Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-28, 21:36   

o_O Ale przyznasz że normalnie masz zawsze kopalnie kamienia i drewna pod zamkiem...
A jak się gra na 200% to 5k golda i 5 kamienia to jest dużo bardzo dużo...

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-29, 09:43   

Buduję zawsze taki magazyn, żeby mieć za co kupić później artefakty, ewentualnie wymieniać na inne zasoby.
Magazyny z innymi surowcami się na to nie nadają.
Gdy masz do rozwinięcia kilka miast, bez tego magazynu masz przestój, a z magazynem idzie płynnie.
Gdy postawię wszystkie 7 nieulepszonych budynków to zwykle stawiam ten magazyn.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-29, 11:29   

Sry magazyn to najfajniejszy budynek xD Trzeba go mieć by wybudować ulepszone gorgony ;-) ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-08-29, 20:15   

Według mnie NIE MA NIEPRZYDATNEGO budynku. :lol: :lol: TAA jasne magiczny staw nie przydatny... heh... mi przeważnie starcza kasy i zasobów na magiczny staw. a wtedy korzyści na ubogiej mapce są wielkie.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-29, 22:35   

Na ubogiej mapie go nie postawisz to po 1 ;-) po 2 zmieniam zdanie ;-) to jest świetny budynek ;-) czasem bywa że mamy trochę LUŹNYCH zasobów i można sobie pozwolić na taki wybryk ;-) Natomiast fajna jest fontanna szczęścia ;-) bo 2 do lucka podczas oblężenia się przydaje ;-)

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-30, 11:29   

Słaby heros i tak padnie, a silny i tak się obroni bez tego. Takie budynki są tylko dla klimatu - zero pożytku.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-30, 11:31   

A ja uważam że ten budynek jest warty tych zasobów -.-'
Niech chociaż raz czy 2 wejdzie szczęście a będzie już przyjemnie.
W końcu im mniej stracisz tym większe szanse że wygrasz nie?

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-08-30, 12:27   

A tak poza tematem bractwo miecza - jest bardzo dobre. Jeśli masz graala archanioły/a glejt męstwa albo order męstwa dowodzenie... to byłoby duuużo premii.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-30, 13:10   

Jeszcze lepsze jak ktoś ma ducha opresji albo inny artefakt tego typu ;-) i gra nieumarłymi ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-01, 18:04   Re: Nieprzydatne budynki

Całun ciemności lepiej budować dopiero, gdy przeciwnik odkryje nasze położenie. Gdy już wie, gdzie jesteśmy, ale nie wie co robimy to sprawia duży problem. Sądzę, że to świetny budynek.

'Kanał ewakuacyjny' jest bardzo dobry. Jak już ktoś wspomniał, można sie tam zjawić średnio silnym bohaterem bez wojska, co wyrządzi duże straty wrogowi, a nawet ma się szanse zwycięstwa - a nie ryzykujesz utraty bohatera i artefaktów.

Magazyny zasobów - podstawa zaraz po kapitolu.

Stosunkowo za droga jest fontanna szczęścia. Magiczny staw jest świetny gdy się nie ma kopalni.

Miny w fortecy są w porównaniu do fosy beznadziejne. A najlepsza to jest powiększona fosa (wilcze doły) w bastionie. 2 tury przeprawy to naprawdę dużo.

Najmniej przydatny budynek to chyba moim zdaniem gildia najemników w twierdzy: wymiana jednostek na zasoby. Chyba z 3 razy w życiu tylko tego użyłem - chyba najmniej przydatne. Prawie zawsze najważniejsze jest wojsko. No ale bywają i inne sytuacje.

Jak ktoś napisał, każdy budynek jest przydatny. Kwestia tylko jego ceny - nie każdy warto kupować. Także wszystko zależy od sytuacji. bywa także tak, że mamy dużo surowców, ale mało wojska i wtedy każdy punkt, umiejętność, morale, szczęście może zaważyć o wyniku bitwy.
Ważne, aby zwiększać swoje szanse, a resztę pozostawić losowości...
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-01, 18:36   

Gildii najemników warto używać, gdy nie masz jakiejś kopalni a masz dyplomację. Wtedy efekty są najbardziej widoczne. Można też mając nekropolię zabijać 1poziomowe jednostki i już szkielety zamieniać na surowce. Inaczej nie warto.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-01, 21:00   

Zazwyczaj jak masz dyplomację i dużo jednostek to rozbudowa miasta już nie jest tak potrzebna. Lepiej tą armią z dyplomacji wyruszyć na podbój. Inne sytuacje są raczej bardzo rzadkie - tylko na specyficznych mapach.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-02, 08:20   

Jak grasz jakimś "dobrym" zamkiem, a jest tydzień zjawy to nadaje się tylko na sprzedaż, bo siła to marna i morale psuje.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-02, 09:18   

Lepiej już nazbierać te zjawy i dać je innemu bohaterowi, który to może nawet chodzić z tymi zjawami za głównym bohaterem. Masowa ich ilość prędzej czy później się przyda.

Nie raz mając dyplomację złożyłem po kilka armii z nie tak złymi moralami.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-02, 16:18   

Pisałem o sytuacji, gdy nie masz jakiegoś zasobu, np. grasz bastionem i nie masz kryształów.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group