Zwyczajnie zmieniasz rozszerzenie skryptowi na .erm i nadajesz mu nazwę taką samą jak ma plik mapy, w której chcesz zawierać sojusze. Wrzucasz to do katalogu maps, odpalasz WoGa i heja. Enjoy. Did I help?
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-03, 04:26
Gram sobie spokojnie wiadomo jakim zamkiem.... i przypadkowo kliknąłem prawym kneflem na podkowę na ekranie z bohem. A tam napis: "wysokie szczęście pozwala czasami twoim wojskom na dwukrotny atak podczas jednej kolejki" Żeby twórcy sami nie wiedzieli na co pozwala szczęścia.... albo należą się dyby dla tłumaczy
Mnie razi wykonanie miasta Inferno. Dlaczego? Diabły mają przesadzoną cenę, a przecież nie są aż tak dobre. No fakt odbierają ciutkę szczęścia wrogowi i powtrzymują kontrę. Ale mimo to badziewne życie i wiele innych... Poza tym, prawie wszystkie jednostki inferna są zbyt słabe i moim zdaniem zasługują na lepsze statystyki, tak by były równe z innymi miastami.
W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-28, 23:01
Kamilio, nie wiem, co chcesz od inferna, powstrzymywanie kontry to mało? To jest znakomita umiejętność diabłów, do tego są szybkie i wcale nie zadają tak mało damage'u, nie można mieć wszystkiego, ifryty to zaraz po czarnych jeźdźcach druga najlepsza jednostka 6 poziomu (na równi może z nagami i czempami), do tego bardzo wkurwiająca jako neutral, czarty może i łatwo padają, ale walą zaraz po minotaurach największy damage i mają wcale niezłą szybkość, a ich spec jest kluczowy dla tego zamku, demon są naprawdę niezłe, do tego można je mnożyć w zatrważającym tempie, a reszta jednostek (chociaż gogi, diabliki i psy w 1 tygodniu całkiem nieźle sobie radzą) i tak prędzej czy później przyczyni się do zwiększenia populacji demonów w armii.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Mnie rażą nie pasujące do gry jednostki np. naga nie pasuje do fortecy, pegaz może bardziej, ale jednostka z mitologji a nie fantasty, troglodyci s palca wyssani itp.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
naga nie pasuje do fortecy, pegaz może bardziej, ale jednostka z mitologji a nie fantasty, troglodyci s palca wyssani itp
Pierd*lisz.
Troglodyci- Klimatyczna jednostka, podziemni niewolnicy wykorzystywani przez Czarnoksieznikow.
Pegaz- Jednostka z mitologii, tak samo jak: Meduzy, Harpie, Smoki, Gryfy... Czyli wedlug Ciebie 9/10 jednostek jest do bani bo jest z mitologii?
Naga- Pasuje jak najbardziej do Fortecy, bodajze w hinduskiej mitologii byla usposobieniem dobra, ale nie jestem pewien.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 17:57, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum