Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nowa map-Limes Inferior
Autor Wiadomość
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-06-16, 18:50   

Konsumenci 2 napisał/a:
heroes3 napisał/a:
Szkoda, że nie ma zdarzeń losowych na templach, bo to jednak dużo bardziej wciąga, jak się ma fabułę. No, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

Fajnie, że zwróciłeś uwagę, że armia bohatera może być więcej warta niż 2500. Więc to plus szkieletornia i może być z tego całkiem niezły zysk.

[ Dodano: 2015-06-13, 22:01 ]
Sorry, za post pod postem, ale chciałem coś dopowiedzieć.

No więc wziąłem się za granie na 200% i powiem wam, że to jest jakiś armagedon! Naprawdę poziom jest niemożliwy. I zastanawiam się nad powrotem na 160%, bo przynajmniej część map jest nie do przejścia na 200%.
Próbowałem chociażby tą:
http://www.heroes3.eu/dow...czarnoksieznika
i nie jest tak źle, ale pokonanie wrogów na 200% wymaga nie lada wyzwania. Dotarłem do 5-6 miesiąca, nieźle się namęczyłem z wrogiem po tej samej stronie mapy, zanim udało mi się go pokonać, a udało się w sumie tylko szczęściem, bo po 7 dniach jego bohaterowie znikli, w walce nie miałbym szans :-/ Tymczasem dwóch konkurentów po drugiej stronie mapy miało tak silne armie, że nie ma szans, odpuściłem sobie dalsze granie.
Na innych mapach miałem nawet większe problemy, więc idę sobie przemyśleć powrót na 160% ;-)

A wracając do tematu głównego, czyli wyboru bohatera dla nekro, stawiam na Isra, a Vidomina i Galthran w drugiej kolejności lub jako poboczni.
Dlaczego tak, dlatego, że pomimo że Isra to rycerz śmierci, nie miałem problemów z nauką czarów czy też mądrości (może takie miałem szczęście), plus większa szansa że wejdzie skuteczność ataku. Więc Isra jak dla mnie ma większe prawdopodobieństwo, że wejdzie coś fajniejszego z dodatkowych umiejętności.

200% jest banalne przy odpowiednim doświadczeniu w tej grze a każda mapę da się na 200% przejść jedne bez problemu inne z problemem tak jak morowe ,ale nie ma rzeczy nie możliwych


No podobno nikt limesa nie ugryzł na 200 % :roll:
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-16, 20:16   

Też zrobiłem mapę, której nikt nie przeszedł na 200%.

Polecam.

SuperChallenge.rar
Nie przejdziesz na 200%.
Pobierz Plik ściągnięto 539 raz(y) 1,82 KB

 
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 872
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2015-06-16, 23:00   

Malekith napisał/a:
Też zrobiłem mapę, której nikt nie przeszedł na 200%.

Polecam.


Jak dla mnie zbyt wysoki poziom trudności, ale gratulacje za cierpliwość przy tworzeniu mapki.

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-06-17, 22:21   

To nie jest sztuka. Ustaw boha w zamku przy wrogim gostku z błękitnymi i koniec. Nikt nie przejdzie. Sztuką jest zrobić mapę, która jest niemożliwa na tym 160/200, a możliwa na niższych i to bez wygłupów.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-18, 03:41   

Chciałem zwrócić uwagę na pewien aspekt designu mapy. Autor sztucznie ustawia poziom trudności dodając bardzo mocne bonusy startowe, które są dostępne TYLKO dla 130% i mniej. Prowadzi to do tego, że mapa jest nieprzetestowana. Możliwe, że da się ją przejść, ale nikt tego nie sprawdził (ponieważ bonusy startowe tworzą przepaść pomiędzy 130% i 160/200%).

Rozumiem, że autor chciał zrobić trudną mapę, ale powinien wywalić te wszystkie bonusy startowe. Wtedy poziom trudności byłby zbalansowany (i może w praniu by wyszło, że bez naszyjnika +3 all nawet 130% nikt nie ukończy). W stanie obecnym to wygląda bardziej na szukanie uwagi (ooo patrz jaka trudna mapa, nie da się jej przejść na 160+), niż na geniusz.
 
