Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zabić potężnego maga grając wojownikiem?
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-12-10, 14:40   

Do Adolfa: Jeżeli w armii zostaną ci tylko jednostki przywołane to wygrywasz bitwę (np. miasto jest twoje), ale tracisz herosa. Nie będzie go też w tawernie do kupienia, chyba że losowo po jakimś czasie wyjdzie.

Do Morgana: Magowie 4poziomu np. Solmyr, Deemer są nieocenieni na poczatku gry, gdy minimalna chocby przewaga jest b. ważna. Woj z tygodniową armią nie pokona np 100 wilczych jeźdźców - będzie musiał się cofnąć do miasta macierzystego. Mag powinien to przejść i zdobywac kolejne miasta. Jeżeli potrafisz to wykorzystać, to gra magiem jest dużo ciekawsza. Wygrywasz mimo słabszej armii.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-12-10, 14:46   

shakti michodzi oto ze jest walka bohater na bohatera i przeciwnikow izostaly same przywolane jednostki i cz yWTEDY MOZNA SIE PODDAC I PRZECIWNIKA BOHATER ZGINIE>??

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-12-10, 14:50   

Poddać możesz się zawsze (chyba że kajdany masz). Jeżeli Tobie i przeciwnikowi zostaną tylko przywołane jednostki, to obaj giniecie po bitwie. Jeżeli Tobie zostanie np. 5 centaurów, a przeciwnikowi 300 przyzwanych elementów i ktokolwiek się podda, przeciwnik ginie, a Ty możesz się wykupić w tawernie.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-12-10, 14:52   

o wlasnie o to mi chodzilodzieki:)czyli summoner zaden problem wreszcie bede mial sposob niezly na kuzyna :D

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-12-10, 19:26   

Shakti:
Cytat:
Do Morgana: Magowie 4poziomu np. Solmyr, Deemer są nieocenieni na poczatku gry, gdy minimalna chocby przewaga jest b. ważna.

Owszem, ale są tu również pewene pułapki. Solmyr walący piorunem w cztery jednostki, musi trafić na taką grupę, gdzie będzie więcej niż 2 sloty przeciwników, inaczej marny ten jego czar. No chyba że odopowiednio podzieli i ustawi żelazne golemy, aby resztki pioruna walneły w je :) Deemer też za wesoło nie ma, aczkolwiek jest w lepszej sytuacji. Na początku planszy pomogą i to bardzo. Jedyna ich wada to wracanie się do zamku po uzupełnienie many. Jeśli w pobliżu nie ma studni to troche to schodzi.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-12-10, 19:29   

no wlasnie solmyr niezly bo walniesz jeden piorun przeciwnicy padaja ale many zero i sie wracac czeba ^^to jzu wole wziasc bohatera co ma przyspieszenie(ma jescze dyplomacje)i rzucac na gremliny przyspiesszenie jak sie ma 90 gremlina to sie nikt nie oprze(tzn obroncy kopaln)speed wazny gremlin slaby jest na poczatek bo za wolny i sie po kazdej walce traci po te 5 gremlinow a jak dasz speeda to brak strat ..

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-12-11, 10:47   

Studnie to dość popularne budynki na mapie. Są jeszcze oazy czy jeziorka - nie wiem jak to się nazywa, ale też daje manę. No i dość szybko uznierasz te 6/7 wiedzy, a wtedy nie jest tak źle.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-01-04, 20:59   

nagralem sie ostatnio i powiem wam ze jesli sa rowne szanse nie wazne czy mag czy wojownik wygra ten kto jest mobilniejszy ^^

PS: Witam wszystkich znowu bede sie udzielal na forum ;)
PS2: odkad ostatnio pokonalem 7 kompow w druzynie na 200% na losowej bez dyplomacji nie gram juz z przeciwnikiem komputerowym ^^

NAJLEPSZA UMIEJETNOSC NA MAGA ? NA POCZATEK LOGITYKA A POTEM WROTA + LOGISTYKA :)

PS3: MAG JEST ZAWSZE WYGRA W WOJOWNIKIEM JAK TEN NIE MA CZARU WROTA WYMIAROW.....

PS4: CALA GRA SIE OPIERA NATYM ABY ZDOBYC ODPOWIEDNIE ARTEFAKTY I HEROSA WYTRENOWAĆ MOBILNOSC JEST WIEC PODSTAWA... ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-09, 14:35   

ja nigdy nie wybieram miedzy magiem a wojem, tylko na bieżąco dochodzą potrzebne umiejętności. skile zazwyczaj są po równo, atak obrona moc wiedza (z wyjątkiem barbarzyńców :-P ) zawsze mają mądrość i dowodzenie.
najlepsza kombinacja:
logistyka+rękawice jeźdźca+pierścień wędrowca+skrzydła anioła+portal miejski+wrota wymiarów
przeciwnik jest bez szans jak masz przynajmniej 8 wiedzy albo inteligencję
 
 
Konrad


Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 84
Wysłany: 2008-02-02, 17:53   Bzdury

Najlepszym sposobem pokonania maga jest uzycie kuli przeciwstawienia.
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-02-04, 13:46   

no tak, ale to jak cios poniżej pasa :-D
 
 
Konrad


Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 84
Wysłany: 2008-02-04, 14:09   

:D to wszystkie artefakty dajace odpornosc dodarkowo :-D
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-02-18, 17:11   

jeśli macie magię powietrza i magię ziemii na mistrzowskim poziomie to nikt was nie pokona :-)

"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4008
Skąd: 6752
Wysłany: 2008-02-19, 18:30   

Najlepiej mieć kulę przeciwstawiania. Wtedy mag jest na straconej pozycji od początku walki. Nie użyje żadnego czaru, a jednostki wojownika będą wchodziły jak w masło atakując armię czarodzieja.
 
Skwer 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-20, 17:45   

to jest głupie pytanie... :-P grając wojownikiem możesz też zostać potężnym magiem

Ostatnio zmieniony przez Skwer 2010-01-18, 15:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group