2 misja zrobiona
kisilem sie w niej jak ogorek w lochach .
czas 324
uwagi:
niestety nie mialem tego plaszcza do opornosci i po wyczyszczeniu mapy musialem wpisac kod na wina (byc moze komp zwiną go przede mna )
misja bardzo trudna ,
druga ostatnia uwaga -Poco dawac kompowi fort z ktorego i tak nie skorzysta ze wzgledu na to ze musi pozbyc sie 3 diablow ?
Więcej uwag nie mam
3 Misja bardzo nurząca komp cały czas sie kreci ale nic nie robi tak w sumie
4 misja Easy rush nic nie trzeba robic 3 kompy łatwo pokonujemy potem ten jeden sie kreci my sie dublujemy i atakujem go.
Właśnie to jest najwiekszy problem tej kamp że jest nurząca i wszystko na rush robimy
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-12, 19:57
Lwikcrg napisał/a:
2 misja zrobiona
uwagi:
niestety nie mialem tego plaszcza do opornosci i po wyczyszczeniu mapy musialem wpisac kod na wina (byc moze komp zwiną go przede mna )
wlasnie dlatego
Lwikcrg napisał/a:
kisilem sie w niej jak ogorek w lochach .
czas 324
w sumie to i dobrze, bede musial zrobic zabezpieczenie przed kiszącymi się, żeby w tej misji nie dało się przegrać z powodu braku jakiegoś artefaktu :P
ten art dostawało się u jasnowidza za 50 gogów, a jasnowidz jest dokładnie tam, gdzie leży hełm boskich mocy/
Lwikcrg napisał/a:
druga ostatnia uwaga -Poco dawac kompowi fort z ktorego i tak nie skorzysta ze wzgledu na to ze musi pozbyc sie 3 diablow ?
a nie wiem, zapytaj się twórcy chroniclesów, ja tego fortu nie ruszałem :P wróg nie może z niego skorzystać, no ma zablokowane diabeły w zamkach, ten fort miał być dla gracza, a diabły można było pozyskać z jedynego siedliska, które jest po naszej stronie podziemi. z tego co pamiętam w oryginale, w forcie ulepszało się anioła na archanioła, który był potrzebny do misji. teraz jeden z jasnowidzów od razu nam daje archanioła, więc fakt, strażnik misji zbędny pod tym fortem.
Lwikcrg napisał/a:
3 Misja bardzo nurząca komp cały czas sie kreci ale nic nie robi tak w sumie
jeśli chodzi ci o to, że nasz zamek jest daleko od wrogów i przez to gracz jest calkowicie bezpieczny, to w sumie chyba nie powinien być zbyt duzy problem. przeciez to gracz jest stroną atakującą, a cpu niech sobie łazi po swoich strefach i ich broni xD JD
Lwikcrg napisał/a:
4 misja Easy rush nic nie trzeba robic 3 kompy łatwo pokonujemy potem ten jeden sie kreci my sie dublujemy i atakujem go.
Właśnie to jest najwiekszy problem tej kamp że jest nurząca i wszystko na rush robimy
to jest S-ka, i do tego bez podziemi, więc nie wiem co ty tam byś chciał innego robić niż rashować :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
5 misja malo rozni sie od oryginalu z tego co pamietam,czyscimy,zdobywamy armie i wygrywamy.
6 misja z tego co kojaze zwiekszyles mape,bylo toche zabawy ale byla to najfajniejsza mapka do grania i podexpienia tarnumika.
7 misja bardzo szybka do przejścia misja
8 misja tak jak 7 bez problemowa i szybka nasz tarnum ma juz takie statystyki ze potrzeba mu tylko 7 up gryfow by sie poruszac szybko bo wszystko spelem lub balista zdejmie.
Ogólnie tak jak to juz maxin mówił ze względu na nasze statystyki ta kampania kończy się na 4 misji
Dodam ze gralem calosc na 160% i w 2 misji zamienilem lorda harta na valesce.
[ Dodano: 2018-01-13, 20:33 ]
Begrezen napisał/a:
w sumie to i dobrze, bede musial zrobic zabezpieczenie przed kiszącymi się, żeby w tej misji nie dało się przegrać z powodu braku jakiegoś artefaktu :P
ten art dostawało się u jasnowidza za 50 gogów, a jasnowidz jest dokładnie tam, gdzie leży hełm boskich mocy/
zawsze ktoś się kisi ja to gralem bez zapisu tylko z auto save wiec ostrozny bylem
Begrezen napisał/a:
a nie wiem, zapytaj się twórcy chroniclesów, ja tego fortu nie ruszałem :P wróg nie może z niego skorzystać, no ma zablokowane diabeły w zamkach, ten fort miał być dla gracza, a diabły można było pozyskać z jedynego siedliska, które jest po naszej stronie podziemi. z tego co pamiętam w oryginale, w forcie ulepszało się anioła na archanioła, który był potrzebny do misji. teraz jeden z jasnowidzów od razu nam daje archanioła, więc fakt, strażnik misji zbędny pod tym fortem.
No właśnie ja bym proponował byś to zmienił i np 15k czy cos na tle gospodarczym (komp sie latwiej skosi)
Begrezen napisał/a:
jeśli chodzi ci o to, że nasz zamek jest daleko od wrogów i przez to gracz jest calkowicie bezpieczny, to w sumie chyba nie powinien być zbyt duzy problem. przeciez to gracz jest stroną atakującą, a cpu niech sobie łazi po swoich strefach i ich broni xD JD
A co to za JD?
Begrezen napisał/a:
to jest S-ka, i do tego bez podziemi, więc nie wiem co ty tam byś chciał innego robić niż rashować :P
Sam nwm moze dodac podziemia namiocik i wroga za bramą?
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-13, 21:22
Lwikcrg napisał/a:
5 misja malo rozni sie od oryginalu z tego co pamietam,czyscimy,zdobywamy armie i wygrywamy.
6 misja z tego co kojaze zwiekszyles mape,bylo toche zabawy ale byla to najfajniejsza mapka do grania i podexpienia tarnumika.
nic nie zmieniałem w tej kampanii w kwestii rozmiaru map
Lwikcrg napisał/a:
A co to za JD?
jest dobrze xD
Begrezen napisał/a:
to jest S-ka, i do tego bez podziemi, więc nie wiem co ty tam byś chciał innego robić niż rashować :P
Lwikcrg napisał/a:
Sam nwm moze dodac podziemia namiocik i wroga za bramą?
no troche slabo, jesli misja jest 'pokonaj wszystkich wrogow' :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Misja 5 ukończona na 200% w 3-3-4
Ostatnia oraz pierwsza misja dla mnie najlepsze z tej kampanii, ponieważ były wymagające. Kampania zakończona z wynikiem 1795.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-14, 22:23
Maxin17 napisał/a:
Misja 5 ukończona na 200% w 3-3-4
Ostatnia oraz pierwsza misja dla mnie najlepsze z tej kampanii, ponieważ były wymagające. Kampania zakończona z wynikiem 1795.
drzewo życia? czo taki skromny opis? gdzie screen z finałowej walki? ile czasu zajeło ci przejscie pozostalych misji? chcialbym w oparciu o to, skrócić czas zdarzen czasowych
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Misja 1 ukończona na 200% w 2-2-2
Misja 2 ukończona na 200% w 2-2-1
Misja 3 ukończona na 200% w 2-4-4
Misja 4 ukończona na 200% w 3-4-4
Na pierwszy rzut oka widać ingerencję Begrezena w tym scenariuszu, jest zdecydowanie trudniejszy od pozostałych. Liczba jednostek, czary jak najbardziej chwali się że są po stronie wroga, ale jak irytujące jest ten pojawianie się bohaterów z jednostronnego portalu… Trudność trudnością, ale przez to scenariusz traci na dynamice. Pokonujemy wrogów na powierzchni, następnie obstawiamy portal i czekamy, aż zbierzemy armię zdolną pokonać ostatniego bosa, który słaby nie jest, a w dodatku przyzywa żywiołaki. Ogólnie jako barbarzyńca Tarnum kuleje z mocą, gdyby nie udało mi się zdobyć płaszcza przeciwstawienia, mogło być krucho.
Misja 5 ukończona na 200% w 5-4-4
W tej misji podobnie jak w poprzedniej najbardziej denerwujący jest wróg pojawiający się z niedostępnej strefy, dwa scenariusze pod rząd z tym samym to jednak przegięcie. Boss jest bardzo silny, więc przed walką chodzę po całej mapie podnoszę szczęście i morale, specjalnie do świątyni wchodzę 7 dnia żeby morale były x2 a tu jakiś bach… muszę ganiać za jakimiś słabymi bohaterami wroga i na nic moje wysiłki. To nie jest podnoszenie poziomu trudności to strata czasu.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-21, 23:50
wow, tak szybko :D dopiero robię 2 misję szarży smoków, więc nieprędko coś nowego do testowania będzie :P
Maxin17 napisał/a:
Misja 4 ukończona na 200% w 3-4-4
Na pierwszy rzut oka widać ingerencję Begrezena w tym scenariuszu, jest zdecydowanie trudniejszy od pozostałych.
Wiadomo :P Uznałem, że w tej kampanii powiększenie niektórych scenariuszy jest wręcz niezbędne, no bo jak to 4 S-ki bez U i jedna M bez U to trochę kpina xD
Maxin17 napisał/a:
Liczba jednostek, czary jak najbardziej chwali się że są po stronie wroga, ale jak irytujące jest ten pojawianie się bohaterów z jednostronnego portalu… Trudność trudnością, ale przez to scenariusz traci na dynamice. Pokonujemy wrogów na powierzchni, następnie obstawiamy portal i czekamy, aż zbierzemy armię zdolną pokonać ostatniego bosa, który słaby nie jest, a w dodatku przyzywa żywiołaki. Ogólnie jako barbarzyńca Tarnum kuleje z mocą, gdyby nie udało mi się zdobyć płaszcza przeciwstawienia, mogło być krucho.
Płaszcz jest do zdobycia zawsze, mamy kajdany i wystarczy ubić jednego z bohaterów wroga, by go zdobyć :P Przyzwanie żywiołaków wywalić? Osłabić ostatniego bossa? Mniej jednostek mu dac? Z tymi portalami to był taki eksperyment, może rzeczywiście trochę przesadzony. Zamiast tego lepiej dam jednego czy kilku bohaterów, którzy pojawiają się regularnie w wyznaczonym czasie z odpowiednią armią. Jednorazowo :)
Maxin17 napisał/a:
Misja 5 ukończona na 200% w 5-4-4
W tej misji podobnie jak w poprzedniej najbardziej denerwujący jest wróg pojawiający się z niedostępnej strefy, dwa scenariusze pod rząd z tym samym to jednak przegięcie. Boss jest bardzo silny, więc przed walką chodzę po całej mapie podnoszę szczęście i morale, specjalnie do świątyni wchodzę 7 dnia żeby morale były x2 a tu jakiś bach… muszę ganiać za jakimiś słabymi bohaterami wroga i na nic moje wysiłki. To nie jest podnoszenie poziomu trudności to strata czasu.
Tutaj tak samo. Bohaterowie będą jednorazowo się pojawiać w wyznaczonym czasie, do pewnego momentu. Myślę, że to dobre rozwiązanie. Boss jest bardzo silny i miał taki być, w końcu to starożytny przodek :P W oryginale był tak słaby, że aż mi go było szkoda xD Będą jakieś screeny z ostatniej walki? Jaką wziąłeś premię początkową? Z magicznym portalem pewnie nie byłoby tej uciążliwej gonitwy za wrogami.
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Oczywiście miałem też czerwoną kulkę, ale lepiej mi walki szły bez niej. Ogólnie średnio rozegrałem ten scenariusz, kilka błędów np. brak infryt w ostatniej walce. Gdybym grał drugi raz byłoby zdecydowanie lepiej. Wydawało mi się że czarna kulka niweluje zdolność miecza armagedonu i jednostki wroga będą podatne, jednak tak nie było. Portal miejski oczywiście miałem na starcie, nie wyobrażam sobie tej mapy bez niego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum