Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Kary do pkt. ruchu
Autor Wiadomość
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-05-19, 21:11   Kary do pkt. ruchu

kazdy wie ze np jednostki z cytki nie maja kar za ruch po bagnie ale sa tez chyba i 2 inne miasta ktore tych kar nie odczuwaja... prosze o rozpiske pokolei terenow i tego na ktorych jakie miasto ma jakie kary za ruch albo nie ma ... nie moge nigdzie tego znalesc prosze osoby ktore sie dobrze znaja o to typu malekith i zeby to jakos szczegolowo bylo bo moze sie przydac w grze

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-05-19, 21:14   

Teren twierdzy ma 25% kary ruchu, śnieg i pustynia 50%, a bagno 75%. Jeśli bohater posiada tylko jednostki rodzime dla danego terenu to porusza się po nim bez kar. Żeby chodzić bez kar po pustyni, trzeba mieć w armii przynajmniej 1 nomada.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-19, 21:14   

Zauważyłem, że jednostki walcząc na macierzystym terenie mają premię do szybkości +1. I tu też różnie bywa, bo np. grając zamkiem miałem +1 na trawie i na zwykłej ziemii bodajże. Nie pamiętam ale taka rozpiska byłaby przydatna.




 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-05-19, 21:16   

Jednostki przebywające na rodzimym terenie (tylko rodzimym) mają premię + 1 A/D, speed.
 
 
Szymono111 



Wiek: 27
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 49
Skąd: Miedzna Drewniana
Wysłany: 2010-06-06, 10:40   

Malekith napisał/a:
Jednostki przebywające na rodzimym terenie (tylko rodzimym) mają premię + 1 A/D, speed.

Znowu masz racje Malekith.Dla tego warto mieć w armi np:Nomada to bardzo pomaga.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 12:56   

Wolę mieć np. up ważki niż nomadów - nie dość, że na niewielu mapach da się je zdobyć, to będzie ich na tyle mało, że ich +1 speed nie będzie wielkim ułatwieniem.
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2010-06-06, 13:04   

Leance, tu nie chodzi o +1 speed dla nomadów, ale to że poruszasz się po piasku bez kar. Co ci po ważce na piasku?

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 13:11   

Pomyliło mi się, myślałem że chodzi o walkę :-P Troche zlamiłem, ale i tak nie zawsze jeden slot jest warty tych kilku punktow więcej...
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 19:24   

Ten slot może się szybko zapełnić np. czymś z puchy. Ale tak to wypadałoby nosić szczurem za mainem kilku nomadów i wymieniać na coś z tego slotu jak będzie szykowac się jakaś walka. Tylko wtedy troszkę zabawy z tym jest...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group