o_O Ale przyznasz że normalnie masz zawsze kopalnie kamienia i drewna pod zamkiem...
A jak się gra na 200% to 5k golda i 5 kamienia to jest dużo bardzo dużo...
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-29, 09:43
Buduję zawsze taki magazyn, żeby mieć za co kupić później artefakty, ewentualnie wymieniać na inne zasoby.
Magazyny z innymi surowcami się na to nie nadają.
Gdy masz do rozwinięcia kilka miast, bez tego magazynu masz przestój, a z magazynem idzie płynnie.
Gdy postawię wszystkie 7 nieulepszonych budynków to zwykle stawiam ten magazyn.
Sry magazyn to najfajniejszy budynek xD Trzeba go mieć by wybudować ulepszone gorgony ^^
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Według mnie NIE MA NIEPRZYDATNEGO budynku. TAA jasne magiczny staw nie przydatny... heh... mi przeważnie starcza kasy i zasobów na magiczny staw. a wtedy korzyści na ubogiej mapce są wielkie.
Na ubogiej mapie go nie postawisz to po 1 po 2 zmieniam zdanie to jest świetny budynek czasem bywa że mamy trochę LUŹNYCH zasobów i można sobie pozwolić na taki wybryk Natomiast fajna jest fontanna szczęścia bo 2 do lucka podczas oblężenia się przydaje
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
A ja uważam że ten budynek jest warty tych zasobów -.-'
Niech chociaż raz czy 2 wejdzie szczęście a będzie już przyjemnie.
W końcu im mniej stracisz tym większe szanse że wygrasz nie?
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
A tak poza tematem bractwo miecza - jest bardzo dobre. Jeśli masz graala archanioły/a glejt męstwa albo order męstwa dowodzenie... to byłoby duuużo premii.
Jeszcze lepsze jak ktoś ma ducha opresji albo inny artefakt tego typu i gra nieumarłymi ^^
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Wysłany: 2007-10-01, 18:04 Re: Nieprzydatne budynki
Całun ciemności lepiej budować dopiero, gdy przeciwnik odkryje nasze położenie. Gdy już wie, gdzie jesteśmy, ale nie wie co robimy to sprawia duży problem. Sądzę, że to świetny budynek.
'Kanał ewakuacyjny' jest bardzo dobry. Jak już ktoś wspomniał, można sie tam zjawić średnio silnym bohaterem bez wojska, co wyrządzi duże straty wrogowi, a nawet ma się szanse zwycięstwa - a nie ryzykujesz utraty bohatera i artefaktów.
Magazyny zasobów - podstawa zaraz po kapitolu.
Stosunkowo za droga jest fontanna szczęścia. Magiczny staw jest świetny gdy się nie ma kopalni.
Miny w fortecy są w porównaniu do fosy beznadziejne. A najlepsza to jest powiększona fosa (wilcze doły) w bastionie. 2 tury przeprawy to naprawdę dużo.
Najmniej przydatny budynek to chyba moim zdaniem gildia najemników w twierdzy: wymiana jednostek na zasoby. Chyba z 3 razy w życiu tylko tego użyłem - chyba najmniej przydatne. Prawie zawsze najważniejsze jest wojsko. No ale bywają i inne sytuacje.
Jak ktoś napisał, każdy budynek jest przydatny. Kwestia tylko jego ceny - nie każdy warto kupować. Także wszystko zależy od sytuacji. bywa także tak, że mamy dużo surowców, ale mało wojska i wtedy każdy punkt, umiejętność, morale, szczęście może zaważyć o wyniku bitwy.
Ważne, aby zwiększać swoje szanse, a resztę pozostawić losowości...
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-01, 18:36
Gildii najemników warto używać, gdy nie masz jakiejś kopalni a masz dyplomację. Wtedy efekty są najbardziej widoczne. Można też mając nekropolię zabijać 1poziomowe jednostki i już szkielety zamieniać na surowce. Inaczej nie warto.
Zazwyczaj jak masz dyplomację i dużo jednostek to rozbudowa miasta już nie jest tak potrzebna. Lepiej tą armią z dyplomacji wyruszyć na podbój. Inne sytuacje są raczej bardzo rzadkie - tylko na specyficznych mapach.
Lepiej już nazbierać te zjawy i dać je innemu bohaterowi, który to może nawet chodzić z tymi zjawami za głównym bohaterem. Masowa ich ilość prędzej czy później się przyda.
Nie raz mając dyplomację złożyłem po kilka armii z nie tak złymi moralami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum