Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zabić potężnego maga grając wojownikiem?
Autor Wiadomość
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-02-23, 11:01   

no nie całkiem. możesz mieć tylko 8 umiejętności. dużo mocy - walniesz mocne zaklęcie, ale to nie znaczy, że jesteś porządnym magiem
 
 
Ingham King 



Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-02-23, 11:44   

Maga nie można porównać z wojownikiem wszystko zależy jaką taktyke zastosujemy. Grając wojownikiem mozesz zastac potężnym magiem i na odwrót.

Lubie Zmek Nie przekonacie mnie do innego
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-23, 14:26   

ja jestem wojownikiem i mam takie umiejętności (najczęściej):
-balistyka
-mądrośc
-dowodzenie
-logistyka
-m.ziemii
-m.powietrza
-s.ataku
-zn.drogi
i wystarczy żeby Ci dokopac

[ Dodano: 2008-02-23, 14:27 ]
to do tego nad Tobą..

 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-02-23, 22:43   

że niby do mnie tak? wystarczy, żeby się ze mną zmierzyć i przegrać z kretesem wstać od komputera i przeprosić.

masz 3 umiejętności magiczne, 2 odkrywcze i 3 wojownicze. no nie wiem czy jesteś taki wojownik. raczej mieszaniec. umiejętności wybrałeś prawie takie jak jakie ja bym wziął. z wyjątkiem znajdowania drogi i balistyki...
 
 
Krachikeon 



Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-25, 07:02   

Na to nie ma porównania

Erathio ojczyzno moja...
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-25, 14:01   

zatara napisał/a:
umiejętności wybrałeś prawie takie jak jakie ja bym wziął. z wyjątkiem znajdowania drogi i balistyki...

...ale balistyka często się przydaje, a szczególnie gdy grasz miastami które mają mało stworzeń ofensywnych.. a zn.drogi jest potrzebne do porusznia się po mapie bez dróg

 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2008-02-25, 16:36   

jezeli juz na upartego chcemy wojownikiem bronic sie przed magiem to przydatna umiejetnoscia moze byc odpornosc na magie. do tego jak najwiecej artefaktow zwiekszajacych ta odpornosc i przy odrobinie szczescia mag nawet nie uzyje czarow. jednak takiej odpornosci bez farta do artefaktow da rade uzyskac z 15-40% wiec za wiele to nie jest.
jezeli ma sie wybor w jednostkach to mozna tez kompletowac armie odpornych na magie (przynajmniej czesc). golemy, krasnoludy, zywiolaki umyslu, smoki...
a najlepiej to dopasc maga jak nie ma punktow magi :)
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-02-25, 18:21   

No, chyba, że wój ma armie złożoną z krasnali smoków jednorożców i (chyba) pegazów.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-25, 19:41   

co Wam da to, że jesteście magami?!
np.: mag atak=5 obrona=5 moc=15 wiedza=15, a wojownik a=15 o=15 m=5 w=5...
wystarczą mi same czary defensywne i w takim wypadku 10 archaniołów nie miało by problemu z np. 20 czarnymi smokami

 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-02-26, 13:09   

Morgan Ghost wtrąca swoje 3 grosze... :)

skwer123:
Cytat:
a zn.drogi jest potrzebne do porusznia się po mapie bez dróg

Dokładniej precyzując to do poruszania się tylko po trudnym terenie (bagna, śnieg, pustynia, skorupa).

czorbok:
Cytat:
jednak takiej odpornosci bez farta do artefaktow da rade uzyskac z 15-40% wiec za wiele to nie jest.

Wyjątek stanowi Bastion. Jeśli odpowiednio ułożymy jednostki, to będziemy mieli 5 jednostek z rezystancją na czary. Jak to zrobić? Mieć zajętych wszystkie 7 slotów, ustawić na samym środku jednorożca, a obok niego elfa i enta (lub centaura). Aura magiczna jednorożca będzie chronić przyległe do niego dwie jednostki. Krasnal na 40%, pegaz 20%. Jedynie centaur nie będzie chroniony. Teraz do tego dodać należy bohatera Thorgrim i mamy duże szanse na odpieranie zaklęć. Podczas bitwy tak manewrować jednostkami, aby część "przylegała" do jednorożca, będą wtedy pod jego aurą.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Stasiu 


Wiek: 32
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 33
Wysłany: 2008-03-12, 15:02   

1 artefak i jesli ktos ma taktyke na magie to przegrywa
KULA PRZECIWIENSTWA

_______________________________________________
Forteca , Zamek , Wrota Zywiołów ROXOR
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-03-13, 14:55   

lol, Przeciwstawienia xDDD :mrgreen:
Stasiu napisał/a:
1 artefak i jesli ktos ma taktyke na magie to przegrywa
KULA PRZECIWIENSTWA

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-24, 13:22   

Wystarczy mieć dowodzenie i odporność oraz armię złożoną ze zjaw, krasnoludów, pegazow, jednorożców, złotych i diamentowych golemów i obojętnie jakiego smoka. Zjawy dajemy obok jednorożca i siekamy. Można zamienić krasnoludy pegazy lub złote golemy na jakieś strzelające.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
pjs2 


Wiek: 37
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 17
Wysłany: 2008-04-29, 01:44   

jak juz wspominalem gram w h3 od powstania tej gry. dla mnie z reguly magowie sa slabsi od wojownikow - oczywiscie zalezy jaki mag i jaki wojownik. przy wiekszych armiach mag ma coraz mniej do powiedzenia, bo czary proporcjonalnie mniej znacza.

pjs2
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-05-01, 13:03   

Lord Kloszardes napisał/a:
Wystarczy mieć dowodzenie i odporność oraz armię złożoną ze zjaw, krasnoludów, pegazow, jednorożców, złotych i diamentowych golemów i obojętnie jakiego smoka. Zjawy dajemy obok jednorożca i siekamy. Można zamienić krasnoludy pegazy lub złote golemy na jakieś strzelające.

Ja bym wywalił zjawy i dodał żywiołaki magii (nekro walą na ryj morale).

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group