Dlaczego postawiliście w większości na cyklopa i chimerę? Cyklop potrafi rzucać kamieniem na odległość i burzyć mury, a chimera ma chociaż ten swój jad. Wiwerna ma denne staty jak na swój poziom i nic specjalnego nie potrafi.
Na cyklopa, dlatego że trzeba długo czekać na wykupienie ich, a jak się ma ich mało to są niezbyt przydatne, a na chimerę nie mam pojęcia. Według mnie od chimer gorsze są żywiołaki magii [ może na poziomie cyklopów, albo i na niższym ]. Nie wiem co ludzie w tych żywiołakach widzą, że tylko tyle głosów było, ale to jest tylko moje zdania. To wszystko.
"Bereciarz" jest bardzo dobry. HP moze ma kiepskie, ale skill wymiata.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Może i wymiata, ale obrażenia też nie zachwycają... Już nie mówiąc o prędkości bez możliwości rzucenia haste (ew. z kulką).
Potraktuj go jak hydrę z odpornością na magię (jeśli mówisz o haste weź pod uwagę też te czary których przeciwnik na Ciebie nie rzuci). 85hp to też nie mało, a gdyby miał wyższe dmg to byłby 3 jednostką swojego lv.
1. Upiorny Rycerz
2. Naga Królewska
3. Ifryt Królewski
4. Czempion/Magia (nawet magię możemy dać przed czempem)
5. Jednorożec
6. Chmiera/Wiwerna
7. Cyklop Królewski
tu możemy dyskutować tylko po miedzy 1 i 2 miejscem no i jednostkami wypisanymi w jednym wierszu.
A nie wiem czemu, tak duzo osob opowiedzialo sie za beznadziejnoscia chimery, jesli jest ona o wiele lepsza. Lepszy skill, lepszy atak, lepsze HP, tylko DMG gorsze, a szybkosc i obrona taka sama.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 12:25
Raczej nie ma dyskusji, że upiorny rycerz jest najlepszy, natomiast cyklopa główną wadą jest to, że go nigdy nie ma, a jeśli chodzi o samą jednostkę, to jest silniejsza na pewno od wywerny, a nie wiem, czy też nie od chimery, chimera na pewno jest lepsza od wywerny, której jedyną zaletą jest to, że można ich więcej nazbierać w ważkarniach.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ja miałem 3 typy:
Wiwerna Królewska - Jednostka obiektywnie słaba, zadaje małe obrażenia i jest mało wytrzymała, jedynym jej plusem jest to, że potrafi latać.
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Żywiołak Magii - jednostka przede wszystkim łatwa do zatłuczenia, ale posiadająca dobre bonusy, jednak nie nadaje się do moich celów.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 13:11
Internal napisał/a:
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Widziałeś kiedykolwiek latającego jednorożca?
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Widziałeś kiedykolwiek latającego jednorożca?
Mam na myśli że przypuszczalnie
P.S. A ty widziałeś kiedykolwiek, po prostu jednorożca?
Jednorożec Bitewny - znowu nie taka zła jednostka ale nie mająca dobrego ataku, co nieco niweluje bonus oślepienia, gdyby jednak posiadała umiejętność lotu był by to mój faworyt.
Za to jest makabrycznie tani. 850=>950 wtf? Tak samo jak cały srampart.
to jest silniejsza na pewno od wywerny, a nie wiem, czy też nie od chimery, chimera na pewno jest lepsza od wywerny, której jedyną zaletą jest to, że można ich więcej nazbierać w ważkarniach.
Wziąłem pod uwagę też cenę i moment budowy siedliska.
Internal napisał/a:
Żywiołak Magii - jednostka przede wszystkim łatwa do zatłuczenia, ale posiadająca dobre bonusy, jednak nie nadaje się do moich celów.
Bardzo dobra jednosta. Jak rano grałem sobie 8mm6 zrobiłem nimi (z pomocą aniołów) 2 utopie 3 i 1 czarny w 3 tygodniu.
Cyklop Królewski - Ma więcej wad niż zalet i tylko bogacz może sobie pozwolić na takie szaleństwo.Ciekawe kto zagłosował na Nagę i Rycerza...? Przecież to są najsilniejsze jednostki.
Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum