Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najsłabsza jednostka 6. poziomu

Która jednostka z 6. poziomu jest najsłabsza?
Czempion
0%
 0%  [ 1 ]
Jednorożec Bitewny
8%
 8%  [ 9 ]
Naga Królewska
2%
 2%  [ 3 ]
Ifryt Sułtański
4%
 4%  [ 5 ]
Upiorny Rycerz
1%
 1%  [ 2 ]
Chimera
21%
 21%  [ 24 ]
Cyklop Królewski
27%
 27%  [ 30 ]
Wiwerna Królewska
22%
 22%  [ 25 ]
Żywiołak Magii
10%
 10%  [ 11 ]
Głosowań: 97
Wszystkich Głosów: 110

Autor Wiadomość
Liff



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 15
Wysłany: 2010-11-02, 20:56   

Kamilio napisał/a:
Dlaczego postawiliście w większości na cyklopa i chimerę? Cyklop potrafi rzucać kamieniem na odległość i burzyć mury, a chimera ma chociaż ten swój jad. Wiwerna ma denne staty jak na swój poziom i nic specjalnego nie potrafi.


Na cyklopa, dlatego że trzeba długo czekać na wykupienie ich, a jak się ma ich mało to są niezbyt przydatne, a na chimerę nie mam pojęcia. Według mnie od chimer gorsze są żywiołaki magii [ może na poziomie cyklopów, albo i na niższym ]. Nie wiem co ludzie w tych żywiołakach widzą, że tylko tyle głosów było, ale to jest tylko moje zdania. To wszystko. ;-)
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-11-03, 15:26   

"Bereciarz" jest bardzo dobry. HP moze ma kiepskie, ale skill wymiata.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-04, 21:18   

Lowcakur napisał/a:
HP moze ma kiepskie, ale skill wymiata.


Może i wymiata, ale obrażenia też nie zachwycają... Już nie mówiąc o prędkości bez możliwości rzucenia haste (ew. z kulką).
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-11-05, 09:45   

Leance napisał/a:
Może i wymiata, ale obrażenia też nie zachwycają... Już nie mówiąc o prędkości bez możliwości rzucenia haste (ew. z kulką).

Potraktuj go jak hydrę z odpornością na magię (jeśli mówisz o haste weź pod uwagę też te czary których przeciwnik na Ciebie nie rzuci). 85hp to też nie mało, a gdyby miał wyższe dmg to byłby 3 jednostką swojego lv.


1. Upiorny Rycerz
2. Naga Królewska
3. Ifryt Królewski
4. Czempion/Magia (nawet magię możemy dać przed czempem)
5. Jednorożec
6. Chmiera/Wiwerna
7. Cyklop Królewski
tu możemy dyskutować tylko po miedzy 1 i 2 miejscem no i jednostkami wypisanymi w jednym wierszu.

 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-11-05, 10:09   

A nie wiem czemu, tak duzo osob opowiedzialo sie za beznadziejnoscia chimery, jesli jest ona o wiele lepsza. Lepszy skill, lepszy atak, lepsze HP, tylko DMG gorsze, a szybkosc i obrona taka sama.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 12:25   

Raczej nie ma dyskusji, że upiorny rycerz jest najlepszy, natomiast cyklopa główną wadą jest to, że go nigdy nie ma, a jeśli chodzi o samą jednostkę, to jest silniejsza na pewno od wywerny, a nie wiem, czy też nie od chimery, chimera na pewno jest lepsza od wywerny, której jedyną zaletą jest to, że można ich więcej nazbierać w ważkarniach.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-05, 13:07   

Ja miałem 3 typy:
Wiwerna Królewska - Jednostka obiektywnie słaba, zadaje małe obrażenia i jest mało wytrzymała, jedynym jej plusem jest to, że potrafi latać.
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Żywiołak Magii - jednostka przede wszystkim łatwa do zatłuczenia, ale posiadająca dobre bonusy, jednak nie nadaje się do moich celów.

Wybrałem Wiwernę (królewską) :mrgreen:


 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 13:11   

Internal napisał/a:
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.

Widziałeś kiedykolwiek latającego jednorożca?


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-05, 13:41   

yarzapp napisał/a:
Internal napisał/a:
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.

Widziałeś kiedykolwiek latającego jednorożca?


Mam na myśli że przypuszczalnie ;-)

P.S. A ty widziałeś kiedykolwiek, po prostu jednorożca? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 13:47   

No widziałem, na filmach, w książkach, w grach, o dziwo, żaden z nich nie latał, dobra, dajmy sobie spokój z takim offtopem.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-11-05, 15:08   

Internal napisał/a:
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Za to jest makabrycznie tani. 850=>950 wtf? Tak samo jak cały srampart.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-11-06, 11:12   

Cytat:
to jest silniejsza na pewno od wywerny, a nie wiem, czy też nie od chimery, chimera na pewno jest lepsza od wywerny, której jedyną zaletą jest to, że można ich więcej nazbierać w ważkarniach.

Wziąłem pod uwagę też cenę i moment budowy siedliska.
Internal napisał/a:
Żywiołak Magii - jednostka przede wszystkim łatwa do zatłuczenia, ale posiadająca dobre bonusy, jednak nie nadaje się do moich celów.

Bardzo dobra jednosta. Jak rano grałem sobie 8mm6 zrobiłem nimi (z pomocą aniołów) 2 utopie 3 i 1 czarny w 3 tygodniu.

 
 
Gryf królewski 
nie pamiętam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-20, 13:46   

Zagłosowałem na cyklopa z powodu bardzo drogiego siedliska. Wiwerne można mieć już w drugim dniu jeśli od początku nie mam siedliska jaszczurów.

Moim podpisem jest jego brak :)
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-12-20, 14:25   

Cyklop jako jednostka nie jest słaby. Koszt siedliska robi z niego taką sierotę.
 
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2010-12-20, 17:20   

Cyklop Królewski - Ma więcej wad niż zalet i tylko bogacz może sobie pozwolić na takie szaleństwo.Ciekawe kto zagłosował na Nagę i Rycerza...? Przecież to są najsilniejsze jednostki.

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 9 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group