No ogólnie wszystko co lata i jest w miarę tanie,łatwo dostępne jest praktyczne czyli ważki,gryfy,wiwerny,a nawet zjawy są użyteczne. O chimerach nie pisze,bo ma się pod koniec 1 tygodnia dopiero.
Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.
I właśnie dlatego Cytadela słynie z czarów, które wspomagają jednostki np. Błogosławieństwo, Tarcza i Kamienna skóra...
Nie wiem w jakiego heroes graliście, ale ważki zdejmują tylko wspomagacze, rzucone przez oponenta na siebie. Nie ma możliwości, żeby zeszła klątwa w takim przypadku.
w kazdy h3 jakie gralem wazka sciaga czary rzucone na jednostke przez nia atakowana
Tak ale jak ty rzucisz powiedzmy slowa na przeciwnika, on na siebie założy blessa, to ściągnie tylko blessa. sprawa o tyle fajna, że jak przeciwnik ma antymagię na mistrzu i zaczyna ją na siebie zakładać szykując np. armageddon, magią nic nie zdziałasz, a ważki dadzą radę.
i wazki bardzo sie spisuja do bloku strzelcow jak juz mowilem gdyz w wiekszosci bohater jest napakowany w deffa dlatego ni gina tak szybko a wrecz gina bardzo powoli ( czesto wydaje sie to bardzo dziwne)
Po raz kolejny proszę Cię - postaraj się pisać poprawnie! A co do ważek, rzeczywiście są bardzo przydatne, dzięki ich speedowi często możemy pierwsi rzucić czar/poczekać, aż zrobi to przeciwnik i skontrować jego zaklęcie, co nieraz decyduje o wyniku całej bitwy. Poza blokowaniem strzelców, o którym wspomniałeś, bardzo przydają się na początku, gdy neutrale lubią za nimi ganiać, co pozwala na wygrywanie walk bez strat, chociaż trzeba uważać na morala (niestety, na początku nie można w 100% polegać na defie władcy bestii). Inna sprawa, że do ulepszenia siedliska potrzeba siarki i rtęci, a ponadto pod dowództwem innego boha ważki już tak nie wymiatają. Poza tym na początku rozgrywki trzeba umiejętnie nimi manewrować, aby nie ponieść strat, gdyż mają małą wytrzymałość (później już płatnerstwo i duża obrona załatwia sprawę).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Drzewiec to typowo obronna jednostka. Świetnie nadaje się do zasłania Elfów albo zasłonienia dziury w murze, bo ma dużo hp i defa, ale ja i tak wole inne jednostki np. up. Nimfy czy Gremliny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum