Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Demonologia
Autor Wiadomość
The Judas Kiss 
Maci3k


Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Opatów, Lublin
Wysłany: 2012-07-16, 12:49   Demonologia

DEMONOLOGIA




Magia zajmująca się wywoływaniem nieopisanego bólu i wyolbrzymianiu cierpienia ofiar przy pomocy demonów.



UMIEJĘTNOŚĆ:

Demonologia
Poziom podstawowy - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach,
poziom zaawansowany - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością,
poziom ekspert - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.



ZAKLĘCIA:


1 poziom:

- Piorun cienia, Koszt 6 pkt. many.
Zadaje obrażenia wrogiej jednostce.
Poziom
podst., obrażenia 9*pkt. mocy,
zaawansowany, obrażenia 10*pkt. mocy,
ekspert, 11*pkt. mocy.

- Całun ciemności, Koszt 6 pkt. many (działa na mapie świata).
Bohater pozostawia cień na mapie widoczny dla każdego wrogiego gracza.
Promień pojawiającego się cienia zależy od poziomu magii.
Podstawowy 3,5, zaawansowany 4,5, ekspert 5,5.

2 poziom:

- Demoniczny promień, koszt 8 pkt. many.
Zadaje obrażenia wrogiej jednostce.
Poziom podstawowy, obrażenia 18*pkt. mocy,
Poziom zaawansowany, obrażenia 20*pkt. mocy,
Poziom ekspert, obrażenia 22*pkt. mocy.

- Wrażliwość, koszt 8 pkt. many.
Wybrana wroga jednostka jest bardziej podatna na obrażenia demonologii o:
50%(p. podstawowy), 100%(p. zaawansowany) przez 3 tury.
Na poziomie ekspert zaklęcie działa na wszystkie wrogie jednostki.

- Teleportacja, koszt 8 pkt. many (działa na mapie świata).
Przenosi bohatera do pierwszego miasta na liście zamków.

3 poziom:

-Pocałunek Judasza, Koszt 20 pkt. many.
Przejmujesz kontrole nad wrogą jednostką poziomu 1-3 gdy demonologia jest na poziomie podstawowy.
P. zaawansowany pozwala kontrolować jednostkę poziomu 4-5, natomiast poziom eksport jednostkę poziomu 6.
Zaklęcie można użyć tylko raz podczas jednej walki.

- Wyssanie duszy, Koszt 10 pkt. many.
Dana wroga jednostka otrzymuje obrażenia w tej i przez 5 kolejnych tur.
W każdej kolejnej turze zadawane obrażenia są o 20% mniejsze niż w turze poprzedniej.
Obrażenia
Poziom podst. 20*pkt. mocy,
Poziom zaawansowany 22*pkt. mocy,
Poziom ekspert 25*pkt. mocy.

- Płaszcz cienia, Koszt 10 pkt. many.
Danej, przyjaznej jednostce nie można zadać żadnych magicznych uszkodzeń.
Czas działania 2 tury(p.podst), 3 tury(zaawansowany), 4 tury(ekspert).

- Strach, Koszt 12 pkt. many.
Wyłącza z walki daną, wrogą jednostkę na 2 tury (p.podst.), 3 tury (p.zaawansowany), 4 tury (p.ekspert).

- Przyzwanie demona, Koszt 15 pkt. many.
Na polu walki pojawia się demon i rani wybraną jednostkę wroga. Po ataku demon znika z pola walki.
Obrażenia zadawane przez demona na poziomie podstawowym, 25*pkt. mocy, na poziomie zaawansowanym 27*pkt. mocy, na poziomie ekspert 30*pkt. mocy.

4 poziom:

- Demniczne łańcuchy, Koszt 16 pkt. many.
Nie pozwala na ucieczkę z pola bitwy przeciwnikowi.

- Deszcz ognia, Koszt 20 pkt. many.
Za 3 tury na pole walki spadnie ognisty deszcz raniąc wszystkie jednostki.
Obrażenia p. podstawowy 45*pkt. mocy, p. zaawansowany 50*pkt. mocy, p. ekspert 55*pkt. mocy.

- Wyssanie życia, Koszt 15 pkt. many.
Wysysa punkty życia z wrogiej jednostki i ulecza jedną losową jednostkę z armii rzucającego zaklęcie.
Zadawane obrażenia: 25*pkt mocy.
Leczy sojuszniczą jednostkę o:
P. podst., 30% zadanych obrażeń,
P. zaawansowany, 60% zadanych obrażeń,
P. ekspert, 100% zadanych obrażeń.

- Hellfire, Koszt 18 pkt. many.
Zadaje obrażenia jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich.
Poziom:
podst., obrażenia 20*pkt. mocy,
zaawansowany, obrażenia 25*pkt. mocy,
ekspert, obrażenia 30*pkt. mocy.

- Zbroja demona, koszt 10 pkt. many.
Wybrana sojusznicza jednostka jest niewrażliwa na magię demonologii przez 3 tury.
Na poziomie zaawansowanym zaklęcie działa przez 5 tur, a na poziomie zaawansowanym zaklęcie działa na wszystkie sojusznicze jednostki.

5 poziom:

- Spalenie duszy, Koszt 20 pkt. many.
Zmniejsza wytrzymałość wrogiej jednostki o 20%.
Na poziomie zaawansowanym o 30%. Na poziomie ekspert zaklęcie działa na wszystkie wrogie jednostki.

- Przyzwanie Demona Ognia i Cienia, Koszt 25 pkt. many.
Na polu walki pojawia się demon cienia.
Demon - statystyki:
Atak 32
Obrona 32
Obrażenia 40-60
Wytrzymałość 300
Szybkość 17
Posiada umiejętność latania, odporny na zaklęcia umysłu,


Demonologia na poziomie podstawowym przyzywa demona na jedną turę, na zaawansowanym na dwie i analogicznie na expercie na trzy.
1 pkt mocy = 2 przyzwane demony.

- Przerażenie, Koszt 30 pkt. many.
Wzbudza strach w szeregach wroga. Wybrana jednostka ucieka z pola walki.
1pkt mocy zabiera 150 pkt życia jednostki. Jednostki nie wracają do wrogiego bohatera po walce.



ARTEFAKTY:


Kula cienia - zwiększa siłę zaklęć demonologii o 50%.

Księga demonologii - zawiera wszystkie zaklęcia demonologii.

Pierścień Mocy - zwiększa 4 podstawowe umiejętności o 20%.

Buława Upiora (1/5) - Zmniejsza obronę przeciwnika o 5 punkty.

Tarcza Demona (2/5) - Zmniejsza atak przeciwnika o 5 punkty.

Hełm Przeklętego Rycerza(3/5) - Zmniejsza moc przeciwnika o 5 punkty.

Zbroja z Czarnej Stali (4/5) - Na początku walki zabiera przeciwnikowi 50 punktów many.

Płaszcz Gęstej Mgły (5/5) - Zmniejsza szybkość wrogich jednostek o 3.

Miecz Przeznaczenia (Artefakt łączony)- Zachowuje podstawowe umiejętności składających się na niego artefaktów i dodatkowo ma 30% szansy na pozbawienie każdej wrogiej jednostki szansy na ruch podaczas walki.

Siodło (1/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 40%.

Bat (2/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 30%.

Podkowa (3/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 30%.

Doskonały Rumak (Artefakt łączony)- Zachowuje funkcje podstawowych artefaktów oraz dodatkowo sprawia, że każdy teren jest terenem neutralnym.

Miecz Ciemności - Zwiększa atak o 12 i obronę o 8 punktów oraz zabrania wrogim jednostkom kontrataku. (Miecz dwuręczny - zabrania noszenia tarczy)



No to teraz czas na miasto :)


Mroczna Twierdza



Budynki:
Czarny Tron - Grall - Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Podczas Olężenia dodaje po 8 ataku i obrony dla broniącego bohatera. Działa jak Całun ciemności.