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-23, 10:30   

hehehe, dobra mapka, tylko ekspienie bohatera denerwuje przy końcu :mrgreen:
 
yogo 

Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-03-07, 16:35   LIMES INFERIOR NADAL KRÓLEM TRUDNYCH MAP W HEROES

Temat ma już trochę lat, tak samo jak mapa, nawet nie wiem czy twórca jest nadal aktywny jeśli chodzi o tworzenie map lub samą rozgrywkę w heroes 3, ale do rzeczy:
Ostatnio odświeżyłem sobie tę nieśmiertelną grę instalując GoG'owe heroesy, i wpadłem na tematy o tej mapie... Ludzie pisali niemalże wypracowania na temat tego jak przechodzi tę mapę i gdzie upadali, jakie mieli problemy...
Sam postanowiłem się za to zabrać, czytając chyba wszystkie posty na temat tej mapy na wszystkich znanych mi forach i powiem szczerze: poległem. W heroesy gram od lat, nie jestem jakimś wybitnym graczem ale mape studiowałem w Edytorze, dogłębnie starałem się poznać taktyki które doprowadziły tych nielicznych do zwycięstwa, niestety najwyraźniej ogromne braki w rozumieniu mechanizmów zachowania komputerowego gracza jak i moje błędy taktyczne spowodowały moją rychłą zgubę.
Szukam wymagających, trudnych map, jednak Limes Inferior dla mnie jest nadal królem trudnym, satysfakcjonujących po przejściu map w Heroes, precyzja i dokładność z jaką została ona wykonana jest niesamowita...
Wielki szacunek dla osoby tworzącej i mam nadzieję zobaczyć takich perełek więcej.
Czy zna ktoś inne ciekawe, trudne, wymagające mape ale jednak ustawiające poprzecznie delikatnie niżej niż Limes?
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-07, 17:33   

Monster Island Ultra
Unleashing the Bloodthirsty (trochę prostsza, ale ja miałem spore kłopoty)
Wild Lands: Mushketeer
Wayfarer (E)
Na południe od Piekła (niezbyt zaawansowana, ale wciąż grywalna i trudna)

Jeszcze?

[ Dodano: 2016-03-07, 17:39 ]
Jak już ktoś stestuje Robinsona Cruzoe, to pewnie on, bo wygląda na coś bardzo skomplikowanego.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
yogo 

Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-03-07, 18:34   

Tyle starczy, jak będę miał czas i chęci to się za nie zabiorę, chociaż o paru już słyszałem :-D
 
restling 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 381
Wysłany: 2016-03-08, 00:17   

Eeeee, panie, ale jak to tak bez legendarnej "Misji" Głuchego? Toż to wstyd, że same zagraniczne mapy powymieniałeś.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-08, 18:53   

Mój bład.

P.S. Robinson jest polski.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 872
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-04-04, 16:46   

restling napisał/a:
Eeeee, panie, ale jak to tak bez legendarnej "Misji" Głuchego? Toż to wstyd, że same zagraniczne mapy powymieniałeś.


Właśnie sobie tę mapę zagrałem, ale mam problem już praktycznie przy samym końcu gry. Bo trza wejść św.Mikolajem do portalu i tam pokonać typa, który ma 5 hydr. Niestety, nie mając czarów, ani nic, samego tylko 1 behemota, w jaki sposób wygrać tę walkę? Najwięcej dało się mu zabić 2 hydry, ale 5? :( Ktoś, kto tę mapę przechodził może wie jak sobie z tym momentem poradzić?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-04-04, 18:29   

Poczytaj w temacie o tej mapie. Wszystkie arty na Mikołaja, sejw, autowalka i liczysz na szczęście i morale przy ataku. Jak wejdą - wygrałeś. Jak nie - restart.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SPROCKET

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 8
Wysłany: 2017-03-24, 08:44   

Czołem Wojownicy :)
Jako autor mapy Limes Inferior pragnę podzielić się z Wami pewną nowiną. Po 12 latach od zrobienia mapy ciągle są jeszcze ludzie, którzy się z nią mierzą. Właśnie dostałem obszerny opis przejścia tej mapy na trudności Expert 160%. Jak na razie jest to jedyne potwierdzone przejście. Wielkie gratulacje z mojej strony!
 
tactic


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 41
Skąd: z Polski
Wysłany: 2017-03-24, 18:17   

Takie pytanie jakim cudem mu to się udało jeżeli na 160% nie dostajemy ani miasta dobrobytu ani naszyjnika boskich mocy.Ja tej mapy nie przeszedłem nawet na poziomie 80%,więc jeżeli to jest prawda to wielki szacunek dla tego gracza.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 8
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group