Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Łączenie jednostek z różnych miast w jednej armii
Autor Wiadomość
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-08-08, 08:53   Łączenie jednostek z różnych miast w jednej armii

Czasami na mapce zdarza się taka okazja, że wygodnie jest połączyć w jedną armię jednostki z dwóch różnych miast... Jakie "miksy" są według Was najlepsze? (A jakie absolutnie niewskazane?)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2009-12-31, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 10:35   

Nie wiem,ja rzadko kiedy miksuje armie,ale mogę stwierdzić,że dobre Mixy to mogą być np.Zamek+Bastion, Zamek+Forteca, Lochy+Inferno,a słabe to np.Zamek+Inferno(odbiję się to na morale i szczęściu)lub Bastion+Cytka.

Co do tematu,to nie wiem czy jakiś mod go nie wywali,choć temat jest nawet spoko.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-08, 11:36   

FeestQ napisał/a:
a słabe to np.Zamek+Inferno(odbiję się to na morale i szczęściu)
lol
To jest jedno z najsilniejszych połączeń...Z pików i gryfów mamy mnóstwo demonów, silne konie i 3 bardzo szybkich, silnych lataczy. Jedyny minus to tylko 1 słaby strzelak (reszta idzie w demony). Poza tym taka armia ma +1 morali (i 0 szczęścia), więc nie wiem co ty za głupoty wypisujesz o tym...
FeestQ napisał/a:
Bastion+Cytka.
2 bardzo tanie zamki, łatwo dostępne hydry i krówki, silne elfy i takie bolki jak kyrre, czy tazar - czego chcieć więcej?

Zakładając, że liczymy nekro bez nekromancji i przyrost feniksów 1 na tydzień (fort):
-inferno+cokolwiek (oprócz nekro),
-zamek+twierdza,
-nekro+żywioły, (do nekro można wziąść też minki, które nigdy nie mają złych morali)
-forteca+zamek/cyta,
-loch+żywioły.
I można tak długo wymieniać, ale to mi głównie przychodzi do głowy...Wszystko zależy od sytuacji, bo np. gramy zamkiem i zdobywamy nekro, a tam do wykupu 80 wampów, 60 liczów i 40 koni - wiadomo, że bierzemy.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 11:52   

Malekith napisał/a:

To jest jedno z najsilniejszych połączeń...Z pików i gryfów mamy mnóstwo demonów


Nie uwzględniałem kwestii demonów pisząc o tym.Gdy w Wogu mamy ustawione w wogyfikacji coś takiego jak "stosunki pomiędzy jednostkami",to mix tych obu miast,mimo tego iż można otrzymywać dużo demonów,nie zawsze wypala.Innym problemem jest to,iż w obu miastach jest dużo dobrych jednostek,więc jedna armia może wszystkich dobrych jednostek z obu tych miast nie pomieścić.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-08-08, 12:58   

Malekith napisał/a:
inferno+cokolwiek (oprócz nekro),
)Ja tam nie jestem pewien czy cokolwiek,bo inferna z confem bym nie łączył,ze względu na to ile mogę mieć demonów w takiej sytuacji,a ile z innymi zamkami. ;-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-08, 14:20   

Cytat:
Nie uwzględniałem kwestii demonów pisząc o tym.Gdy w Wogu mamy ustawione w wogyfikacji coś takiego jak "stosunki pomiędzy jednostkami",to mix tych obu miast,mimo tego iż można otrzymywać dużo demonów,nie zawsze wypala.
Wog ma osobny dział i o nim możesz pisać właśnie tam. To jest forum o roe+ab+sod.
FeestQ napisał/a:
Innym problemem jest to,iż w obu miastach jest dużo dobrych jednostek,więc jedna armia może wszystkich dobrych jednostek z obu tych miast nie pomieścić.
5-7 z zamku i inferna + ogromny oddział demonów = 7 slotów. Na upartego to można nawet kapłanów przerobić i mamy 1 wolne miejsce...
altaeir napisał/a:
bo inferna z confem bym nie łączył,
Ale:
-zamiast najgorszego startu masz świetny start,
-zamiast najgorszej pozycji w bitwie na dystans, masz prawie najlepszą (tylko tower przebija confa),
-w gildii inferna może być armagedon.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 14:34   

Malekith napisał/a:
gryfów mamy mnóstwo demonów,


Niektórych jednostek naprawdę szkoda przerabiać na demony np.gryfów.

Dobre też będzie połączenie Confluxa+Tower.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-08, 15:58   

Cytat:
Niektórych jednostek naprawdę szkoda przerabiać na demony np.gryfów.
Właśnie, że takich jednostek jak gryfy szkoda NIE przerabiać...Duży przyrost i hp - idealne mięsko.
Cytat:
Dobre też będzie połączenie Confluxa+Tower.
Mamy 5 strzelaków, 5 słabych lataczy, 2 średnie oddziały do walki w zwarciu, 1 tank i 1 silny oddział do walki w zwarciu. Tylko jak będzie wyglądała taka armia? Tytan, naga, mag, burza, lód, magia, feniks? Nie będzie nawet czym zasłonić strzelców. Bez sensu jest łączenie 2 miast opierających się na nich... Haste+ takta i leżysz.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 16:59   

Nie można wszystkich dobrych jednostek poświęcać na demony.Demony są bardzo ważne,ale nimi samymi się nie wygra.

Malekith napisał/a:
Tylko jak będzie wyglądała taka armia?


Arcymagowie i Burze jako strzelcy,Energie i Magie do osłony lub do walki wręcz,Magmy i nagi do walki wręcz,Feniks z dużym przyrostem jako jednostka latająca.Można dać tytanów do osłony,którzy będą jednocześnie strzelcami.

Malekith napisał/a:
Haste+ takta i leżysz.


Tak można zniszczyć każdą inną armię.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-08, 21:03   

FeestQ napisał/a:
Demony są bardzo ważne,ale nimi samymi się nie wygra.
Jesteś w błędzie...
FeestQ napisał/a:
Feniks z dużym przyrostem jako jednostka latająca
Jeśli liczymy 4 feniksy na tydzień, to do mojej listy można śmiało dopisać "conflux+cokolwiek"...Twoja propozycja jest bardzo podatna na hasta+taktę.
Cytat:
Tak można zniszczyć każdą inną armię.
Można wygrać specem od sokolego, a można wygrać specem od płatnerza...Armia, która się opiera na strzelakach i ma wolne jednostki/dużą dziurę w speedzie, jest na to niesamowicie podatna. Spróbuj tak zagrać walcząc z np. rampem, bagnem.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 21:18   

Rzucenie spowolnienia na expercie na jednostki z cytadeli,czyni większość jednostek z tego miasta super wolnymi.Na jednostkach z confluxu też to się odbija,ale mniej niż na cytadeli.

Cytat:
Jesteś w błędzie...


Nie słyszałem o czymś takim.Dla mnie każda jednostka w armii ma duże znaczenie i nie mam zamiaru wszystkich wykorzystywać na demony.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-08-08, 21:33   

Powiem osobiście, że nienawidzę armii z Nekro wplątywać w jako kol wiek inną. Głównie jest to spowodowane zniszczeniem całych morala armii. Nie uwzględniam teraz umiejętności, albo przypadków, że mamy do wykupienia wielką armie liczebnością równą tej, którą wymienił Malekith. Denerwuje mnie nawet jak na początku trafi mi się w tawernie boh z Nekro, bo tego gościa armii nie przełożę do głównego bohatera, ponieważ bardziej to zaszkodzi niż pomoże.

Malekith napisał/a:
Właśnie, że takich jednostek jak gryfy szkoda NIE przerabiać...Duży przyrost i hp - idealne mięsko.
Nie idealne mięso, tylko najlepsze z całej gry, chyba że coś mej uwadze umknęło.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-08-08, 21:45   

Nekro to Nekro,zamek niepowtarzalny prawie pod wszystkimi względami.

Paweł napisał/a:
Nie idealne mięso, tylko najlepsze z całej gry, chyba że coś mej uwadze umknęło.


Król Roland Ironfist powiedział,że gryfy są kluczem do zwycięstwa w każdej bitwie.Ja twierdzę tak samo.Nie poświęciłbym ich ani dla demonów ani dla szkieletów.Wolę do tego celu używać inne jednostki.Swoją drogą dla fanów robienia demonów to materiał dość dobry.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-08-09, 12:37   

Nekro można połączyć z confluxem,żywiołaki nie maja ujemnych ani dodatnich morali.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-09, 14:52   

Cytat:
Rzucenie spowolnienia na expercie na jednostki z cytadeli,czyni większość jednostek z tego miasta super wolnymi.Na jednostkach z confluxu też to się odbija,ale mniej niż na cytadeli.
ehh...
Mass haste (albo chociaż mass dispel) to obowiązek dla cytki. Conflux opiera się na strzelakach, ma najszybszą jednostkę gry i 1 odporną na magię - mass slow robi mu tyle co nic...
FeestQ napisał/a:
Nie słyszałem o czymś takim.Dla mnie każda jednostka w armii ma duże znaczenie i nie mam zamiaru wszystkich wykorzystywać na demony.
Wolę 1 oddział, który rozwala cały stos 7 lvl na hita, niż 4 zapychacze slotów...
Cytat:
Nie idealne mięso, tylko najlepsze z całej gry, chyba że coś mej uwadze umknęło.
Nie zastanawiałem się w sumie nad tym, ale masz rację - 425hp na tydzień, bije na łeb wszystko, jeśli chodzi o farmienie.
FeestQ napisał/a:

Król Roland Ironfist powiedział,że gryfy są kluczem do zwycięstwa w każdej bitwie.Ja twierdzę tak samo.Nie poświęciłbym ich ani dla demonów ani dla szkieletów.Wolę do tego celu używać inne jednostki.
To co powiedział jakiś burak z kampanii to sobie możesz wsadzić gdzieś...
FeestQ napisał/a:
Swoją drogą dla fanów robienia demonów to materiał dość dobry.
Idealny :) Dość dobry to jest np. piekielny ogar.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group