Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Kryjówka złodziei
Autor Wiadomość
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-08-15, 19:27   

I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2009-08-15, 20:05   

To ja już niewiem czy wybierać siłę istot po kryjówce złodziei czy normalnie chce już tylko na to pytanie odpowiedź bo jednak do tego niedojdziemy nigdy tak chcieli twórcy gry i tyle:(. I jak będe miał się wzorować normalnymi testami to bardzo proszę o odpowiedź jak te testy robić :->

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-15, 21:08   

To co pokazuje kryjówka złodziei to głupoty i praktycznie nic nie mówią o jednostkach. Np. Co z tego, że demon będzie gdzieś pod koniec 4 lvl, jak jest go w ch i kładzie all na hit.
 
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2009-08-15, 21:40   

Dzięki :-) Malekith ale teraz jak robić testy sprawdzające siłe istot.

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-15, 21:59   

Testy nigdy nie pokażą całej prawdy, ale najbliższe warunkom prawdziwej bitwy są takie:
-armia z określonego tygodnia - z tym, że należy pamiętać, że np. twierdza w 2 tygu nie ma 6 cycków, albo że tower 3 tytany. Śledzimy normalną rozbudowę, aż do tygodnia z którego symulujemy bitwę. Należy też pamiętać o szkieletach z nekromancji i sfarmionych demonach.
-najlepsze bohy z rodzimego miasta po obu stronach z odpowiednimi skillami i statami.
-osiągalne na dany tyg czary. Np. w 3 tygu twierdza powinna mieć mass haste.
-grasz w hot seat danymi armiami i kilka razy powtarzasz walkę, stosują różne taktyki.
Niektóre zamki mają różne warianty rozbudowy. Np. twierdza może robić w 3 tygu up behów, albo cycki w 2. Należy też wziąść pod uwagę bogactwo mapy. Np. na bardzo bogatej, zamek ma w 2 tygu 3 archy, a na średnio bogatej 5 koni.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-08-15, 22:22   

Tylko, że to już będzie porównanie miast, a nie jednostek. :-) Każdy dobry gracz, który zna się na grze, umie ocenić w trakcje gry, którą jednostkę na co stać, nie trzeba robić żadnych testów, bo one nie są obiektywne. ;-)
 
ProXy 
;)



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 130
Wysłany: 2009-08-16, 14:36   

altaeir napisał/a:
I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.

Faktycznie, zwracam honor, ale w notatniku jest strasznie nieczytelne, a w exela się nie bawiłem, tak czy siak dzięki, bo mi się przyda.

"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."

 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-08, 15:08   

Wypowiem się tak.Rozbójnicy to bardzo dobra jednostka która pozwala że "widzimy" armię wroga i znamy nastawienie neutralów,dlatego 9/10.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-08, 15:16   

Sauron napisał/a:
Wypowiem się tak.Rozbójnicy to bardzo dobra jednostka która pozwala że "widzimy" armię wroga i znamy nastawienie neutralów,dlatego 9/10.


Tu chodzi o miejsce, w którym można dowiedzieć się np. kto ma najsilniejszą armię, albo najwięcej surowców. Ja i tak zazwyczaj w tym miejscu patrzę tylko na 'miasta', 'siła armii' i 'obeliski'.
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-08, 15:19   

A no to sorry.Ja chłonę okiem wszystko-czasem coś drobnego może się okazać kluczem do sukcesu.
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-01-08, 15:22   

Zwłaszcza ta ilość drewna...

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
S.P. 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Z nienacka ! :]
Wysłany: 2010-01-08, 17:32   

Bardzo dobry budynek,chociaż trochę tam ludzi okłamują...
Ale czego oczekiwać od złodziei ?
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-01-11, 19:26   

Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-11, 19:31   

lol772 napisał/a:
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.


'Miasta' i 'Obeliski' te się przydaje. Dzięki temu wiem, czego moge się spodziewać po sile armii wroga i jego zapędach do gralla.
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-01-24, 20:26   

lol772 napisał/a:
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.

dla mnie ważna jest jednostka i jakie dany boh zgromadził doświadczenie czyli pkt ataku , obrony, wiedza no i moc. Dzięki temu wiem, że np.najl. jednostką jest ifryt i że ma on 23 pkt ataku 7 obrony itp. :roll:

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group