Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Magie żywiołów
Autor Wiadomość
Retech 



Wiek: 28
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-05-01, 21:46   Magie żywiołów

Magie żywiołów są używane od dawna, aby zranić rywali lub pomóc przyjaciołom. Zaczęło się, że magowie po stworzeniu żywiołaków zaczęli obmyślać inne zastosowania owych żywiołów nie tylko do uformowania stwora, lecz do rażenia piorunem, podpalania itd. Jedne z dużo mniej znanych, ale bardziej skuteczniejszych zaklęć to:

Wodny krater - na polu bitwy wyrasta krater i tryska kolumną wody, po czym woda zamarza i rani jednostki w odległości 4 pól zadając 80 dmg. Koszt 30 mana.

Zamrożenie - Zapobiega poruszaniu się i oddawaniu strzału przez zamrożoną jednostkę. Koszt 8 mana.

Sadzawka leczenia - Tworzy się 4 polowa (kwadrat) sadzawka, która leczy każdą sojuszniczą jednostkę stojącą w niej. Tworzy także żywiołaki wody/lodu, jeśli owe stoją w tej sadzawce. Koszt 16 mana.

Wodogłowie - Przyprawia jednostkę wroga o ból głowy zapobiegający ruchowi przez 5 tur. Zaklęcie jest śmiertelne przy wykorzystaniu na szkieletach/kościejach, oraz bezskuteczne na żywiołakach wody/lodu. Koszt 8 mana.

Wodna Bania - W wybranego rywala trafia bania wody, która daje 40 dmg od wody na jednostce, oraz 20 dmg od rozprysku jednostkom stojącym obok. Koszt 20 mana.

Pokrzywa - z ziemi wyrasta pokrzywa, oplata wroga zapobiegając poruszaniu i zadaje 10 dmg na turę. Koszt 12 mana.

Wąż - w wybranym miejscu tworzy się jama. Z jamy wychodzi wąż, który strzeże swojego "domu" i pluje jadem zatruwając każdą jednostkę wroga stojącą w odległości 2 pól. Koszt 16 mana.

Skalna kopuła - Otacza wroga skalną kopułą tworząc więzienie, z którego nie może się wydostać do końca walki. Kopułę można zniszczyć Cyklopem. Koszt 26 mana.

Burza Piaskowa - W wyznaczonej strefie bitwy pojawia się burza piaskowa oślepiająca wszystkie jednostki wewnątrz. Koszt 16 mana.

Zmiana nastroju - Jednostka zmienia kolor w zależności do nastroju (Jednostki latające - niebieski - przygotowanie (szybszy lot), jednostki naziemne - czerwony - szał bojowy (+12 atak, +5 obrona, +10 speed), jednostki strzelające - zielony - uspokojenie (strzały oddawane z większą precyzją i obrażeniami)). Koszt 36 mana.

Skała - Z nieba spada skała, zadając pobliskim jednostkom 120 dmg. Uwaga: Skała ma zasięg okręgu o średnicy 6 pól. Koszt 32 mana.

Robal - Z podziemi wychodzi wielki robal i zjada część wybranego oddziału wroga. Zaklęcie nie działa w podziemiach. Koszt 26 mana.

Jama - W ziemi robi się jama, przez którą można zejść do podziemi. W podziemiach zaklęcie działa odwrotnie (można wyjść na powierzchnię). Uwaga: Aby przejść pod ziemię/na powierzchnię jama nie może wychodzić na żadne przeszkody terenowe. Koszt 12 mana.

Piorunochron - Do jednostki przylega "pręt" z ziemi, chroniąc ją przed obrażeniami od piorunów. Koszt 20 mana.

Burzowa chmura - nad wrogiem pojawia się chmura zmniejszając morale i szczęście jednostki, oraz trzaska piorunami raniąc jednostkę i wszystkie dookoła. Koszt 22 mana.

Huragan - Przyzywa potężny wiatr, który porywa wszystkie mniejsze jednostki 1 i 2 poziomu (m.in. Goblin, Gnoll, Nimfa, Krasnolud itp.) Koszt 26 mana.

Sokół - Wzywa latającego bohatera - sokoła, który ma 40 punktów ruchu i nie może zostać zaatakowany. Sokół utrzymuje się 2 tury. Koszt 26 mana.

Latanie - Robi z jednostki naziemnej jednostkę latającą na 3 tury. Koszt 18 mana.

Siódmy zmysł - Jednostka pod wpływem wie jak zaatakuje wróg i unika ciosu. Koszt 28 mana.

Wulkan - na polu bitwy wyrasta wulkan, tryskając lawą i stając się naturalną przeszkodą. Każda jednostka, która podejdzie do wulkanu zginie topiąc się w płynnej lawie. Koszt 65 mana.

Jezioro lawy - na środku pola bitwy przepływa jezioro lawy o szerokości 2 pól, stając się przeszkodą. Jeziora nie mogą przekraczać żadne jednostki naziemne. Koszt 26 mana.

Fala Inferno - Całe pole walki zaczyna się palić poważnie raniąc wszystkie jednostki (zaklęcie nie działa na żywiołaki ognia, żywiołaki magmy, ogniste ptaki i feniksy, oraz stwory z miasta Inferno). Koszt 50 mana.

Opatrzność Bóstwa Ognia - Ulepsza Arcydiabła do Bóstwo Ognia na okres walki. Koszt 120 mana.

Zabójcze cięcie - Zaklęcie podobne do Berserka. Atakująca jednostka robi piruet raniąc pobliskie jednostki. Zranione jednostki nie kontratakują. Koszt 26 mana.

http://smokoligia.dbv.pl/news.php
Dragons are fantastic creatures...
Ostatnio zmieniony przez Retech 2008-05-08, 21:46, w całości zmieniany 18 razy  
 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-05-01, 21:54   

Krótki opis(Można przeboleć), na szczęście czary oryginalne, pomysłowe, fajne, przydatne, pożyteczne, bardzo mi się podobają, i jeszcze taka ciekawostka. Do tych czarów pasowałaby nazwa "Magia Starożytnych Budowniczych" czy jak to szło :P :D ;-)

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-05-01, 22:10   

Wodny krater i Wąż- rewelacja !
Wulkan- ale co to za sens skoro rani wszystkie jednostki czyli także własne? Choć przy głębszym zastanowieniu może się nawet wówczas przydać (oblężenia!). Pokrzywa też mi się podoba, ale mogła zrobić wrażenie z powodu mojej odwiecznej awersji do pokrzyw... i do innych roślin też ;-)

Za czary duże brawa, ale nie zagłosowałbym na tę magię. Brakuje jakiegoś wprowadzenia, legendy, pochodzenia magii. Ogólnie- klimatu.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-01, 22:15   

Retech napisał/a:
(zaklęcie nie działa na żywiołaki ognia, żywiołaki magmy, ogniste ptaki oraz feniksy).
Dodalbym do tego ifryta:P

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-05-01, 22:49   

Zwiększyłeś opis(Bardzo dobrze), i te nowe czary... Wodogłowie(LOL!) świetne, sklana kopuła też dobry pomysł, ogólnie super, możesz jeszcze dodać obrażenia zadawane przez czary. Aha, i jeszcze chciałem zakomunikować że dodałem jeszcze jeden czar do mojej magii, zresztą - całą skomentujcie.
Edit
zmiana nastroju... Nie no, ty po prostu jesteś genialny, twórcy gier w których występują czary powinni się o ciebie bić! Masz mój głos!

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 12:18   

Ogólnie fajna magia lecz jak mam być obiektywny to:

Czary są b.mocne i dość tanie co powoduje że każdy by brał tą magie
Brakuje mi tutaj czarów defensywnych jest dużo unieruchamiających
Kilka czarów np. fajnych i pożytecznych przydały by się takie
Nie rozumiem trochę czaru kopuła jak unieruchamia jed. do końca walki i tylko cyklop może ją rozwalić a jak nie ma cyklopa i to jest ostatnia jed. przeciwnika ?? Czy może można atakować tą jed. ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Retech 



Wiek: 28
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-05-02, 16:15   

Można spróbować się uwolnić, albo czekać aż jakiś stwór 6-7 lvl rozwali kopułę ;-)

http://smokoligia.dbv.pl/news.php
Dragons are fantastic creatures...
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 17:00   

Stwór 6 i 7 lvl a jak takiego nie ma w czasie walki a spróbować się uwolnić sprecyzuj

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Retech 



Wiek: 28
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-05-02, 17:04   

Przez 5 tur trzeba "atakować" tę kopułę, to w końcu pęknie ;-)

http://smokoligia.dbv.pl/news.php
Dragons are fantastic creatures...
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 17:06   

O gitara :)

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-05-02, 17:18   

Siarczyste przekl... eee...pioruny są fajne ;)

[ Dodano: 2008-05-02, 18:03 ]
skała też super. Ogólnie masz super pomysły.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-03, 17:03   

Jestem pod wrażeniem - naprawdę okazałeś się czarną kobyłą tego konkursu :-)
Widać, że postawiłeś na użyteczność - czary bardzo przydatne. Równomiernie przedłużyłeś wszystkie istniejące już szkoły, co gwarantuje równowagę. Jest jednak pewien mankament - wyraźnie za niskie ceny.
 
Retech 



Wiek: 28
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-05-08, 21:05   Przecie to też zywioł ;)

Taki nowy pomysł, przeca to też żywioł.

Pole wyładowań - w okół wybranej jednostki zaczynają krążyć wyładowania elektryczne (wychodzące z ziemi i łączące się nad jednostką). Ma to 2 zastosowania:
- Dodatkowe obrażenia od piorunu,
- Tarcza błyskawic.
Koszt 45 mana.

Siarczyste Pioruny - Z nieba zaczynają trzaskać pioruny w 5 losowych miejsc, tworząc w tym miejscu ścianę ognia. Koszt 25 mana.

Energia - Jednostka dostaje kopa, zwiększającego atak i szybkość. Koszt 10 mana.

Żywiołak Energii - Przyzywa Żywiołaka Energii. Koszt 30 mana.

Test na przewodnictwo - Razi jednostkę pod wpływem zaklęcia i wszystkie przyległe jednostki, po czym jednostki przyległe do poprzednich porażonych jednostek itd. Obrażenia każdej jednostki są takie same. Zadaje podwójne obrażenia przy użyciu zaklęcia (rykoszecie) na żywiołaku wody, wszystkich jednostkach mających coś metalowego (większość), bądź jednostkach będących przed turą pod wpływem zaklęcia wody. Izolatorami są żywiołaki energii, żywiołaki ziemi. Koszt 40 mana.

http://smokoligia.dbv.pl/news.php
Dragons are fantastic creatures...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group