eh ^^ ponoć wrota powstały poto żeby powstrzymać the forge ? to prawda ? bo chyba nie inferno?
Nie oszukujmy sie wrota ze swoim przyrostem troche odstaja + to ejst jedyny zamek ktorego przyrostu nie mzona wykupic za kase wyalcznie z kapitolu...
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-28, 17:48
Cytat:
eh ^^ ponoć wrota powstały poto żeby powstrzymać the forge ? to prawda ? bo chyba nie inferno?
A to różnie, pierwotnie miało być chyba przeciwieństwem Forge (ale nigdy nie będziemy pewni na 100%), a po zmianie planów zrobili z niego wielkiego przyjaciela, który pomaga ocalić świat od Inferno. A i tak w Heroes Chronicles okazuje się, że to tylko przykrywka, bo żywiołaki same chcą rozwalić ten świat
Eaglevcl napisał/a:
Nie oszukujmy sie wrota ze swoim przyrostem troche odstaja
Rzeczywiście, ogólnie WŻ mogło być dużo lepiej dopracowane i zbalansowane. BTW Bastion (ten "pustynny") ma odstawać jeszcze bardziej, jeśli chodzi o przyrost .
dokładnie to usłyszalem wczoraj do koelgi i chcialem sie upewnić ;)
thx za info.
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
W herosach przydaloby sie wiecej jednostek, miast, bohaterow, artefaktow, czarow z jakas nowa ksiega zaklec oraz wieksze mapy. Czyli mowiac wprost te dodatki co wyszly to za malo.
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-23, 14:35
Przydałby się jakiś nowy zamek(może śnieżny - Vori) i kilka zaklęć, które zrewolucjonizowałyby rozgrywkę.
Kampanię moglyby zostać stworzone nie oparte na walce w Erathii vs Nighon + Eofol, tylko coś NOWEGO, pojawiłby się jakiś super heros WŻ albo Fortecy
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Moim zdaniem niczego ważnego nie brakuje, dobrze by było tylko gdyby dało się zmieniać dowolnie rozmiar mapy , kształt itp. Przydały by się jakieś atrakcje które ułatwiały by poznać bardziej ten świat, bez grania choćby w M&M
Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał.
— Winston Churchill (1874-1965)
Hmm , np. w zwykłych scenariuszach ustalanie ilu się chce sojuszników itp.
Herosom ( w tym wypadku III ) brakuję trochę tego podziału na jednostki w danym zamku
( w IV tak jest ) , chodzi mi np. że wampir i pomiot są na tym samym poziomie i to zachęca do gry że tylko jedną można wybrać bo np. raz wybierasz pomiota a innym razem wampira :), w H3 denerwuje mnie też to że bohater ma sloty w armii tylko i wyłącznie do swojego zamku ( 7 kratek ) - chodzi mi tu o to że tak jak w H4 nie można dodać sobie kogoś z innego zamku , bo jeśli się nie mylę w H4 jest 8 slotów na armię nie wliczając bohatera.
powinien być handel artefaktami w targowisku między graczami
w sojuszu mozna se przekazywac artefakty i jednostki.
na targowisku to tylko zasoby. jak wyobrazasz sobie przekazywanie artow wrogowi? zasoby sa ogolnie, a arty tylko przy bohaterach. musialby byc handel miedzy bohaterami, a nie na targowisku, bo niby do ktorego boha przekazany art przez targ by szedl?
na upartego mozna stworzyc bohaterow, ktorzy sie podloza drugiemu i oddadza arty, ale to ktos musi oddac pierwszy :)
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: Się Biorą Dzieci?
Wysłany: 2009-08-31, 11:17
Galthran dobrze myśli, tylko że trudno było by takie coś uzyskać, chyba że byłby specjalny budynek na mapie przygody i musieli by wejść do niego obydwaj herosi i wtedy można by bylo coś pokombinować,
...a ostatnim wrogiem, który zostanie pokonany, będzie śmierć...
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 75 Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2009-11-23, 06:46
Mi brakuje w Herosach (drugiej i trzeciej części) pojedynków z neutralami na morzach. Czy nie dałoby się zrobić tak że podczas rejsu okrętem spotkalibyśmy grupę np.Krakenów albo Węży Morskich?? Przecież te potwory sa obecne w mitologiach i opowiadaniach sprzed wieków. Walka z morskimi potworami znacznie uatrakcyjniłaby rozgrywkę.
Nikt też nie pomyślał o zamku podwodnego królestwa. Mogłoby to być coś w rodzaju sekretu. Dałoby sie do niego wpływać okrętem przez wir. A wewnątrz możnaby go było rozbudowywać tak jak inne znane już zamki. Tyle że wszystkie budowle byłyby w typowo podwodnym klimacie np. Groty Syren (które są w grze ale tylko jako bonus do experience), Rafy (np dla Węgorzy elektrycznych) albo Abysal (dla kałamarnic lub innych jednostek głębinowych). Oczywiście dane jednostki byłyby przydatne do walki jedynie na morzu.
Moim zdaniem podróże morskie sa mało dopracowane we wszystkich częściach Heroes...
..pomysł ciekawy,ale trudniej byłoby znaleźć jednostki które by pasowały do klimatu gry.. węgorze elektryczne? hmm.. a na polu bitwy stały by na ogonie czy pływały w wodzie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum