Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najpraktyczniejsza jednostka
Autor Wiadomość
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-10-04, 16:49   

Xenofex napisał/a:
inne latające paskudztwa.

co masz na mysli

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-10-04, 20:31   

No ogólnie wszystko co lata i jest w miarę tanie,łatwo dostępne jest praktyczne czyli ważki,gryfy,wiwerny,a nawet zjawy są użyteczne. O chimerach nie pisze,bo ma się pod koniec 1 tygodnia dopiero.
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-10-04, 20:35   

troche to ogolne bo np ja zjawy za praktyczne nie uwazam co najwyzej za jedne z najslabszych z poziomu

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-10-04, 20:36   

A jeśli by ktoś zaatakował cię 3x hirkiem, który ma 7x1 zjawę i potem dobił mainem, gdy ty jesteś bez many?
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-10-04, 20:50   

no to bylby problem lecz czesto tak Ci sie zdarza??kazdej jednostce mozna tak cos powiedziec bo sie przydaje nawet chlop ktory moze kontre sciagac

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
cuprumik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 11:31   

To Upiór, a nie Zjawa Malekith :)

Choć na upartego nawet ta regenera Zjawy może się przydać w walce z jakimś powolnym stworem, który nie może ściągać zjaw na hita.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-10-05, 14:15   

no to prawda alejakos jak sie gra to niestety czesto sie to nie zdarza... a co dopraktycznych jednostekto uwazam jeszcze no napewno Alpy

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-10-08, 13:51   

alt napisał/a:

Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.


I właśnie dlatego Cytadela słynie z czarów, które wspomagają jednostki np. Błogosławieństwo, Tarcza i Kamienna skóra...

Nie wiem w jakiego heroes graliście, ale ważki zdejmują tylko wspomagacze, rzucone przez oponenta na siebie. Nie ma możliwości, żeby zeszła klątwa w takim przypadku.

w kazdy h3 jakie gralem wazka sciaga czary rzucone na jednostke przez nia atakowana

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-10-08, 13:56   

Tak ale jak ty rzucisz powiedzmy slowa na przeciwnika, on na siebie założy blessa, to ściągnie tylko blessa. sprawa o tyle fajna, że jak przeciwnik ma antymagię na mistrzu i zaczyna ją na siebie zakładać szykując np. armageddon, magią nic nie zdziałasz, a ważki dadzą radę.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-10-08, 13:59   

no nie wiem wazki maja odwrocenie czrow a czar jest opisany:
sciaga wszystkie czary z wybranej jednostki a na mistrzu ze wszystkich

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-10-08, 14:02   

Włącz grę i sprawdź, proste. Ja się mogę założyć.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-10-08, 20:55   

i wazki bardzo sie spisuja do bloku strzelcow jak juz mowilem gdyz w wiekszosci bohater jest napakowany w deffa dlatego ni gina tak szybko a wrecz gina bardzo powoli ( czesto wydaje sie to bardzo dziwne)

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-10-09, 15:48   

Boss18 napisał/a:
ni gina
Po raz kolejny proszę Cię - postaraj się pisać poprawnie! A co do ważek, rzeczywiście są bardzo przydatne, dzięki ich speedowi często możemy pierwsi rzucić czar/poczekać, aż zrobi to przeciwnik i skontrować jego zaklęcie, co nieraz decyduje o wyniku całej bitwy. Poza blokowaniem strzelców, o którym wspomniałeś, bardzo przydają się na początku, gdy neutrale lubią za nimi ganiać, co pozwala na wygrywanie walk bez strat, chociaż trzeba uważać na morala (niestety, na początku nie można w 100% polegać na defie władcy bestii). Inna sprawa, że do ulepszenia siedliska potrzeba siarki i rtęci, a ponadto pod dowództwem innego boha ważki już tak nie wymiatają. Poza tym na początku rozgrywki trzeba umiejętnie nimi manewrować, aby nie ponieść strat, gdyż mają małą wytrzymałość (później już płatnerstwo i duża obrona załatwia sprawę).

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-10-13, 19:22   

Możecie pisać co chcecie ale jedną z praktyczniejszych jednostek są drzewce/enty
mimo tego że są bardzo powolne...

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2009-10-13, 19:45   

Drzewiec to typowo obronna jednostka. Świetnie nadaje się do zasłania Elfów albo zasłonienia dziury w murze, bo ma dużo hp i defa, ale ja i tak wole inne jednostki np. up. Nimfy czy Gremliny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 5
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group