Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Funkcje stworzeń
Autor Wiadomość
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2011-11-20, 01:01   Funkcje stworzeń

Tutaj chciałbym sprowokować forumowiczów do klasyfikacji stworzeń wg ich funkcji.

Jest rzeczą wiadomą, że ważkami się atakuje, a entami broni tyły, ale zdarzają się też przypadki wątpliwe, np. krzyżowcy. Kim atakujecie? Kim się bronicie? Czy zdarza się w Waszych bitwach, że w zależności od przeciwnika jakaś jednostka jest raz ofensywna, a raz broni strzelców? Jakie są waszym zdaniem najbardziej rażące błędy w użyciu stworzeń?

Zapraszam do dyskusji na te i inne pokrewne tematy.

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-04-25, 19:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-11-20, 01:03   

http://pl.memgenerator.pl...stkim-pl-ae0808
 
Ush 
Dreamwalker



Wiek: 31
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Lucid Dream
Wysłany: 2011-11-20, 14:11   

:lol:

W cytadeli do obrony używam bazyliszków i gnojów, tzn gnolli.

Reszta full offens :-P

www.mateusztrzyna.pl - blog
yume...
 
 
Amer 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: z miasta.
Wysłany: 2011-11-21, 09:21   

Hahaha Leance :D.

Grając np. Fortecą, golemami bronie strzeloków(chyba,że przeciwnik ma słabe jednostki, które podlecą i mało zrobią), nagę z jakimś buffem wysyłam do przodu i patrzę jak wszystko ginie ;o. Ew. jeszcze dżin ją buffuje, a później sam atakuje ;).

A w Twierdzy jak Leance :D. W zasadzie, w każdym zamku, wolne jednostki zostawiam z tyłu na "czekaj", jeżeli nic mi nie podleci to napieprzam do przodu, może dojdzie :D.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-25, 18:18   

W sumie to ciekawym zagadnieniem może być, kiedy i z których stworzeń wydzielać jedynki. Idealne są do tego nieulepszone rusałki, niezależnie od tego, jakim miastem gramy, dobrze spełniają rolę odciągacza neutrali. W fortecy warto na początku drugiego tygodnia upnąć dżiny i też biegać z 3 jedynkami i rzucać czary na gremle/nagi.
Grając np. bastionem czyszcząc mapę wydzielamy jedynki z centaurów, ale już na fb wydzielamy jedynki z pegazów, gdyż są szybkie i dużo lepiej można ich użyć, żeby zdjąć przeciwnikowi z czegoś kontrę.
Przy grze twierdzą natomiast, w każdej walce z neutralami trzeba mieć kilka jedynek goblinów, żeby zdejmowały wilkom kontrę, w wielu przypadkach też warto mieć jedynkę wilka, na wypadek, gdyby trzeba była zdjąć tę kontrę bez przeczekania.
Grając cytadelą, rozdziela się jedynki ważek, żeby neutrale sobie za nimi ganiały, podczas, gdy lizardy je wykańczają.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-11-26, 02:22   

To męczenie wszystkiego jedynkami psuje cały balans większości mapek do singla.

Ja gram tak że - dzielę na maks 2 oddziały, (nie dotyczy strzelców).

Inaczej gra z bitewnej zamienia się w wykorzystywanie bugów w AI CPU i w zasadzie psuje założenia gry.

Jeżeli grupę czartów da się pokonać bez magii 50 rusałkami to potem wszyscy mówią że każda mapa jest za łatwa :mrgreen:
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2011-11-26, 11:28   

H3 przypomina szachy. Wykorzystujesz błędy przeciwnika i jego głupotę.
 
 
Ja
Ego



Pomógł: 3 razy
Wiek: 14
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 285
Skąd: z domu (twojego)
Wysłany: 2011-11-26, 11:29   

Co to za gra, gdy przeciwnik przegrywa po 4 ruchach?

"Shame is like having a daughter with red hair and freckles. You cannot let it become part of your life." - Wilfred
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2011-11-26, 11:34   

Graj z człowiekiem, jest ciekawiej.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-26, 12:29   

Xeno napisał/a:
H3 przypomina szachy. Wykorzystujesz błędy przeciwnika i jego głupotę.

Bardziej przypomina brydża. W szachach masz pełną kontrolę i widzisz wszystko, a w h3, podobnie jak w brydżu, jest wiele niewiadomych i wraz z przebiegiem rozgrywki, coraz więcej kart zostaje odkrytych.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group