Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka jest wasza strategia, którą zazwyczaj wygrywacie?
Autor Wiadomość
Kalika 
Początkująca


Wiek: 24
Dołączyła: 20 Lut 2011
Posty: 1
Skąd: z domu xD
Wysłany: 2011-02-20, 18:56   Jaka jest wasza strategia, którą zazwyczaj wygrywacie?

Jestem początkująca, więc na razie nie idzie mi najlepiej w Herosach, ale chciałam zapytać, jaka jest wasza strategia, której używacie, i zazwyczaj wygrywacie? :)

Wiem, że nic nie wiem.
~Sokrates
--
Co 4 człowiek ma nierówno pod sufitem. Zapytaj swoich 3 znajomych, czy są zdrowi psychicznie. Jeśli powiedzą, że tak, świrem jesteś właśnie ty!
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-02-20, 19:47   

Dużo hirków, zbieranie czego się da, budowa pod wojsko i nie robienie 50 multi na stronach o HoMM3 ;-)
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-20, 20:02   

Mnóstwo jest tematów o różnych strategiach, pod różne mapy i zamki. Poszukaj troszkę, wyslil się.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-03-15, 19:51   

Cytat:
Wiek: 21

hades napisał/a:
Tesz

Porażka ; o

Co do tematu to ciężko tu pisać o taktykach, zależy kim walczysz i przeciwko komu. Wiadomo jak masz dobrych strzelców to starasz się ich bronić, jak przeciwnik ma dobrych to mass haste i do przodu trzeba przeć. Zależy też czy atakuje się zamek czy się go broni. Za dużo możliwości do opisania.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Fliniu 


Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 18
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2011-03-15, 20:45   Jaka strategia?