Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Liczba wygranych
Autor Wiadomość
Mefisto 
Arcydiabły rlz!



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 181
Skąd: Z miasta
Wysłany: 2007-11-26, 11:53   Liczba wygranych

Ile wygranych macie już na swoim koncie? Jakimi rasami? Które zwycięstwa poszły wam z łatwością, a które z trudem?
Chociaż gram od 2-3 lat, mam tylko 4 wygrane, ponieważ wcześniej katowałem z kodami. No i mam też zwycięstwa na swoich własnych mapach, ale to ustawiałem sobie potężne armie, wroga robiłem słabeuszem itp. więc to się nie liczy.
No więc tak, moje pierwsze 3 wygrane były chyba w ciągu 2-3 dni, ze 2-3 miesiące temu. Grałem Cytadelą, Fortecą i Lochami. Tą pierwszą zagrałem na mapie "Ameryka Północna", pozostałymi dwoma- "Ameryka Południowa". Na mapach tych jest max graczy (8), 4 drużyny. Grałem także Nekropolią, Inferno, Twierdzą i Wrotami Żywiołów, lecz przegrywałem:( Bastionu i Zamku raczej nie lubię.
Moje 4 zwycięstwo odniosłem wczoraj na losowej mapce- 3 graczy, bez drużyn. Grałem ponownie Fortecą. Sukces odniosłem głównie dzięki postawieniu na Gremliny i Nagi. Starałem się również o dużą liczbę Tytanów. Pamiętam, że w pewnym momencie miałem dzienny przychód złota- ponad 11000. Wynikało to z paru Ratuszy, Kapitolu i bohaterów z Finansami. Wyjątkowo, przecznie swojej regule, miałem 7 bohaterów- 3 znalazłem w więzieniu, 3 było "zwiadowcami" i 1 Najgłówniejszy (jeszcze wcześniej był jeden zwiadowca, lecz zginął). Wygraną zawdzięczam jak zwykle w Fortecy- Solmyrowi a także jakiejś gościówie z Bastionu, co ją znalazłem w więzieniu.
Ufff, rozpisałem się. Czas już kończyć. Pozdrowienia

http://www.youtube.com/user/Dog0Lord
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-26, 15:55