Rada Osady
Rada Miasta
Ratusz
Kapitol
Fort
Cytadela
Zamek
Gildia Magów (5 poziomów)
Targowisko
Magazyn Zasobów - Dostarcza codziennie 1 siarki
Kuźnia - Balista
Tawerna
Wieża Strażnicza - 1000g, 5 drewna - Odkrywa Okolice
Mury Obronne - 10000 złota, 10 kamieni, 10 drewna - Zwiększa wytrzymałość murów miasta.
Świątynia Magii - 4000g - Zwiększa o 1 poziom wiedzę i moc każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Siedliska:

Przyrost: Podstawowy/Zamek/Grall

Poziom 1
Legowisko pająków - 1000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Pozwala rekrutować Małe Pająki
Koszt jednostki: 40 złota,
Przyrost: 15/30/49,

Ul. Legowisko pająków - 1000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Pozwala rekrutować Pająki
Koszt jednostki: 60 złota,
Przyrost: 15/30/49,


Poziom 2
Chata - 1000 złota, 5 drewna Pozwala rekrutować Niewolników
Koszt jednostki: 150 złota,
Przyrost: 9/18/27,

Ul. Chata - 1000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Opętanych
Koszt jednostki: 160 złota,
Przyrost: 9/18/27,

Duża Chata - 1000 złota - Zwiększa populację Niewolników/Opętanych o 4 tygodniowo

Poziom 3
Siedlisko wilków - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Wilki
Koszt jednostki: 200 złota,
Przyrost: 7/14/21,

Ul. Siedlisko wilków - 1000 złota, 5 drewna - Pozwala rekrutować Wściekłe Wilki
Koszt jednostki: 230 złota,
Przyrost: 7/14/21,


Poziom 4
Warsztat - 3000 złota 10 kamieni - Pozwala rekrutować Katapulty
Koszt jednostki: 400 złota,
Przyrost: 4/8/12,

Ul. Warsztat - 2000 złota, 10 drewna - Pozwala rekrutować Umocnione Katapulty
Koszt jednostki: 480 złota,
Przyrost: 4/8/12,

Duży Warsztat - 2000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Zwiększa produkcję Katapult o 2 tygodniowo

Poziom 5
Kurhan - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Duchy
Koszt jednostki: 500 złota,
Przyrost: 3/6/9,

Ul. Kurhan - 2000, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Upiory Kurhanów
Koszt jednostki: 600 złota,
Przyrost: 3/6/9,


Poziom 6
Grota - 3000 złota, 5 kamieni, 5 kryształów - Pozwala rekrutować Worgeny
Koszt jednostki: 1200 złota,
Przyrost: 2/4/6,

Ul. Grota - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Opancerzone Worgeny
Koszt jednostki: 1500 złota,
Przyrost: 2/4/6,


Poziom 7
Przeklęta Wieża - 10000 złota, 15 drewna, 15 kamieni, 10 siarki - Pozwala rekrutować Skrzydlate Bestie
Koszt jednostki: 2500 złota, 1 siarki,
Przyrost: 1/2/3,

Ul. Przeklęta Wieża - 20000 złota, 15 drewna, 15 kamieni, 20 siarki - Pozwala rekrutować Nazgule
Koszt jednostki: 4000 złota, 2 siarki,
Przyrost: 1/2/3,






Rodzaje bohaterów miasta:

-Czarny Rycerz


-Warlock





Statystyki Jednostek i Bohaterów w excelu bo na forum brzydko wychodzi :-)
Kod:
http://speedy.sh/fUsmt/Statystyki-Jednostek.xlsx


Ps. sorry za zdjecia, ale sam utalentowany nie jestem, żeby zrobić to w klimacie heroesow więc wykorzystuje obrazki z różnych gier itp. :)
Ostatnio zmieniony przez The Judas Kiss 2012-08-12, 20:29, w całości zmieniany 10 razy  
 
The Judas Kiss 
Maci3k


Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Opatów, Lublin
Wysłany: 2012-07-16, 12:52   

To można usunąć :D ale i tak nie będzie chyba niczego co będzie naruszać regulamin :D
 
The Judas Kiss 
Maci3k


Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Opatów, Lublin
Wysłany: 2012-08-10, 23:49   

troszkę pozmieniałem, to robię up'a :)

Może jeszcze coś zdąże dodac jak znajde chwile czasu :)
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-11, 18:08   

Ale będzie trudny wybór z wyborem najlepszej magii...


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2012-08-11, 20:20   

Świetnie zrobione to jest, ot co. Magia, bohaterowie, artefakty i w dodatku świetne miasto. Jak na razie ta edycja idzie dobrze jeżeli chodzi o ilość i jakość.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group