Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Age of Wonders (seria)
Autor Wiadomość
Player 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 299
Wysłany: 2011-07-11, 22:58   Age of Wonders (seria)

Jakby ktoś nie wiedział Age of Wonders to turowa strategia osadzona w świecie fantasy, czyli gra podobna do Heroesów. Grał ktoś może w którąś z części? Jak wypada względem innych gier tego typu? Ja dopiero zaczynam, więc za wiele nie mogę powiedzieć.
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2011-07-11, 23:02   

Grałem w 2gą część i szczerze mówiąc gra jest dość ciekawa ;)
Ma swój klimat, fajnie się gra, można robić tury w czasie rzeczywistym.
Polecam (nawet PL )

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Player 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 299
Wysłany: 2012-06-28, 12:01   

Gram już od roku i pokuszę się o małe zestawienie Age of Wonders: Shadow Magic z HoMM III (z oficjalnymi dodatkami oczywiście). Właściwie to będę opowiadał o AoW i czasami odnosił to do HoMM III, bo zakładam, że tę grę to akurat każdy na tej stronie zna i nie muszę jej opisywać.

W AoW dużo więcej dzieje się na mapie.