Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Odtworzenie Grove
Autor Wiadomość
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-01-10, 10:45   

Jedna z bohaterek jest zadziwiająco podobna do tego: http://www.blogi.szkolazk...Box%20Cover.JPG
 
Mitabrin

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 5
Wysłany: 2010-01-10, 13:06   

Muczoczaczo napisał/a:
A więc jest to uderzająco przypadkowe podobieństwo :P


Nie, po prostu to ty tak uważasz prawdopodobnie z uwagi na to, że jedna jednostka (nie zrobiona przez team) i portrety bohaterów bohaterów pochodzą z niego...
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-01-16, 21:12   

Osobiście niezbyt mi się to podoba, ponieważ niechętnie przyjmuję zmiany. Wiem, że napracowaliście się podczas tworzenia tego miasta, ale jak dla mnie to średnio pasuje do Heroesa 3. Myślę, że miałbym lepsze zdanie na temat tego miasta, gdyby było dodane do oficjalnych dodatków do gry, a to dodane jest do tego marnego moda, a więc raczej nie przetestuję jego podczas gry. Dodam tylko, że jednostki mi się podobają, bardzo trafnie są wyszukane i pasują do jednego rodzinnego miasta. ;-)
 
Wiwern



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 24
Wysłany: 2010-01-17, 11:54   

Może i "czyste", stabilne H3 ale razem z niestabilnym i popsutym Grove :-) Wogifikacja do Gaju musi być by prawidłowo wszystko działało :-P
Dzięki za komentarze.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-01-17, 20:00   

Poprawcie bugi i będzie świetnie! Ostatnio wywalilo mnie z gry do pulpitu jak grałem grove.
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2010-01-18, 10:34   

Staraj się zaznaczać jak najmniej opcji wogifikacji, to poprawia stabilność. Sam zaznaczam tylko dowódców i przycisk wykupywania wszystkich stworzeń, póki co nie doświadczyłem ani jednego błędu.

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-04-25, 20:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-01-25, 14:50   

Hail to the great Wiwern!!

Nareszcie komuś się udało dokończyć dzieło i dołączyć nowe miasto. Tak z ciekawości, ile czasu Ci/Wam to zajęło? Skąd pomysły na poszczególne jednostki? Budynek zamieniający jednostki "Rampartu" w "Gajowe" naprawdę świetny.

Dlaczego jednostka 1 poziomu tak szybko ginie? Nie daliście jej za mało hp albo defa?
Mam jakieś dziwne wrażenie, że 2 i 3 poziom zamieniły się miejscami i teraz mamy szybką jednostkę na 2 poziomie (jak wcześniej ważka), a łucznika na 3 poziomie (poprzednio raptilion)
Myślałem, że 4 poziom nie może strzelać, skoro w Cytadeli nie strzelał, a tu taka niespodzianka, miła dodam.
Jeszcze jedno pytanie do 2 poziomu. On lata czy nie?

Krytykował nie będę,a co mi tam ;)

No to jeszcze raz brawo i owacje na stojąco!!

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wiwern



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 24
Wysłany: 2010-01-26, 20:30   

Cytat:
Tak z ciekawości, ile czasu Ci/Wam to zajęło?

Z 8 miesięcy w tym większość pracy zrobiliśmy w pierwsze dwa miesiące.
Cytat:
Skąd pomysły na poszczególne jednostki?

Wszystko braliśmy z oryginalnego Grove. Mimo to są pewne zmiany czego najlepszym przykładem jest druid, pająk (neutralna jednostka) itd...

Jeśli chodzi o statystyki... Satyrzy padają szybko bo taki był zamysł. W oficjalnej wersji może się to jeszcze zmienić. 2 i 3 poziom jest taki bo taki był pomysł w oryginalnym grove. Druid ma 4 poziom ale nie jest podmieniany za Bazyliszka :-) Nie możliwym jest nauczenie strzelania jednostki nie strzelającym (jest tylko 1 sposób wymyślony przez Tritha z naszego teamu ale powoduje dużo problemów. Mimo wszystko to i tak przełom). Zauważ też, że Druid dodatkowo lata :P

Dzięki za miłe słowa ;-)
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-02-24, 19:35   

Mam pytanie do twórców. Od czego zależy czy będziemy mieć prastare enty i pająki?
 
Wiwern



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 24
Wysłany: 2010-02-28, 15:52   

Możesz sprecyzować? Są to jednostki neutralne i nie można ich kupić w mieście. Ewentualnie można je spotkać na mapie przygody. Poza tym prastarego można zdobyć ulepszając enta w specjalnym budynku Grove.
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2010-02-28, 19:22   

To dziwne bo ostatnio załączając kampanie WoG to w Grove na:
1 bez zmian
2 ten centaur i druid
3. bez zmian
4. jeździec bazyliszka
5. królowa pająków
6 prastary ent a ulepszenie to pająk
7. bez zmian

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Wiwern



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 24
Wysłany: 2010-12-24, 00:14   



Witamy ponownie!

Minął dokładnie rok od premiery ostatniej wersji Gaju - miasta odtwarzanego na podstawie idei K1nga i jego zespołu.
Dziś pragniemy udostępnić Wam wersję GAMMA. Nowa wersja zawiera o wiele mniej niedociągnięć, ale również mnóstwo nowości, takie jak chociażby: zmienione właściwości budynków specjalnych, czy nowe specjalizacje bohaterów. Nie ma już żadnych braków, błędów najprawdopodobniej również nie, lecz mogą zdarzyć się ich znikome ilości. Prosimy, abyście podzielili się Waszymi spostrzeżeniami odnośnie balansu, czy błędów w tym temacie.
W dziale Download naszej oficjalnej strony, która znajduje się TUTAJ, znajdziecie kolejną wersję miasta w dwóch językach - polskim oraz angielskim. Przed instalacją polecamy dokładnie przeczytać instrukcję i zalecenia na stronie. Łatka do poprawnego działania tym razem wymaga aktualizacji skryptów, lecz nie trzeba jej instalować, gdyż wersja GAMMA już ją zawiera.

Po instalacji Gaju każdą mapę TRZEBA WoGifikować!

Pozdrawiamy...

New Grove Team
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-01-21, 09:07   

Czy można wgrać to zamiast WŻ czy nie bardzo?
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2011-01-21, 12:27   

lol772 napisał/a:
Czy można wgrać to zamiast WŻ czy nie bardzo?

To drugie, bo miasto zastępujące musi mieć podobną mechanikę do zastępującego, a Grove zastępuje cytadele i ma 3 poziomy gildii magów a WŻ ma 5.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-01-21, 15:23   

W wersji gamma da się wybudować budynek który daje 4 i 5 lvl gildii. Ogólnie ta wersja jest świetna i mam wielkie nadzieje związane z wersją 1.0
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group