przydatność bohatera przy grze na 200%, dlaczego tylko w Fortecy wybrałeś bohatera z surowcem, a w pozostałych już nie? Zdziwił mnie właśnie fakt, że tylko w tym zamku wybrałeś jako najlepszego takiego herosa. I tutaj można się zastanowić nad tymi dwoma określeniami: najlepszy i ulubiony - jaka jest tutaj różnica? Jeśli ulubiony to taki, którym gramy najczęściej danym zamkiem, ze względu na własne upodobania, wybierając najlepszego, powinniśmy wziąć pod uwagę szereg innych czynników.
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-06, 17:18
Morgan-Ghost napisał/a:
Jeśli ulubiony to taki, którym gramy najczęściej danym zamkiem, ze względu na własne upodobania, wybierając najlepszego, powinniśmy wziąć pod uwagę szereg innych czynników.
Dla mnie ulubiony to taki, którego lubie: za wygląd, biografię lub jakieś umiejętności np. Nagasha lubię za zajebiaszczy wygląd.
Co do tych surowcowych, to zauważ, że Rissa na początku ma skut. ataku, a na przykład Calid nauke i mądrość, co jest dla mnie niezbyt potrzebne na początek. Po za tym to uznałem, że w innych zamkach ci od surowców nie są najlepszymi (np. w twierdzy lepszy jest Hack od Sauruga).
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:01, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-06, 22:39
W regulaminie turnieju znalazłem punkt zgodnie z którym nie można grać sir Mulichem. Ja nim zagrałem i nie wydaje się być jakiś specjalnie "wypasiony" w stosunku do innych herosów. Dlaczego jest zakazany ?
jak nie jest wypasiony jak jest! ja na szybkiej wlce (z lepszą armią i bohaterem na 8 poziomie) na sir mulcha grałem i przegrałem... dopiero ze znacznie silniajszą armia go rozwaliłem... głównych bohaterów miałem daleko... a to buła huzia na wikinga i o..
Ma +2 speeda do jednostek. Podczas walki daje to dużo, bo część jednostek rusza wcześniej od przeciwnika. Oczywiście są artefakty, ale one albo będą, albo nie. Ma to również znaczenie podczas walk z wolnostojącymi jednostkami na planszy.
Głównym powodem jest to, że jest to bonus dostępny od początku gry, który daje dużą przewagę.
Nota bene, kto i po co wymyślił Balance PC2 na którym jest jeden rodzaj terenu, czyli piachy? A no po to, aby nie było bonusów do speeda jednostkom. Jedyny zamek, który wyszedł na tym na plusie to nekropolia, ale ona jest zakazana.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum