Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2011-05-21, 13:34
Tak, kurczaki nie porażają swoimi obrażeniami, lokują się w dolnej stawce. Ale posiadają 2 cechy które pozwalają mu nie być najgorszą jednostką 7 poziomu. Nieziemska szybkość oraz odporność na magię ognia. Pomyślcie sobie jakie to daje możliwości jak masz armagedon, po prostu rzeznia. Chociaż przyznam że powinien on być bardziej dopakowany, bo do takiego czarnucha to on nawet startu nie ma.
A co do ich odradzania się to mi się wydaje że mniej niż połowa ich się odradza. Czasami się nie odradza, ponieważ gdy masz z 2,3 to nie ma co się odrodzić. Chociaż mogę się mylić, ale próbuje służyć radą
Żeby nie było offtopu to moje ulubione jednostki to te smokopodobne:
Czyli praktycznie cała cytka ( uwielbiam zwierzęta, a szczególnie gadziny ), dawniej byłem wściekły że taki fajny wizualnie zamek jest słabiutki, ale jak się wgrałem to się podjarałem, ponieważ jest ona w czołówce najsilniejszych zamków.
Arcydiabły z inferno za całokształt, podoba mi się to że nie jest aż taki silny, jednak dobrze można nim manewrować. Również jego wygląd mi imponuje, Inne diabły z hirosa nie mają do niego startu.
Wszystkie smoczki, jak już wcześniej pisałem, smoki zawsze symbolizowały ogromną MOC!. Ale i tak najlepszą jednostką dla mnie jest hydra, nie umiem tego opisać- po prostu jest najlepsza, ( a może to dlatego że ma więcej głów? A przez to jest tak jakby 5smoków vs 1smok? )
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
To przy 100 odradza się 20 ; o Jest moc :P Zaskakuje mnie nieraz Twoja wiedza na temat H3. Co do cytki to można mieć różne opinie, mówisz że ten zamek jest w czołówce ale ciężko jest sklasyfikować zamki, dużo zależy od bohatera, mapy i umiejętności. Na dobrą sprawę każdy zamek jest dobry i każdym idzie wygrać.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-21, 17:41
mikus773 napisał/a:
Na dobrą sprawę każdy zamek jest dobry i każdym idzie wygrać.
Słusznie prawisz, tak naprawdę dobrze zagrać każdym zamkiem umie mało kto, bo są one tak skonstruowane, że w każdym jest inna strategia i zupełnie inaczej się gra, dlatego np. jedni gracze lubią grać bastionem, bo jest tani, ma dobry start i jest łatwy w obsłudze, inni wolą tower lub conflux, bo lubią grać na magię, jeszcze inni wolą necro/inferno, bo lubią wskrzeszać duże ilości szkieletów lub farmić demony, a jeszcze inni twierdzę, bo lubią duży damage i nie przeszkadza im słaba wytrzymałość. Natomiast tym, którzy lubią mieć silne i skuteczne jednostki 7lvl najbardziej podoba się zamek i loch. A cytka podoba się tym, którzy lubią przyjmować na klatę duże ilości ciosów i ponosić małe obrażenia.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Cytka ma normalne dmg, to hirki z tego miasta czynią jednostki trudnymi do uśmiercenia. Zagraj sobie Cragiem i rób wjazd na takcie + haste - również będzie bardzo skuteczne.
jeśliby liczyć dodatkowy dmg z ataków hydr w cele poza pierwszym, i przeliczać smrodek gorgon na hp zabitych oddziałów, to cytka ma największy dmg output ;p
Nie zawsze trafisz na okazję przywalenia hydrą w kilka potworków, a przez to że jest dość powolna i nie lata często jest zmieciona nim zdąży się ruszyć, takie domysły moim zdaniem są bez sensu, równie dobrze można powiedzieć że twierdza zada największy dmg bo bohater będzie miał więcej ataku, wilki walą 2 razy a beszki niwelują 80% obrony
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
No niby tak ale wszystko może się różnie potoczyć, twierdzy przede wszystkim brakuje jakiejś szybszej jednostki, jeśli nie rozwinie się dobrze bohatera to nic ten dmg nie pomoże.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-24, 19:20
Szybkość jednostek twierdzy jest jak najbardziej w porządku (11,9,8 te najważniejsze, oraz supporty 8,7, ogry mają 5, ale to są tanki, a orki, które też mają 5 są bezużyteczne zwykle i zastępowane przez anioły, wywerny lub jednostki z innego miasta), biorąc pod uwagę to, że barbarzyńca ma spore szanse na magię powietrza i haste to najczęściej przeciwnik zdąży ruszyć się jedną jednostką, a potem haste i wjazd, no chyba, że rzuci na wstępie mass slow lub mass haste, z tym, że o ile mass haste przy dobrym wjeździe jeszcze jest w stanie twierdzę załatwić, o tyle rzucanie mass slowa mija się z celem, bo potem kontra hastem jest zabójcza.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
No właśnie chodziło mi o główną jednostkę zaczynającą, tego w twierdzy brakuje przez co dobry mag może szybko załatwić sprawę berkiem. Ale oczywiście zgadzam się z twierdzeniem że to twierdza ma największy dmg i myślę że stawianie naprzeciw niej cytki dlatego że hydra ma 3 głowy albo krówki swoją zjawę mija się z celem.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Moje ulubione stworzenia to Hydry i Gorgony. Hydry ponieważ atakują ze wszystkich stron, są 7 lvlem i blokują kontratak. Gorgony ponieważ są jedną z najlepszych jednostek 5 lvla i nieźle sobie radzą z wyższymi lvlami.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum