Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2016-03-26, 12:45
No nie da się ukryć, że mocarzem to on nie jest Ale w nekro robi za jednostkę 7ego poziomu, więc w zestawieniu wypadało by go ująć. W końcu ktoś musi być w tym zestawieniu ostatni
Volkor [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-26, 12:52
heroes3 dobre :) Faktycznie trupi smok jest tak słaby, że o nim zapomniałem. Za to upiorni rycerze i wampirzy lordowie to poezja.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2016-03-26, 19:21
A z Twoją listą prawie że się zgadzam Złoty zdecydowanie niżej w zestawieniu, diabła wyżej, nie bardzo tylko wiem co z feniksem począć, ale nie widzę go aż tak nisko
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 873 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-03-26, 21:40
A moje top9 wygląda tak:
1.Archanioł, 2. Tytan, 3. Behemot, 4. Czarny Smok, 5. Hydra, 6. Złoty Smok, 7. Arcydiabeu 8. Feniks 9. Kościany Smok
Po pewnych mapach bardzo, ale to bardzo doceniłem siłę behemota, na pewno wolę go, niż czarnego smoka. Behemot czyni rozp****ol, moja ulubiona jednostka zaraz po gorgonie :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Czarnego nie spowolnisz, nie zazerkujesz, nie skasujesz implozją, jest szybki, lata i ma dwuheksowy atak. A behemot ma tylko nadzwyczaj ciężką rękę, nie stawiałbym go wyżej.
Edit: Jasne, są takie artefakty jak black/red orb, oba działają na korzyść beha (chociaż brak haste nie pomaga), ale to i tak za mało. Można argumentować szybkością budowy siedliska w zamku, ale to raczej kwestia specyfiki gry strongiem.
Mówią, że upiorny smok jest słaby. Nie może być za silny. Chodzi o to, żeby miasta były zbalansowane. Nekropolia ma silniejsze inne jednostki ; wampir/władca mroku.
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 873 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-04-26, 12:41
Cytat:
Chodzi o to, żeby miasta były zbalansowane.
A Zamek? Imo jest pozbawiony słabych jednostek <3 Przy takich archaniołach, czempionach, krzyżowcach nie ma kogoś kto by balansował :P
Cytat:
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.
No właśnie - jak je rzuci, ma na to ileś tam % szans, a behemot zawsze ma swój skill :D Chociaż nawet jakby rzucił na behemota te postarzenie to i tak jakoś słabo to widzę, żeby w walce 1 vs 1 upiorny smok by wygrał :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2016-04-26, 17:02
Begrezen napisał/a:
Cytat:
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.
No właśnie - jak je rzuci, ma na to ileś tam % szans, a behemot zawsze ma swój skill
Dokładnie 20% Przy czym postarzenie nie działa też na gargulce, golemy, czarne smoki i żywiołaki. Dalej postarzenie można usunąć 'uleczeniem', które przy okazji podreperuje hp. To już lepszą jego zaletą jest obniżenie morale Biorąc pod uwagę, że rzadko kiedy jest też najszybszą jednostką na mapie, dość łatwo go potraktować czarem ofensywnym lub spowolnić, zanim wykona swój ruch.
Także postarzenie jest fajnym zaklęciem, jak się uda je rzucić czyli relatywnie rzadko Nie liczyłbym na nie, przygotowując swoją taktykę na walkę.
Co do zamku. Jest najlepszym zamkiem w grze. Przyznaję. Sam nie lubię nim grać. Gra się nim łatwo, jednostki są dobre. Dlaczego ? Chodzi o fabułę gry, która z góry zakłada że dobro zwycięża.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum