Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-12-29, 21:43
Cięzko ocenić taktykę, gdyż to nawet nie jest taktyka, ale kilka niezwiązanych ze sobą zdań kompletnie. I co z tego, że wrota wymiarów pomagają w transporcie? Chyba każdy o tym wie i korzysta, jeśli jest okazja.
MaxMacior napisał/a:
W tym za dużo śmiechu nie ma, jak sobie ustawisz że wszyscy mają inferno to się robi naprawdę ciekawie :P
Śmiesznie to może, jak wstawisz wszystkim przeciwnikom w sojuszu confluxa z grallem na start. Ubaw po pachy. W twojej opcji po prostu masz darmowy town portal.
Ciężko z Tobą dyskutować jak robisz takie założenia. Chodzi raczej o bardziej uniwersalną taktykę
Taktyka z reguły jest jedna, ale to później opiszę, zacznę od oczywistych rzeczy:
Bohaterowie na start: Calh (na maina szukamy innego w karczmie), Ignatius, Marius, może być jeszcze Pyre, ale ja za nią nie przepadam (jak w karczmie nie zdobedziemy kilku jednostek to nie ma czym walczyć), warci uwagi są też Octavia (nauka czarów i 350gold/na dzień) i Nymus (zaaw. Atak).
1. gildia magów/gogi (zależnie od potrzeb, w większości przypadków lepiej postawić gildie).
2. Gogi
3. Demony
4. Ifryty
5. Czarty
6. Cytadela
7. Zamek
(oczywiście jeżeli mamy Gogi na start stawiamy na koniec tygodnia Psy/Diabły)
Walki w 1 tygodniu - zależne od startowego bohatera, w przypadku Calha biegamy czyś szybkim po polu bitwy i strzelamy Gogami, Diablikami raczej dobijamy resztki. Ignatius - tu Gogi są pomocnikiem, a główną siłę stanowią szybkie (na pc2 6, na innych 7 speeda) Diabliki - ściągamy kontrę i walimy.
Marius - zazwyczaj musimy opierać się na Gogach.
Pyre - dobrze mieć dużo Gogów lub/i Diablików - moby lurujemy pod balistę (która wiele wytrzyma) i napieprzamy czym mamy.
1 tydzień może być ciężki do czasu postawienia Ifrytów - później powinno być z górki.
2 TYDZIEŃ
1. 2 poziom gildii magów
2. UP Czarty i farmienie (tu łuki są naszymi przyjaciółmi)
3. Jak mamy już te 20 demonów + magię na mistrzu + mięso na farming to niewiele rzeczy na mapie jest w stanie nam zaszkodzić.
Na mapie typu blance L i PC2L zagrałbym ten tydzień na Kapitol + db (2/3 tydzień).
Grając Infernem każdy TYDZIEŃ + działa na waszą korzyść.
[ Dodano: 2011-12-30, 08:23 ]
Na Jebusie jak nie mamy dwella Diabłów radziłbym zamiast stawiać 7 poziom (możliwe że na koszt zamku) rozbudować 2 miasto (pod warunkiem, że nie jest to Conf, Nekro, Tower) do 4lv + cytka.
Inferno nadaje się głównie do template w których sztywno wytyczone są strefy - takich jak Jebus czy PC2.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-30, 18:20
Taktyka Skwera jest dobra, na każdy poziom trudności różny od 200%. Oczywiście w tej grze trzeba myśleć i w zależności od potrzeby i sytuacji na mapie nieraz warto co nieco zmodyfikować. Do hirków, które warto brać na start dodałbym jeszcze Fionę, szczur z zaawansowanym scoutingiem bywa bardzo cenny na start.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Zależy od mapy, ale ogólny schemat rozbudowy jest przeważnie taki sam. Dobór bohaterów również. Ktoś kto lubi ryzyko może wybrać Calha dla większej ilości Gogów licząc, że później trafi dobrego bohatera w karczmie.
mikus773 napisał/a:
Twoja taktyka jest pod multi
Wiadomo, że do multi, w grze przeciwko komputerowi takie taktyki nie są potrzebne, bo gracz komputerowy to żaden przeciwnik. No, ale jak ktoś chce to może stosować taką taktykę też z kompem.
Wypowiem się z mojego doświadczenia.
Inferno byłby moim ulubionym zamkiem za klimat (wiecie, demony!) bo na wpatrywanie się w gralla lub na rozbudowane miasto spędziłem najwięcej czasu gdy zaczynałem przygodę z H3 (Niestety zawsze przegrana).
Nie rozumiem czemu twórcy dali maggogom kule raniącą wszystkich i uważam że większość o ile nie wszystkie jednostki powinny być odporne na ogień co prawda daje wtedy możliwość grania tylko armagedonem (mówię o singlu) .
Smutno mi że nie potrafię nim grać, testowałem strategię na pozyskiwanie demonów tylko że tu idzie zbyt wiele szczęścia bo i odpowiednie zabicie i wskrzeszenie, grupowe przyspieszenie czyli dodatkowo magia powietrza.
Przydała by się jakaś interwencja w statystyki czy nowa jednostka (gdzieś widziałem sucubba)
Gra jest podobna co w cytadeli z tym że w inferno łatwiej bo szansa na rozgromienie diabłami i ifrytami jest większa niż ważką czy wiwerną.
większość o ile nie wszystkie jednostki powinny być odporne na ogień co prawda daje wtedy możliwość grania tylko armagedonem (mówię o singlu) .
To już prędzej dać im jakąś dodatkową przynależność (rasową?) w statach tak jak mają nieumarli, żeby m.in. nie truła ich chmura lisza. Albo magogi powinny ewoluować w normalne gogi pod względem samego strzału, bo gogi są po prostu lepsze w tym momencie.
Gra jest podobna co w cytadeli z tym że w inferno łatwiej bo szansa na rozgromienie diabłami i ifrytami jest większa niż ważką czy wiwerną.
Tylko, że na daną chwilę Cytadela zdaje się być lepszym zamkiem. Wiwerny bez plików zmieniających działanie banków łatwo pozyskiwać, właśnie z banków ważek. Odpowiednikiem diabła będzie jednak hydra, a ta zdaje się być od niego lepsza, szczególnie w wersji ulepszonej. :) Oczywiście mowa o walkach standardowych, a nie 1v1.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum