I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.
Wiek: 28 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 64 Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2009-08-15, 20:05
To ja już niewiem czy wybierać siłę istot po kryjówce złodziei czy normalnie chce już tylko na to pytanie odpowiedź bo jednak do tego niedojdziemy nigdy tak chcieli twórcy gry i tyle:(. I jak będe miał się wzorować normalnymi testami to bardzo proszę o odpowiedź jak te testy robić
To co pokazuje kryjówka złodziei to głupoty i praktycznie nic nie mówią o jednostkach. Np. Co z tego, że demon będzie gdzieś pod koniec 4 lvl, jak jest go w ch i kładzie all na hit.
Testy nigdy nie pokażą całej prawdy, ale najbliższe warunkom prawdziwej bitwy są takie:
-armia z określonego tygodnia - z tym, że należy pamiętać, że np. twierdza w 2 tygu nie ma 6 cycków, albo że tower 3 tytany. Śledzimy normalną rozbudowę, aż do tygodnia z którego symulujemy bitwę. Należy też pamiętać o szkieletach z nekromancji i sfarmionych demonach.
-najlepsze bohy z rodzimego miasta po obu stronach z odpowiednimi skillami i statami.
-osiągalne na dany tyg czary. Np. w 3 tygu twierdza powinna mieć mass haste.
-grasz w hot seat danymi armiami i kilka razy powtarzasz walkę, stosują różne taktyki.
Niektóre zamki mają różne warianty rozbudowy. Np. twierdza może robić w 3 tygu up behów, albo cycki w 2. Należy też wziąść pod uwagę bogactwo mapy. Np. na bardzo bogatej, zamek ma w 2 tygu 3 archy, a na średnio bogatej 5 koni.
Tylko, że to już będzie porównanie miast, a nie jednostek. Każdy dobry gracz, który zna się na grze, umie ocenić w trakcje gry, którą jednostkę na co stać, nie trzeba robić żadnych testów, bo one nie są obiektywne.
I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.
Faktycznie, zwracam honor, ale w notatniku jest strasznie nieczytelne, a w exela się nie bawiłem, tak czy siak dzięki, bo mi się przyda.
"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-08, 15:16
Sauron napisał/a:
Wypowiem się tak.Rozbójnicy to bardzo dobra jednostka która pozwala że "widzimy" armię wroga i znamy nastawienie neutralów,dlatego 9/10.
Tu chodzi o miejsce, w którym można dowiedzieć się np. kto ma najsilniejszą armię, albo najwięcej surowców. Ja i tak zazwyczaj w tym miejscu patrzę tylko na 'miasta', 'siła armii' i 'obeliski'.
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.
dla mnie ważna jest jednostka i jakie dany boh zgromadził doświadczenie czyli pkt ataku , obrony, wiedza no i moc. Dzięki temu wiem, że np.najl. jednostką jest ifryt i że ma on 23 pkt ataku 7 obrony itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum