Nie bardzo gitara Ważkami i wiwernami można zablokować spokojnie kusze i kapłanów,a same halabardy z krzyżowcami nie dadzą rady.Zmasowany atak powiadasz...A próbowałeś tego w praktyce?Tazar + Hydra = Tank.Cytka musi przeczekać ostrzał żeby twoi kapłani i kusze strzelały ze złamanej strzały,potem mass haste i do przodu.Możemy sprawdzić twoją teorię na arenie,Skwer.Wystarczy że zechcesz.Ja wezmę Tazara i cytadelę,a ty zamek i jakiegoś boha.Liczę na ustosunkowanie się do propozycji.
Nie widzę tu żadnej dominacji Jaszczura nad Magogiem. W silę wypadają idealnie tak samo. Jedyna wada Magoga to to, że jest droższy. Możemy dodać do tego, że Magog ma umiejętność, która może spowodować to, że Magog będzie bił w np, trzy jednostki, a to może być przydatne, ponieważ zahaczenie strzelca i jednostek, które go bronią może być niezłym mykiem. Oczywiście to było tylko porównanie dwóch jednostek, które w dalszych etapach i tak wypadają z gry, ponieważ nie przetrzymają szturmu jednostek strzelających i wież strzelniczych.
Magogów nie ma,są tylko gogi.I to tylko przez 2 tygodnie gry.
Nikt nie bedzie obstawiał się w zwartym szyku gdy przeciwnik będzie miał magogi,więc ta zdolność sie nie przyda.Zresztą jak pisałem w wyrównanych armiach nie ma co obstawiać reptów bo ich skuteczność nie jest zbyt duża,tylko isć do przodu.
Co do tematu zombi jest najgorszy,a pozostałe jednostki mają inne przeznczenie więc trudno powiedzieć czy są bardzo nie przydatne.Gogów nie ma w 3tygodniu,Krasnale przydatne dopiero w FB,gdy elfy mają przewagę bo bez haste minie sporo czasu zanim sie dowloką.Kusze przydatne,ale jest ich mało i łatwe do wykruszenia i zablokowania.Gargulcami mozna blokowac w krypcie w przypadku gdy wchodzimy tam bez dżinów.Harpie są upierdliwe,przez szybkośc i brak kontry.Wilczki mają super offa,ale też mały bład i łatwo się wykruszają.
Inne jednostki cieżko jest mi sklasyfikować.
To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.
Spodziewałem się, że ktoś o tym napiszę, ale niewiele mnie to obchodzi, ponieważ w moich Herosach MA on 12 HP, a nie 15, no i w lidze, tak że nie gram.
Spoko... Słyszałem, że w tej łatce zostali ulepszeni wszyscy strzelcy, którzy są jedyni w swoim mieście ( nawet napisał to ktoś kiedyś na forum), czy to prawda, profesorku?
To źle słyszałeś
Cena archa zwiększona o 3 klejnoty (anioła o 1). Cerbery nie mają już gorszego dmg niż nieulepszona wersja. Lizardy i ważki przypakowane. W lochu też coś chyba było, ale już nie pamiętam. Przyrost feniksów obniżono na 1 (z fortem).
To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.
Przy tych statach z wystanem stanowią ogromną siłę, która kładzie elfy i innych strzelaków.
no właśnie - jak nie wyszedł to na razie nie ma o czym gadać, choć swoją drogą uważam że to może być ciekawy patch... ale sądzę, że niepotrzebnie wzmacniają inne jednostki, w podst wersji gry chodziło moim zdaniem o to, że inne miasta są słabsze albo lepsze, jak by wszystko chcieli wyrównać to mogli zrobić jedno miasto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum