Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Czego brakuje Herosom?
Autor Wiadomość
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2008-11-13, 19:59   

a ja wolałbym mieć 1 z heroes niż 8 jakieś the forge, przecież heroes to fantastyczna gra średniowieczna a nie strzelaninka :->

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-13, 20:20   

No i dobrze, ty będziesz miał 9, ja będę miał 10, tylko nie rozumiem, czemu mi chcesz zabrać to 10 ;-(
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-11-28, 17:29   

eh ^^ ponoć wrota powstały poto żeby powstrzymać the forge ? to prawda ? bo chyba nie inferno?

Nie oszukujmy sie wrota ze swoim przyrostem troche odstaja + to ejst jedyny zamek ktorego przyrostu nie mzona wykupic za kase wyalcznie z kapitolu...

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-28, 17:48   

Cytat:
eh ^^ ponoć wrota powstały poto żeby powstrzymać the forge ? to prawda ? bo chyba nie inferno?

A to różnie, pierwotnie miało być chyba przeciwieństwem Forge (ale nigdy nie będziemy pewni na 100%), a po zmianie planów zrobili z niego wielkiego przyjaciela, który pomaga ocalić świat od Inferno. A i tak w Heroes Chronicles okazuje się, że to tylko przykrywka, bo żywiołaki same chcą rozwalić ten świat :-P
Eaglevcl napisał/a:
Nie oszukujmy sie wrota ze swoim przyrostem troche odstaja

Rzeczywiście, ogólnie WŻ mogło być dużo lepiej dopracowane i zbalansowane. BTW Bastion (ten "pustynny") ma odstawać jeszcze bardziej, jeśli chodzi o przyrost :-/ .
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-11-28, 18:36   

dokładnie to usłyszalem wczoraj do koelgi i chcialem sie upewnić ;)

thx za info.

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-23, 13:04   

W herosach przydaloby sie wiecej jednostek, miast, bohaterow, artefaktow, czarow z jakas nowa ksiega zaklec oraz wieksze mapy. Czyli mowiac wprost te dodatki co wyszly to za malo.
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-23, 14:35   

Przydałby się jakiś nowy zamek(może śnieżny - Vori) i kilka zaklęć, które zrewolucjonizowałyby rozgrywkę.
Kampanię moglyby zostać stworzone nie oparte na walce w Erathii vs Nighon + Eofol, tylko coś NOWEGO, pojawiłby się jakiś super heros WŻ albo Fortecy

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
TD 



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 52
Skąd: Te Pytania?
Wysłany: 2009-07-25, 10:19   

O tak. Jakieś NOWE kampanie mogłyby zostać dodane. Zamkni jakieś nowe ;D Także czary, jednostki, artefakty ;D

"Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!"
 
okreka08 
władca podziemia :P



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 50
Wysłany: 2009-07-25, 11:57   

Moim zdaniem niczego ważnego nie brakuje, dobrze by było tylko gdyby dało się zmieniać dowolnie rozmiar mapy , kształt itp. Przydały by się jakieś atrakcje które ułatwiały by poznać bardziej ten świat, bez grania choćby w M&M

Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał.
— Winston Churchill (1874-1965)
 
 
Kosa[M] 
BANG


Wiek: 30
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 55
Skąd: Ełk
Wysłany: 2009-07-28, 01:06   

Hmm , np. w zwykłych scenariuszach ustalanie ilu się chce sojuszników itp.
Herosom ( w tym wypadku III ) brakuję trochę tego podziału na jednostki w danym zamku
( w IV tak jest ) , chodzi mi np. że wampir i pomiot są na tym samym poziomie i to zachęca do gry że tylko jedną można wybrać bo np. raz wybierasz pomiota a innym razem wampira :), w H3 denerwuje mnie też to że bohater ma sloty w armii tylko i wyłącznie do swojego zamku ( 7 kratek ) - chodzi mi tu o to że tak jak w H4 nie można dodać sobie kogoś z innego zamku , bo jeśli się nie mylę w H4 jest 8 slotów na armię nie wliczając bohatera.
 
 
Galthran


Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 2
Wysłany: 2009-08-30, 16:38   

powinien być handel artefaktami w targowisku między graczami

Necro forever!
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2009-08-30, 17:41   

Galthran napisał/a:
powinien być handel artefaktami w targowisku między graczami

w sojuszu mozna se przekazywac artefakty i jednostki.
na targowisku to tylko zasoby. jak wyobrazasz sobie przekazywanie artow wrogowi? zasoby sa ogolnie, a arty tylko przy bohaterach. musialby byc handel miedzy bohaterami, a nie na targowisku, bo niby do ktorego boha przekazany art przez targ by szedl?
na upartego mozna stworzyc bohaterow, ktorzy sie podloza drugiemu i oddadza arty, ale to ktos musi oddac pierwszy :)
 
pgierula 
Chelsea Till I Die



Wiek: 29
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 18
Skąd: Się Biorą Dzieci?
Wysłany: 2009-08-31, 11:17   

Galthran dobrze myśli, tylko że trudno było by takie coś uzyskać, chyba że byłby specjalny budynek na mapie przygody i musieli by wejść do niego obydwaj herosi i wtedy można by bylo coś pokombinować,

...a ostatnim wrogiem, który zostanie pokonany, będzie śmierć...
 
 
SebaSan1981 
Astromaniac



Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2009-11-23, 06:46   

Mi brakuje w Herosach (drugiej i trzeciej części) pojedynków z neutralami na morzach. Czy nie dałoby się zrobić tak że podczas rejsu okrętem spotkalibyśmy grupę np.Krakenów albo Węży Morskich?? Przecież te potwory sa obecne w mitologiach i opowiadaniach sprzed wieków. Walka z morskimi potworami znacznie uatrakcyjniłaby rozgrywkę.
Nikt też nie pomyślał o zamku podwodnego królestwa. Mogłoby to być coś w rodzaju sekretu. Dałoby sie do niego wpływać okrętem przez wir. A wewnątrz możnaby go było rozbudowywać tak jak inne znane już zamki. Tyle że wszystkie budowle byłyby w typowo podwodnym klimacie np. Groty Syren (które są w grze ale tylko jako bonus do experience), Rafy (np dla Węgorzy elektrycznych) albo Abysal (dla kałamarnic lub innych jednostek głębinowych). Oczywiście dane jednostki byłyby przydatne do walki jedynie na morzu.
Moim zdaniem podróże morskie sa mało dopracowane we wszystkich częściach Heroes...


...figurkowy zawrót głowy ;)
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2009-11-23, 10:06   

..pomysł ciekawy,ale trudniej byłoby znaleźć jednostki które by pasowały do klimatu gry.. węgorze elektryczne? hmm.. a na polu bitwy stały by na ogonie czy pływały w wodzie? ;-)

Fantasy.. better than life..?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group