Tak to jest, gdy przekazuje się nierzetelne informacje...
King's Bounty 2 istnieje, i to od dawna! To fanowska gra.
1C company nie chciało robić bałaganuu w nazewnictwie postanowiło swojemu własnemu King's Bounty nadać podtytuł "The Legend". Istnieje już oficjalne forum, można również oglądać screeny.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2008-10-15, 15:31, w całości zmieniany 1 raz
LOL Supier prawie heroes 5 wydaje się że udany squel będzie
"Prawie" robi wielką różnicę...
Ponadto na przyszłość radzę uzasadniać swoje wypowiedzi, nie rozdrabniać się na kilka wypowiedzi o tej samej treści w innej formie. Naprawdę, to nie wymaga zbyt wiele wysiłku
Cytat:
a od razu robi się klarowniej...
Dopisał Tarnum
Ostatnio zmieniony przez 2007-10-09, 17:59, w całości zmieniany 4 razy
KB 2 posiadam, ale niestety nie działa z nieznanych bliżej przyczyn . Z kolei wersja pierwsza działa i podoba mi się. Nostalgiczna trochę. Jak ten świat komputeró ruszył do przodu...
Kto z was grał w demo? Jak dla mnie jedwabista gierojka. Dobrze przemyślana i zaprojektowana, ze świetnymi bitwami, no i klimatem staroci Podoba mi się duuużo bardziej niż H5 - widać, że KBL to nie komercha "inspirowana" warcraftem, warhammerem, LotR-em, i najlepiej sprzedającą się poprzednią częścią. A jak na końcu zakładki Credits zobaczyłem podziękowania dla Jona Van Caneghema, to miałem jakieś dziwnie mokre oczy
BTW Jakoś nie chce mi się wierzyć, że to lol i ja pisaliśmy te kilka postów wyżej -.-'
W googlach jest tak sobie ja myslalem ze jakos polecisz gre i opowiesz najwazniejsze zagadnienia z niej
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-16, 16:17
Majer, załamujesz mnie. Jesteś już dużym chłopcem i nie spodziewaj się, że każdy będzie Ci zawsze wszystko podawał na tacy. Masz Kingsbounty.pl, demo, masę opisów na portalach o grach, tydzień z KBL na gram.pl, i JVC wie co jeszcze... Wystarczy poszukać. Chyba nie ma sensu po raz n-ty odkrywać koła i wytłumaczać coś, co jest już superdokładnie wyjaśnione.
Majer napisał/a:
ja myslalem ze jakos polecisz gre i opowiesz najwazniejsze zagadnienia z niej
Zrobiłem to kilka postów wyżej. Ale żeby być bardziej konkretnym:
Ja grając w KBL przypomniałem sobie, jak dużo fajnych pomysłów z Heroes 0 (KB) zabrakło w Heroes I (2, 3, 4 i 5 też). Nie ma leadership (limitu jednostek), w HoMM nawet słabo rozwiniętym bohem można kupować armii ile wlezie i nie trzeba się zastanawiać, jaką jednostkę wybrać.
Nie ma questów ani dialogów, nie ma tych elementów cRPG... (Majer nie bój się, bohater nie walczy ani nie ma dowódców)
W "Nowym Heroes 0" Bitwy są zrobione z pomysłem, grywalność IMO jeszcze lepsza niż w H3 - jest dużo fajnych i dających do myślenia urozmaiceń.
np. Zdarza się, że na którymś heksie pojawi się "neutralne" gniazdo os albo wyrzutnia błyskawic, trzeba się zastanowić, czy je rozwalać czy nie - przecież może zabić i ciebie, i równie dobrze wroga. No i te emocje na początku każdej tury, w kogo tym razem strzeli...
Czasem na polu bitwy będzie leżała skrzynia ze skarbami, też ma się dylemat, czy ją wziąć (przecież w środku może być zwój z zaklęciem, złoto albo coś, czego ci właśnie brakuje) czy lepiej poświęcić ten ruch na atak.
Jednostki są dopracowane, wszystkie mają przynajmniej 1 specjalną zdolność albo zaklęcie. Każdą armią gra się zupełnie inaczej, to jest to.
Nie chce mi się wymieniać, ile fajnych pomysłów odkopali i ile dobrych dodali. Heroes 0 było czymś naprawdę jedynym w swoim rodzaju i nie rozumiem, dlaczego dopiero teraz powstał prawdziwy sequel.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum