Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najsłabsza jednostka 2. poziomu

Najsłabsza jednostka 2. poziomu to:
Kusznik
3%
 3%  [ 2 ]
Krasnoludzki Wojownik
8%
 8%  [ 5 ]
Obsydianowy Gargulec
11%
 11%  [ 7 ]
Magog
9%
 9%  [ 6 ]
Harpia Wiedźma
1%
 1%  [ 1 ]
Zombie
47%
 47%  [ 29 ]
Żywiołak Burzy
0%
 0%  [ 0 ]
Reptilion
11%
 11%  [ 7 ]
Wilczy Rycerz
6%
 6%  [ 4 ]
Głosowań: 44
Wszystkich Głosów: 61

Autor Wiadomość
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-01, 19:07   

Nie bardzo gitara :-) Ważkami i wiwernami można zablokować spokojnie kusze i kapłanów,a same halabardy z krzyżowcami nie dadzą rady.Zmasowany atak powiadasz...A próbowałeś tego w praktyce?Tazar + Hydra = Tank.Cytka musi przeczekać ostrzał żeby twoi kapłani i kusze strzelały ze złamanej strzały,potem mass haste i do przodu.Możemy sprawdzić twoją teorię na arenie,Skwer.Wystarczy że zechcesz.Ja wezmę Tazara i cytadelę,a ty zamek i jakiegoś boha.Liczę na ustosunkowanie się do propozycji. ;-)
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-06-01, 19:12   

z miłą chęcią ale ja w arenke jeszcze nie gralem i czuje ze przezsamo to baty dostane :/

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-01, 19:15   

No to ktokolwiek mający to samo zdanie jak Skwer.Bo nic nie zastąpi praktyki.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-06-01, 19:32   

Magog

Atak: 7

Obrona: 4

Obrażenia: 2-4

Wytrzymałość: 13

Szybkość: 6

Przyrost: 8/16/24

Koszt: 175 złota

Zdolności: Atak ognistymi kulami

Reptilion

Atak: 5

Obrona: 7

Obrażenia: 2-3

Wytrzymałość: 12

Szybkość: 5

Przyrost: 8/16/24

Koszt: 130 złota

Nie widzę tu żadnej dominacji Jaszczura nad Magogiem. W silę wypadają idealnie tak samo. Jedyna wada Magoga to to, że jest droższy. Możemy dodać do tego, że Magog ma umiejętność, która może spowodować to, że Magog będzie bił w np, trzy jednostki, a to może być przydatne, ponieważ zahaczenie strzelca i jednostek, które go bronią może być niezłym mykiem. Oczywiście to było tylko porównanie dwóch jednostek, które w dalszych etapach i tak wypadają z gry, ponieważ nie przetrzymają szturmu jednostek strzelających i wież strzelniczych.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-01, 19:41   

Magogów nie ma,są tylko gogi.I to tylko przez 2 tygodnie gry.
Nikt nie bedzie obstawiał się w zwartym szyku gdy przeciwnik będzie miał magogi,więc ta zdolność sie nie przyda.Zresztą jak pisałem w wyrównanych armiach nie ma co obstawiać reptów bo ich skuteczność nie jest zbyt duża,tylko isć do przodu.
Co do tematu zombi jest najgorszy,a pozostałe jednostki mają inne przeznczenie więc trudno powiedzieć czy są bardzo nie przydatne.Gogów nie ma w 3tygodniu,Krasnale przydatne dopiero w FB,gdy elfy mają przewagę bo bez haste minie sporo czasu zanim sie dowloką.Kusze przydatne,ale jest ich mało i łatwe do wykruszenia i zablokowania.Gargulcami mozna blokowac w krypcie w przypadku gdy wchodzimy tam bez dżinów.Harpie są upierdliwe,przez szybkośc i brak kontry.Wilczki mają super offa,ale też mały bład i łatwo się wykruszają.
Inne jednostki cieżko jest mi sklasyfikować.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-06-01, 19:46   

Reptilion

Atak: 6

Obrona: 8

Obrażenia: 2-5

Wytrzymałość: 15

Szybkość: 5

Przyrost: 9/18/27

Koszt: 140 złota

To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Przy tych statach z wystanem stanowią ogromną siłę, która kładzie elfy i innych strzelaków.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-06-01, 19:55   

Malekith napisał/a:
To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Spodziewałem się, że ktoś o tym napiszę, ale niewiele mnie to obchodzi, ponieważ w moich Herosach MA on 12 HP, a nie 15, no i w lidze, tak że nie gram. :-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-06-01, 19:59   

Po prostu masz starszą wersję h3 :P
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-06-01, 20:03   

Malekith napisał/a:
Po prostu masz starszą wersję h3 :P

Spoko... Słyszałem, że w tej łatce zostali ulepszeni wszyscy strzelcy, którzy są jedyni w swoim mieście ( nawet napisał to ktoś kiedyś na forum), czy to prawda, profesorku? ;-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-06-01, 20:10   

To źle słyszałeś :-)
Cena archa zwiększona o 3 klejnoty (anioła o 1). Cerbery nie mają już gorszego dmg niż nieulepszona wersja. Lizardy i ważki przypakowane. W lochu też coś chyba było, ale już nie pamiętam. Przyrost feniksów obniżono na 1 (z fortem).
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-06-02, 12:51   

Malekith napisał/a:
Reptilion

Atak: 6

Obrona: 8

Obrażenia: 2-5

Wytrzymałość: 15

Szybkość: 5

Przyrost: 9/18/27

Koszt: 140 złota

To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Przy tych statach z wystanem stanowią ogromną siłę, która kładzie elfy i innych strzelaków.

no właśnie - jak nie wyszedł to na razie nie ma o czym gadać, choć swoją drogą uważam że to może być ciekawy patch... ale sądzę, że niepotrzebnie wzmacniają inne jednostki, w podst wersji gry chodziło moim zdaniem o to, że inne miasta są słabsze albo lepsze, jak by wszystko chcieli wyrównać to mogli zrobić jedno miasto

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-02, 15:19   

Ten patch nie wyszedł w Polsce i nie wyjdzie,wiec nie ma co czekać na niego.Dlatego w dyskusji powinien być on uznawany.
 
Azure Dragon

Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-21, 16:59   

Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-21, 17:06   

Azure Dragon napisał/a:
Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd

Bo to trzeba UMIEĆ grać twierdzą. Do takich sytuacji służą pojedyńcze gobliny, które zdejmują kontrę, a wtedy wilczek kosi wszystko jak trzeba.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 16:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-21, 18:38   

Leance napisał/a:
a wtedy wilczek kosi wszystko jak trzeba.

Dopóki nie trafimy na takie, np. Gryfy Królewskie ;]

Azure Dragon napisał/a:
Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd

Jak ktoś wyskakuje wilkami na środek boju, to wilczków nie doceni...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 16:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 5
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group