Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Porady
Autor Wiadomość
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-11-23, 18:25   

No cóż, mogę do tego cennego spisu dorzucić pewien drobiazg od siebie apropo grania w kampanie z bohaterem przechodzącym do następnego scenariusza - pod koniec misji, kiedy losy są już przesądzone warto odszukać na mapie ołtarz ofiarny i przerobić co się tylko da na exp.

Kampanie <3
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-23, 22:57   

Pod koniec scenariusza w kampanii, gdy losy są już przesądzone zazwyczaj mamy już osiągnięty u głównego bohatera maksymalny poziom doświadczenia na który pozwala scenariusz, więc nie możemy już w tej misji zdobywać żadnego doświadczenia. Ale pomysł nawet fajny.
 
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-11-23, 23:37   

Obecnie przechodzę Nieświęte Przymierze, gdzie np. nabicie lvla Yogiem i Crag Hackiem od 25 do 33 poziomu wcale nie jest takie zbieżne z ukończeniem misji :-) Poza tym są kampanie, gdzie przechodzą też poboczni, nie zaszkodzi ich podpakować "za free".

Kampanie <3
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-24, 18:22   

zny napisał/a:
Obecnie przechodzę Nieświęte Przymierze, gdzie np. nabicie lvla Yogiem i Crag Hackiem od 25 do 33 poziomu wcale nie jest takie zbieżne z ukończeniem misji :-)

To ciekawe, ile w takim przypadku tych artów musiałbyś złożyć na ołtarzu, aby zwiększyć swój lvl, jeżeli jesteś już tak wysoko. Tam różnice między levelami sięgają na kilkadziesiąt tysięcy punktów doświadczenia, a najlepsze arty dają około 2000 lub 3000 doświadczenia. Po za tym na mapie nie zawsze mamy ołtarz.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
hubij


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 11
Wysłany: 2009-11-27, 17:51   

Mam taką prośbę do doświadczonych graczy - mógłby ktoś nagrać (nawet w grze z kompem) swój pierwszy, albo dwa pierwsze, tygodnie gry? Żeby początkujący gracze mogli zobaczyć na czym właśnie polega ten szybki rozwój, eksploracja mapy, expienie bohatera, walka małą armią i ograniczanie strat.
Z góry dziękuję ;)

Podaj mail na PW.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2009-11-27, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-11-27, 20:40   

Paczka sejwów. http://www.megaupload.com/?d=TTHDXPQS
 
 
Władca mroku 
Żywiołak wiedzy


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Ze Szczecina
Wysłany: 2011-01-15, 17:48   

Na samym początku najmij drogiego herosa. Zdecyduj, który z nich będzie Twoim głównym herosem. Przekarz mu armię drugiego, zostawiając go z 1 jednostką 1 poziomu. () Następnie wyjdź z miasta i rusz swoim GH (głównym herosem) na podbój tartaku i kamieniołomu (nie muszą być strzeżone). Swoim zwiadowcą skup się na odkrywaniu mapy i zbieraniu wolno stojących surowców. Wejdź do miasta (ale nie herosem!) i wybuduj radę miasta.
() Dalsza rozbudowa zależy od mapy. Jeżeli grasz na mapie o rozmiarze L albo XL, to budujesz się tak:
Dzień 2. Gildia magów poziom 1
Dzień 3. Kuźnia
Dzień 4. Targowisko
Dzień 5. Ratusz
Dzień 6. Cytadela
Dzień 7. Następny poziom generatora stworzeń (załóżmy, że masz warsztat, więc teraz budujesz kaplicę)
Dzień 8. Zamek
Dzień 9. Kapitol

Potem budujesz już tylko siedliska stworzeń, kupujesz armię i podbijasz kopalnie oraz wrogów, ale o tym później.

Jeżeli grasz na mapie, to priorytetem jest wojsko, a nie gospodarka. Buduj się tak:
Dzień 2. Następne siedlisko
Dzień 3. Gildia magów poziom 1
Dzień 4. Kuźnia
Dzień 5. Cytadela
Dzień 6. Następne siedlisko
Dzień 7. Zamek
Dzień 8. Nic (Jest tydzień)
Dzień 9. Targowisko
Dzień 10. Ratusz
Dzień 11. Kolejne siedlisko, bądź ulepszenie siedliska
Dzień 12. Kapitol

Dalej wiadomo, czyli w jednostki.

Może się zdarzyć, że podczas gry natrafisz ma skrzynię skarbów. Musisz wtedy wybrać, czy chcesz złoto czy doświadczenie. Ja na początku (przed dojściem do kapitola) biorę złoto, potem już exp. Jeżeli weźmiesz exp. pokaże Ci się taki komunikat jak na scrennie: (tylko może inne umiejętności)

Teraz trochę o walce. Grając dobrze jest mieć w armii jednostki strzelające. Atakują one przeciwnika nawet nie ruszając się z miejsca. Wszystko jest przedstawione na scrennie:
Czerwona otoczka po lewej stronie to 2 oddziały strzelające które będą atakować strzałem trolla, czyli cel w czerwonej obwódce po prawej. W walce może też okazać się przydatna magia.

To tyle (narazie). Jeżeli ktoś by coś jeszcze chciał to proszę pisać.

Nie wiem tylko, czy screnny będą działać (to moje pierwsze w życiu). Jeżeli by nie działały, a ktoś by wiedział co może być tego przyczyną, to byłbym wdzięczny za napisanie tego.

Grać, czy nie grać - to pytanie zadaje sobie większość młodzieży o 7 rano
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-01-21, 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-01-15, 19:14   

1. Granie na kapitol działa tylko z kompem.
2. To wygląda jak poradnik dla osoby, która widzi h3 pierwszy raz w życiu...
3. Twoja ortografia mnie przeraża.
 
 
Władca mroku 
Żywiołak wiedzy


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Ze Szczecina
Wysłany: 2011-01-15, 19:30   

Nie tylko z kompem, bo nie raz na multi rozwalałem wroga (kolegę). Co do ortografii, to nie mam z nią kłopotów. Kiedy pisałem tamten post, przeglądałem go i to, co chrome podświetliło, to poprawiałem, więc to nie moja wina. Znałem kiedyś gościa, dla którego ten poradnik byłby niezrozumiały, więc wolałem się upewnić i wszystko jasno przedstawić.

A tak na marginesie napisz, jak Ty się rozbudowujesz (w dniach).

Grać, czy nie grać - to pytanie zadaje sobie większość młodzieży o 7 rano
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-01-21, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-01-15, 19:54   

Władca mroku napisał/a:
Nie tylko z kompem, bo nie raz na multi rozwalałem wroga (kolegę).
Jeśli gra na podobnym poziomie, to tak, ale spróbuj to zrobić z rozgarniętym graczem, najlepiej w lidze poszukaj...
Władca mroku napisał/a:
Co do ortografii, to nie mam z nią kłopotów. Kiedy pisałem tamten post przeglądałem go i to, co chrome podświetliło, to poprawiałem, więc to nie moja wina.
Nie masz kłopotów, ale jednak musisz sobie pomagać przeglądarką? lol Poza tym to może być tylko i wyłącznie twoja wina, no chyba, że brat/siostra/pies/chomik wbija na kompa i edytuje posta...
Władca mroku napisał/a:
Znałem kiedyś gościa, dla którego ten poradnik byłby niezrozumiały, więc wolałem się upewnić i wszystko jasno przedstawić.
Co nie zmienia faktu, że informacje w nim zawarte są przydatne jedynie dla osoby, która widzi h3 pierwszy raz w życiu...
Cytat:
A tak na marginesie napisz jak Ty się rozbudowujesz (w dniach).
Na maxa w siedliska, tak, żeby wybudować 6/7 lvl w pierwszym tygu, najlepiej z zamkiem.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-01-15, 20:08   

Cytat:
Dzień 2. Następne siedlisko
Dzień 3. Gildia magów poziom 1
Dzień 4. Kuźnia
Dzień 5. Cytadela
Dzień 6. Następne siedlisko
Dzień 7. Zamek
Dzień 8. Nic (Jest tydzień)
Dzień 9. Targowisko
Dzień 10 Ratusz
Dzień 11 Kolejne siedlisko, bądź ulepszenie siedliska
Dzień 12 Kapitol

Budowanie jednostek do kapitolu w pierwszym tygodniu przy grze na wojsko to nieporozumienie. Tak samo, jak marnowanie dnia, bo 'tydzień' jest. Z twojej gry na wosjko wynika, że pod koniec 2 tygodnia mamy 3/4 siedliska jednostek.
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-16, 12:38   

Z taką kolejnością jak gramy na co najmniej 130% to na pewno nie starczy kasy na kapitol.




 
 
SoDaR 
Pro Gimper



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 29
Wysłany: 2011-01-19, 16:14   

Ja nie wiem czy to dobra taktyka ale straty mam małe ;] to opisze :POgólnie polega to tak w skrycie :]
Zbierz odział łuczników lub kogoś kto wali na odległość , prowokujesz wroga by się zbliżał ty nigdy nie idź 1 czekaj jak się zbliży atakuj (co najmniej 2 odziały mogą go atakować z twojej armii) jeśli w armii wroga łucznik lub ktoś kot strzela wybierz jeden odział np: Gryfy i zakatuj łucznika następnie się wycofaj i tak się z nim baw ;]

Ogólnie co robić ;]
Zbieram kuszników (lub kogoś kto wali na odległość) co najmniej 100-200 ale i ilość 30 nie jest zła ;] jeśli masz piechotę zbliżaj się nią nie do wroga ale do twojego łucznika i jeśli łucznik ma ruch strzelaj nawet jeśli nie jest pewnie ze coś mu zrobisz.Jednak jeśli w armii wroga będzie Łucznik wybierz odział co ma sporo ruchu i jesteś pewien ze tam dojdzie i zniszczy wrogich łuczników.Ja tak robię straty mam małe i to o wiele niż w walce na atak wszystkimi, oczywiście w każdej bitwie kogoś stracisz ale lepiej stracić 10 kuszników niż 10 Krzyżowców podczas walki ;]

Pozdro mam nadzieje ze się nada
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-19, 16:46   

Jak chcesz uzbierać 200 łuczników to sobie poczekasz. Jeśli twój łucznik jest szybszy od przeciwnika dajesz wait on podchodzi a ty go atakujesz dwukrotnie na pełnym zasięgu. Jeśli twoim przeciwnikiem są np. smocze oślizgi to w 1 turze wpadają prosto w strzelaka i władowują w niego osłabienie. Ta porada wydaje się być dość chaotyczna, zdaje mi się, że przeceniasz strzelaków. Ten trick z gryfami nie wyjdźie ci na dobre lepiej zaatakować i tam już pozostać część strzelaków nie ma pełnej skuteczności w walce wręcz więc opłaca ci się to podwójnie. 1. zadają 50% normalnego dmg. 2. Nawalasz kontrę. Oczywiście to nie ma najmniejszego zastosowania w walce z człowiekiem. Komp da się na to nabrać tylko wolnymi strażnikami, których nie będzie za dużo.




 
 
SoDaR 
Pro Gimper



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 29
Wysłany: 2011-01-19, 19:49   

Dałes przykłady jak atakujesz potwory 300+ ale jak na początek masz ok.30-50 łuczników i cos tam jeszcze w zapasie to ta taktyka jest najlepsza bo ci chyba nie wyleci przy np: tartaku ?? .A jak atakujesz je to słabe chyba 200+ nie zabije nawet 10 Krzyżowców a jak by wyleciało coś jeszcze to robimy tak jak napisałeś ;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group