Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Sztuczki
Autor Wiadomość
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-22, 21:46   

Ostatnio zaobserwowałem ciekawą sztuczkę:

Wyobraźmy sobie sytuację, że mamy czar "Wskrzeszenie" a nie mamy magii ziemi, np. Alamar lub Jeddite. Można takiemu Alamarowi dać czerwonego smoka/mantykorę i jedną harpię i rzucamy go na walkę, gdzie ten smok/mantykora musi zginąć. Jak już zginie to wskrzeszamy (jeśli będzie potrzeba i starczy nam many można wysłać coś takiego na walkę, gdzie zginie więcej niż raz). Pod koniec bitwy poświęcamy harpię i smok/mantykora dokończy robotę, po walce okaże się, że mimo, iż nie mieliśmy magii ziemi nawet na podstawowym poziomie, smok/mantykora zostanie nam w armii.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Lystek

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-09-07, 15:18   

A ja mam taką. Kiedy gramy z sojusznikiem najlepiej z komputerem to gdy zaczynamy grać, robimy bohatera w zamku sojusznika i idziemy nim zbierać co się da :P
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-09-07, 15:38   

Cytat:
A ja mam taką. Kiedy gramy z sojusznikiem najlepiej z komputerem to gdy zaczynamy grać, robimy bohatera w zamku sojusznika i idziemy nim zbierać co się da :P

Cóż za niezwykłe odkrycie! Przyznać mu nobla!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-09-07, 15:57   

Lepsze jest kupowanie za zasoby przeciwnika w multiplayerze.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-07, 18:22   

Szkoda tylko, że zabrania tego regulamin dowolnych rozgrywek.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-09-18, 09:07   

ja powiem tak z doswiadczenia ostatnio zauwazylem ze duch opresji nie pozwala moralowac ale jesli mamy nieumarlych w armi to mozemy dostac minusowy moral i stracic ruch ... myslalem ze to w obie strony dziala a tu surprise

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2010-09-18, 13:48   

A jak się ma działanie artefaktu do rzucania czarów smutek i radość?

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2010-09-18, 14:04   

On nie tylko jest "cudowny" dla necro, a też jest bardzo przydatny z neutralami, szczególnie dla WŻ i stronnga, gdzie jeden moral może zmienić wszystko.
 
 
Władca mroku 
Żywiołak wiedzy


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Ze Szczecina
Wysłany: 2011-01-15, 13:18   

Mamy kulę przeciwstawienia (chyba, chodzi mi o tę, co nie pozwala rzucać czarów), 1 chłopa, 1 archanioła i 1 czarodziejskiego smoka. Zaczynamy walkę z jakimś potworem. Robimy co się da, żeby zabił nam chłopa. Chcemy go wskrzesić, ale nie możemy rzucać czarów. My nie, ale smok może. Czekamy na rundę archanioła. Ma rundę. Zaznaczamy smoka, klikamy tartak (księgę czarów smoka) i możemy wskrzesić chłopa.

Uwagi: nie wszystkie artefakty działają, ciało chłopa musi znajdować się na "wierzchu", trick 2 działa tylko na niektórych wersjach gry.

Grać, czy nie grać - to pytanie zadaje sobie większość młodzieży o 7 rano
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-01-21, 22:32, w całości zmieniany 6 razy  
 
kijana89 



Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-03-17, 15:57   

Nie widziałem, żeby ktoś już o tym pisał - trik polegający na przekazywaniu najwolniejszych jednostek bohaterowi pobocznemu w celu uzyskania większej ilości pkt ruchu dla maina jest wszystkim znany. Ale nikt nie wspomniał o zostawieniu tych jednostek jako strażników w kopalni lub garnizonie (oczywiście muszą być w miarę po drodze, żeby trik się opłacał i trzeba uważać gdzie jest wróg). W sytuacji, kiedy nie mamy żadnego "szczura" w pobliżu jest to bardzo przydatna opcja.

Trzeba jednak uważać, żeby dało się potem jednostki wziąć spowrotem! Można to sprawdzić, przekazując 1 słabą jednostkę do garnizonu i spróbować przyłączyć z powrotem.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2013-03-17, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gellu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 39
Wysłany: 2013-03-28, 18:43   

Może nie jest to sztuczka a raczej ciekawostka, mianowicie gdy obaj przeciwnicy mają zbroję przeklętego, to najpierw czary rzuca zbroja tego boha, który ma szybszą jednostkę, zbroja przeciwnika rzuci czary dopiero gdy zacznie się tura przeciwnika (jest to poniekąd dobre dla osoby z wolniejszą jednostką, ponieważ gdy zbroja boha z szybszą jednostką rzuci m.in. spowolnienie to prawdopodobnie wszystkie jego jednostki będą szybsze od jednostek przeciwnika, gdy ten szybszy rzuci np przyspieszenie, żeby nie zmarnować czaru w turze(biorąc pod uwagę, że nie rzuci jakiegoś bijącego czaru jak implo, strzałka, lub antymagii, tudzież zwierciadła ;) ), to zbroja przeciwnika zlikwiduje jego haste slowem, za to przeciwnik będzie mógł zlikwidować np slowa hastem, lub curse blessem. W przypadku gdy obaj przeciwnicy mają najszybszą jedn. z taką samą szybkością to pierwszy rzuci czary atakujący.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-03-28, 18:55   

Ciężko było Cię zrozumieć ale chyba mi się udało. Tylko co jak ten gość, jadący jako pierwszy trochę pomyśli i nie rzuci od razu żadnego czaru? Albo też rzuci haste i z przeciwnika nie będzie już za bardzo co zbierać.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Gellu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 39
Wysłany: 2013-03-28, 20:58   

Jeżeli rzuci haste to w turze przeciwnika się zlikwiduje slowem, chyba że tamten zginie w pierwsszej turze ;d Gorzej jeśli da antymagię albo zwierciadło.

Ogólnie chodziło mi o to, że obie zbroje nie rzucają czarów na początku bitwy, tylko po kolei zgodnie z pierwszą turą najszybszego potwora bohów. ;)
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-04-03, 01:49   

Jak można ułatwić zmianę artefaktów z dających staty na wspomagające ruch, nie trzeba ręcznie przenosić artów.
 
 
kijana89 



Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2013-04-19, 10:11   

Chodzi Ci np. o zmianę butów od szybkości na mapie na sandały, tak? Ja nie wiem, nikt nie odpowiedział przez ponad 2 tygodnie, napiszesz odpowiedź?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 10 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group